Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- خانواده استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال وارد ایران شدند. تاریخ انتشار: 19:29 - 01 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۵۷۱۵

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، همسر آندره‌آ استراماچونی، سرمربی استقلال تهران، عصر امروز (سه‌شنبه) به همراه ۲ فرزندش از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) وارد تهران شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که سرمربی استقلال برای استقبال از خانواده‌اش به فرودگاه رفته بود تا ورود آنها به ایران را خیر مقدم بگوید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استراماچونی استقلال تهران لیگ برتر فوتبال میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۴۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس جمهور به سریلانکا به روایت تصویر

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ به دعوت رسمی همتای سرلانکایی به این کشور سفر کرد.

ورود رئیس جمهور به سریلانکا استقبال جالب کودک سریلانکایی از رئیسی خوش آمدگویی مقامات سریلانکا در بدو ورود رئیسی ورود رئیس جمهور به سریلانکا امضا رئیسی در بدو ورود به سریلانکا در دفتر یادبود استقبال جوانان سریلانکایی از رئیس جمهور با پرچم ایران و سریلانکا افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه اومااویا سخنرانی رئیسی در افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه اومااویا سخنرانی رئیسی در افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه اومااویا سید ابراهیم رئیسی در کاخ ریاست جمهوری سریلانکا مورد استقبال رسمی رانیل ویکرماسینگه همتای خود قرار گرفت. سید ابراهیم رئیسی در کاخ ریاست جمهوری سریلانکا مورد استقبال رسمی رانیل ویکرماسینگه همتای خود قرار گرفت. نشست هیئت های عالیرتبه ایران و سریلانکا نشست هیئت های عالیرتبه ایران و سریلانکا

دیگر خبرها

  • سفر رئیس جمهور به سریلانکا به روایت تصویر
  • (ویدیو) استقبال سرد چینی‌ها از بلینکن
  • استقبال سرد چینی‌ها از بلینکن
  • اولین اظهارات سرمربی جدید والیبال ایران پس از ورود به تهران
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد +عکس
  • سرمربی تیم ملی والیبال ایران وارد تهران شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد تهران شد
  • رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • استقبال پرشور از رئیس جمهور در قدیمی‌ترین دانشگاه لاهور