Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرنکی در یک نیمه چشمه‌هایی از استعداد بالایش را نشان داد. جالب اینکه او در پست بوسکتسی درخشید که روز خوبی نداشت.

طرفداری - فرنکی دی یونگ، هافبک جدید بارسلونا برای اولین بار با پیراهن این تیم به میدان رفت.

شاگردان ارنستو والورده ساعتی پیش در نخستین بازی تدارکاتی پیش فصلشان در ژاپن با نتیجه 1-2 مغلوب چلسی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه خرید تابستانی بارسا از جمله نتو، دی یونگ و گریزمان امروز برای اولین بار بازی با پیراهن آبی اناری را تجربه کردند.

به گزارش موندو دپورتیوو، دی یونگ پس از بازی گفت:

بازی خوبی نبود. زیاد خوب بازی نکردیم و باختیم. ولی طبعا بابت انجام اولین بازی‌ام برای بارسلونا خیلی خوشحالم و امروز برایم روز خاصی است. مربی امروز دستورات خیلی خاصی به تیم نداد. صرفا چند نکته درباره نوع بازی تیم و وظایف بازیکنان به خصوص راجع به پرس از جلو گفت. فوتبالی که بارسا بازی می‌کند با چیزی که در آژاکس دیده بودم، تفاوت زیادی ندارد. فلسفه‌ها یکی است. 

بازی در پست بوسکتس؟ برایم مهم نیست در چه پستی بازی می‌کنم. با مربی درباره پست بازی‌ام حرف نزده‌ایم. در بارسا خوشحالم و هنوز باید برای وفق پیدا کردن با تیم جدیدم تلاش کنم. گریزمان؟ او یکی از بهترین مهاجمان جهان است. ریکی پویگ؟ او استعدادی فوق العاده و آینده‌ای درخشان پیش رو دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۴۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم

مائوریسیو پوچتینو توپ را به زمین مدیران چلسی انداخت. 

طرفداری | مائوریسیو پوچتینو در واپسین هفته‌ها بار دیگر با فشارهای زیادی مواجه شده است. 

هفت بازی امیدوارکننده تحت الشعاع دو شکست دردناک مقابل منچسترسیتی و آرسنال قرار گرفت. چلسی در دربی شمال غرب لندن با نتیجه 5-0 مقابل آرسنال تحقیر شد تا مائوریسیو پوچتینو بار دیگر زیر تیغ انتقادات برود. آبی‌ها در روزی که کول پالمر را در اختیار نداشتند، با وجود درخواست پوچتینو، نتوانستند ثابت کنند که بدون این بازیکن هم می‌توانند فوتبال خوبی بازی کنند. سرمربی آرژانتینی که از شکست تیمش ناامید بود، در اولین واکنش گفت:

خیلی ناامید کننده بود. خیلی بد بازی کردیم. عملکرد ما خوب نبود. بازی را آنطور که باید شروع نکردیم. کار را برای آرسنال آسان کردیم. بعد از 10-15 دقیقه، بعد از اینکه گل خوردیم، کمی خوب بودیم و موقعیت هایی ایجاد کردیم. در نیمه وقت به بازیکنان گفتیم که شروع بازی به این شکل غیرممکن است.

با شکست امروز، چلسی چگونه به استقبال بازی‌های باقی مانده خواهد رفت؟ 

صحبت کردن در این مورد سخت است. ما بعد از فصل گذشته هم همین حرف‌ها را می‌زدیم. در ومبلی عملکرد فوق‌العاده‌ای ارائه دادیم و سپس امروز در ورزشگاه آرسنال شکست خوردیم... اما با توجه به روشی که رقابت کردیم، چرا تفاوت وجود دارد؟ به خاطر شرایط، ما به دلایل مختلف نیاز به ایجاد تغییرات داشتیم. بعد هم مسئله ثبات مطرح است.

چهار تغییر در ترکیب انجام دادید. علت چه بود؟ 

باید توضیح بدهم که چالوبا از ابتدای فصل در دسترس نبوده است و سیلوا هم، یک بازیکن ۳۹ ساله، به استراحت نیاز دارد. ما نیاز داشتیم به تیم انرژی تزریق کنیم. ما از مودریک به جای پالمر استفاده کردیم و فکر می‌کنم شرایط برای تصمیم گیری و ایجاد برخی تغییرات وجود داشت. اما فکر می‌کنم سخت‌ترین چیز پذیرفتن نحوه شروع بازی ما بود. در ۳۰ دقیقه پایانی نیمه اول، ما خوب رقابت کردیم و بازی در یک سطح بود. در نیمه دوم، با توجه به روشی که شروع کردیم، فکر می‌کنم در این لحظه خیلی افت کردیم و در بازی خیلی به مشکل خوردیم.

غیبت کول پالمر احساس شد؟ 

شاید با حضور او، تیم امروز در شرایط مشابهی قرار می‌گرفت. اما بدون شک پالمر عملکرد درخشانی برای ما ارائه می‌دهد و او تنها بازیکن ماست که می‌تواند تمامی خطوط تیم را به یکدیگر متصل کند. زمانی که چنین بازیکنی را در اختیار ندارید، کار دشواری پیش رو دارید. این فرصت مناسبی برای برخی بازیکنان بود تا خود را اثبات کنند.

ما شاهد نوساناتی در عملکردمان هستیم و به همین دلیل در جایگاه فعلی قرار داریم. ما می‌توانیم عملکردی فوق‌العاده مقابل منچسترسیتی ارائه دهیم و سپس نمایشی ضعیف مانند بازی امروز را به نمایش بگذاریم. در روزهای بدمان، عملکردی بسیار ضعیف را ارائه می‌دهیم.

 

بابت این شکست در مورد کارتان احساس ناامیدی می‌کنید؟ 

خیر. شرایط متفاوتی وجود دارد. این تجربه‌ای است که باید اطمینان حاصل کنیم در آینده تکرار نخواهد شد. باشگاه در حال ساخت یک پروژه جدید و یک روش جدید برای کار کردن است. بدون شک این ریسکی است که باید هنگام ساخت یک ترکیب جدید انجام داد. شرایط فعلی به ما برای رقابت کردن، بهتر بودن یا باثبات‌تر بودن کمک نمی‌کند.

 

احساسی که در طول بازی داشتید چطور؟ بازیکنان شما را «شرمنده» کردند؟ 

من قصد سرزنش بازیکنان را ندارم. شرایط از عملکرد در این بازی بسیار مهم‌تر است. ما نمی‌توانیم بازیکنان جوانی که پس از پشت سر گذاشتن شرایط سخت به اینجا آمده‌اند و برای مبارزه با تیمی که برای قهرمانی لیگ برتر تلاش می‌کند حاضر شده‌اند را سرزنش کنیم. 

من از کلمه‌ای استفاده نمی‌کنم که برای بازیکنانمان غیرمنصفانه باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • پوچتینو: به شکست ۵-۰ نیاز داشتیم!
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • دومین فصل بدون جام بارسلونا با ژاوی
  • دومین شوک ال‌کلاسیکو: پایان فصل برای ستاره بارسا!
  • بدبیاری بارسلونا؛ مصدومیت فرنکی دی یونگ در بازی مقابل رئال مادرید / عکس
  • رویای پدیده 17 ساله بارسا تعبیر شد
  • نگرانی جدی بارسا: چمن برنابئو افتضاح است!
  • امید ستاره بارسا: رئال در باد بردن سیتی خوابیده!