Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@00:11:31 GMT

نهاد نمازجمعه برازجان برتر کشور شد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۴۵۱۱

نهاد نمازجمعه برازجان برتر کشور شد

 امام جمعه برازجان گفت: نهاد نمازجمعه این شهر جزو پیشتازان ستادهای نمازجمعه کشور در اوائل انقلاب است طوریکه اولین نمازجمعه برازجان درسال ۱۳۶۰ توسط مرحوم غلامحسین رحیمی اقامه شد.

حجت الاسلام حسن مصلح در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت سالگرد تاسیس نمازجمعه در کشور افزود: نمازجمعه برازجان با توجه به فعالیت های خوب فرهنگی و مذهبی در سال ۱۳۹۶ به عنوان ستاد نمازجمعه برتر استانی معرفی شد و در سال جاری نیز در سمینار ائمه جمعه کشور به عنوان امام جمعه منتخب در تهران شرکت و سخنرانی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: ستاد نمازجمعه شهر برازجان در طول هفته به عنوان یک قرارگاه فرهگنی فعال است.

مصلح، کارکردهای مهم نمازجمعه را تبیین اهداف انقلاب، حمایت از کارگزاران خدوم ملت و دستاوردهای انقلاب و نظام و پیگیری مطالبات بحق و مشروع مردم دانست.

وی یادآورشد: نمازجمعه کانون وحدت بخش امت اسلامی و خاستگاه وحدت و نیکوکاری و خدمت رسانی است.

امام جمعه برازجان حضور در نمازجمعه را موجب تقویت ایمان و فاصله گرفتن از آن را باعث دوری از ایمان و موجب نفاق خواند.

۷۲۱۳/۶۰۴۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برازجان نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۴۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی از افتخارات سپاه است

عضو کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کاری کرد که هیمنه دروغین همه استکبار در هم شکست و روند اضمحلال آنها را سرعت ببخشد؛ این نهاد مقدس احساس خودباوری ملی را در میان مردم ایران تقویت کرد و حماسه عظیمی آفرید.

حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) اظهار کرد: امام خمینی (ره) بالاترین تعبیر را برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به کار برد که تعبیری بالاتر از آن نیست و آن تعبیر این بود که اگر سپاه نبود کشور هم نبود؛ این عبارت نشان دهنده عظمت این نهاد مقدس است و هر چه جلوتر می‌رویم به صدق گفتار امام پی خواهیم برد.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران در هر دوره‌ای از ادوار مختلف تاریخ انقلاب اسلامی در برابر هجمه‌های مختلف ایستادگی و جان فشانی کرده است، افزود: اتفاقاتی که اخیراً رخ داد نشان می‌دهد که سپاه انقلاب اسلامی ایران توانست یک تنه در برابر امکانات نظامی و الکترونیکی همه قدرت‌های جهان بایستد و گنبد پوشالی رژیم صهیونیستی را به سخره بگیرد.

عضو کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کاری کرد که هیمنه دروغین همه استکبار در هم شکست و روند اضمحلال آنها را سرعت ببخشد؛ این نهاد مقدس احساس خودباوری ملی را در میان مردم ایران تقویت کرد و حماسه عظیمی آفرید و به حق ثابت کرد که گفتار امام با خدمتی که سپاه کرد مطابقت دارد.

وی با اشاره به فعالیت‌های مختلف سپاه در زمینه‌های عمرانی، اجتماعی، بهداشت و درمان و خدمات رسانی به ویژه در زمان‌هایی مانند بحران کرونا، سیل و زلزله و کمک رسانی به محرومین خاطرنشان کرد: سپاه در هر زمان که نیازی در کشور احساس شود پای کار است و وارد میدان می‌شود و بسیج را نیز در کنار خود آورده است که همه اینها جلوه‌هایی از خدمات این نهاد مقدس است که صدق گفتار امام را ثابت کرد.

کد خبر 746494

دیگر خبرها

  • نماز جمعه ‌به هیچ عنوان نباید وارد فضای ‌جناحی و گروهی شود
  • وظیفه محوری سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی است
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است
  • اگر سپاه نبود
  • سپاه پاسداران، حافظ حریم نظام و انقلاب اسلامی
  • سپاه دژ مستحکم برای پاسداری از انقلاب اسلامی ایران
  • شکست هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی از افتخارات سپاه است