Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- مجمع عمومی شرکت ملی نفت ایران، عملکرد شرکت پایانه‌های نفتی ایران در سال ۹۷ را در همه بخش‌های مالی، فنی، عملیاتی، پشتیبانی، منابع انسانی، در همه مناطق عملیاتی این شرکت مثبت و مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، در نشست مجمع عمومی سالانه شرکت پایانه‌های نفتی ایران که با حضور عباس اسدروز، مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران، اعضای هیئت مدیره شرکت ملی نفت و نمایندگان صاحب سهام برگزار شد، خلاصه‌ای از عملکرد یک ساله این شرکت ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسدروز خلاصه‌ای از فعالیت‌های شرکت پایانه‌های نفتی را در بخش‌های توسعه تاسیسات صادرات نفت خام، میعانات گازی و فرآورده‌های نفتی، وضع کنونی مناطق عملیاتی این شرکت در پایانه‌های نفتی ایران، خارک، عسلویه، نکا و ماهشهر و همچنین دیگر فعالیت‌های این شرکت در حوزه‌های اچ‌اس‌یی، پژوهش، تعمیرات اساسی و نوسازی تاسیسات، امور بازرگانی و صرفه‌جویی کالا و مواد مصرفی، امور حقوقی و قراردادها و گسترش بخش‌های خدمات دریایی به شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی کشور ارائه کرد.

هیئت مدیره شرکت پایانه‌های نفتی ایران گزارش عملکرد خود را در قالب آخرین حلقه زنجیره ارزش توسعه صنعت نفت و اثربخشی فعالیت‌های انجام شده در تکمیل این زنجیره به مجمع عمومی ارائه داد که سرانجام، عملکرد کلی هیئت مدیره این شرکت به تائید مجمع رسید.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار وزارت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۴۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش بزرگی از تجهیزات صنایع نفت و گاز در ۱۴۰۲ بومی‌سازی شد

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش وزارت نفت و همکاری مطلوب برقرارشده با شرکت‌های دانش‌بنیان، بخش بزرگی از قطعات نفتی، پالایشگاهی و پتروپالایشگاهی در سال ۱۴۰۲ با محور تولید بار اول بومی‌سازی شد.

حسین حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با بیان اینکه تولید بار اول حلقه مفقوده حوزه تولید ما در قسمت‌های مختلف صنعت در کشور است، اظهار کرد: حمایت از بار اولی‌ها در بحث بومی‌سازی، حمایت از تولید داخل و صرفه‌جویی ارزی بسیار مؤثر است و حتی می‌توانیم در حوزه صادرات خدمات فنی و فناوری که مورد نیاز صنایع است، پیشگام باشیم.

وی افزود: هم‌اکنون همکاری خوبی بین شرکت‌های دانش‌بنیان و وزارت نفت برقرار است و بخش بزرگی از قطعات نفتی، پالایشگاهی و پتروپالایشگاهی با همین محوریت تولید بار اول، بومی‌سازی شده است. در حوزه پالایشگاهی و رقیق‌سازی نفت و تولید از مخازن نفتی شرکت‌های خوبی آمده‌اند و قراردادهای خوبی هم امضا شده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: با بومی‌سازی و تولید بار اول تجهیزات پالایشگاهی توانستیم در زمینه پالایشگاه‌داری فراسرزمینی ورود کنیم که جای قدردانی دارد.

دیگر خبرها

  • بررسی معطلی ۱۰ ساله برخی توافقات کلان در حوزه‌های نفتی و حمل و نقل
  • جنجالی‌ترین جابه‌جایی مدیریتی در سال ۲۰۲۳
  • گشایش یکی از بزرگترین شهربازی‌های سرپوشیده ایران در دزفول
  • پاسخ جالب لوکاکو به سوال خبرنگار: برو از چلسی بپرس!
  • مرور کارنامه ۴ ساله «زیرخاکی»/ تغییر قصه «فری زیرخاکی» و رفتن تا مرز توقیف
  • رونمایی از کتاب «میدان نفتون، از آغاز تاکنون»
  • بزرگترین شرکت خدمات میدان نفتی جهان از روسیه خارج نمی‌شود
  • استعفای مدیرعامل بزرگترین سازنده هواپیما در جهان
  • بخش بزرگی از تجهیزات صنایع نفت و گاز در ۱۴۰۲ بومی‌سازی شد
  • محمد کریمی رئیس هیات مدیره گروه شرکت‌های “ایرانیان پوشش” شد