Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، نادر جهان آرای، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: تفاهم نامه همکاری با هدف شکوفایی استعداد‌های آموزشی، هنری و علمی دانش آموزان با اتحادیه انجمن‌های اسلامی گیلان منعقد شد و بر اساس این تفاهم نامه مشترک، این همکاری‌ها در حوزه سخت افزاری، نیروی انسانی، اعتباری، تبلیغی و همچنین حمایت از برنامه‌های علمی، آموزشی و مهارتی انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با همکاری نزدیک حوزه معاونت پرورشی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی، بیش از پیش شاهد شکوفایی استعداد‌های آموزشی، هنری و علمی دانش آموزان خواهیم بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، در زمینه لزوم استفاده از ظرفیت‌های علمی و آموزشی این نهاد فرهنگی، گفت: متأسفانه در سال‌های اخیر برخی از موسسات با سوء استفاده از شرایط نحوه پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها به سوداگری روی آورده اند که این فعالیت‌های فرهنگی نباید با درس ملی مغایرت داشته باشد و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در این زمینه با توجه به پیشینه خوب گذشته، می‌تواند پیشرو باشد.

جهان آرای، با اشاره به وجوه مشترک مأموریت‌های حوزه معاونت پرورشی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی، افزود: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، اردویی، علمی با رویکرد عالمانه و پژوهش محور می‌تواند فعالیت‌های در حال انجام را غنا بخشد.

حسین تاریخی، دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی کشور نیز در این نشست با اشاره به سابقه درخشان دانش آموزان در مبارزات انقلابی و دفاع مقدس، گفت: با فراهم کردن زیر ساخت‌ها می‌توان مسئولیت‌های بزرگ را به دانش آموزان واگذار کرد.

وی رویکرد‌های فناور محور را از راهبرد‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی دانست و افزود: بهره گیری از فناوری‌های اینترنت اشیا و هوش مصنوعی از مصادیق توجه اتحادیه به کیفیت بخشی و ارائه خدمات آموزشی است.

 

انتهای پیام/م.ع

امضای تفاهم نامه همکاری با هدف شکوفایی استعداد‌های آموزشی، هنری و علمی دانش آموزان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۴۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان

دریافت 53 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6088680

دیگر خبرها

  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • تفاهم‌نامۀ همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و انجمن علمی تحقیق و تصحیح نسخه‌های خطی ایران امضا شد
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فنی‌وحرفه‌ای و دانشگاه صنعتی همدان
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری