Web Analytics Made Easy - Statcounter

والورده برای اولین بار از احتمال کنار گذاشته شدن راکیتیچ صحبت کرد.

طرفداری - ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا حاضر نشد جایگاه ایوان راکیتیچ در ترکیب اصلی این تیم را تضمین کند.

بارسا ساعاتی پیش در اولین بازی تدارکاتی پیش فصل 2019، در ژاپن با نتیجه 1-2 مغلوب چلسی شد. تک گل بارسا در این دیدار را ایوان راکیتیچ به شوتی دیدنی به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک کرواتی که با جذب فرنکی دی یونگ، احتمالا پس از پنج فصل از ترکیب اصلی بارسا کنار خواهد رفت. البته احتمال جدایی او از بارسا هم وجود دارد. 

به گزارش موندو دپورتیوو، والورده پس از بازی گفت:

در مقاطعی بازی درگیرانه و پرفشار دنبال شد. فراز و نشیب زیادی داشت و هر یک از دو تیم در لحظاتی نبض بازی را در اختیار داشتند. هر دو نیمه را عالی شروع کردیم ولی در ادامه خستگی تاثیرش را روی بازیکنان نشان داد. بازی کردن بهترین راه برای تماشای عملکرد بازیکنان جدید و جوانان است. محک خوبی بود.

گریزمان؟ او باید به سبک بازی تیم عادت کند. با این حال امروز هم دیدید که هر زمان صاحب توپ می‌شد، برای حریف خطرناک بود. او همیشه ایده‌های بدی برای حریفان در فکرش دارد. هنوز بازی اول است و برای نتیجه گیری زود است. از آنتوان انتظارات زیادی داریم. تاکنون که خریدها همگی عالی بوده‌اند. شخصا هم احساس بسیار خوبی دارم. تعطیلات برای دوباره شارژ کردن باتری‌ها است و همین کار را هم کرده‌ایم.

نیمار؟ او بازیکنی بزرگ و متعلق به پاری سن ژرمن است. من دوست ندارم درباره بازیکن دیگر تیم‌ها حرف بزنم.

در حال ارزیابی گزینه استفاده از سرجی روبرتو در خط میانی هستم. امروز اوریول را در پست غیر تخصصی بازی دادیم اما در حالت کلی برای این پست نلسون را در اختیار داریم و می‌توانیم از واگی که در جام ملت‌ها حضور داشت هم استفاده کنیم. آینده سمدو؟ او بازیکن بزرگی است که کیفیت زیادی هم دارد. نلسون بازیکن بسیار سریعی است و فوتبال به سمت سرعت پیش می‌رود. سرعت چیزی است که به آن نیاز داریم و از این جهت نلسون برای ما بازیکن مهمی است.

راکیتیچ؟ ایوان تاکنون در همه فصول بازیکن مهمی برای بارسلونا بوده است. نمی‌دانم امسال هم خواهد بود یا نه. او باید مثل هر سال برای به دست آوردن جایگاهش بجنگد. حالا بازیکنان جدید از راه می‌رسند و زمان در گذر است. ایوان بازیکن مهمی بوده و می‌تواند امسال هم باشد.

فرنکی دی یونگ؟ امروز نقش هافبک کنترل کننده را بازی کرد ولی می‌تواند در همه پست‌های خط میانی بازی کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۴۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد فده والورده با فرنکی دی‌یونگ که مصدومیت شدید هافبک بارسلونا را به همراه داشت

برخورد شدید فده والورده با فرنکی دی‌یونگ که به تازگی از بند مصدومیت رها شده بود، منجر به مصدومیت دوباره هافبک بارسلونا و تعویض شدن او در دقایق پایانی نیمه اول ال‌کلاسیکو شد.

دانلود (5.2MB)

دیگر خبرها

  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • فرصت استثنایی برای یک بازیکن پرسپولیس
  • دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است
  • ده روسی: سردار آزمون بازیکن مهمی برای رم است؛ بولونیا شایسته برد بود
  • در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس
  • برخورد فده والورده با فرنکی دی‌یونگ که مصدومیت شدید هافبک بارسلونا را به همراه داشت
  • بدبیاری بارسلونا؛ مصدومیت فرنکی دی یونگ در بازی مقابل رئال مادرید / عکس
  • اشتباه عجیب لونین: گلزن غیرمنتظره بارسا! (عکس)