Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، استقلال تهران در پست چپ خط دفاعی نیاز شدیدی به تقویت دارد و از این‌رو برای جذب مدافع چپ با بازیکن جوان و خوش‌آتیه تیم امید وارد مذاکره شده‌اند. استقلالی‌ها در فصل نقل و انتقالات به دنبال جذب یک دفاع چپ هستند و گفته می‌شود ابوالفضل رزاق پور مدافع چپ پیکان گزینه اصلی آنها محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این بازیکن  که سابقه حضور در جام جهانی جوانان را دارد، هم اکنون عضو تیم امید است و موفق شد در بازی دوستانه برابر تیم ملی تک گل تیمش را بزند و با عملکرد خوب خود نشان داد آیندۀ درخشانی در انتظار اوست و آبی‌های پایتخت هم قصد دارند تا با جذب رزاق‌پور دفاع چپ خود را تا مدت‌ها بیمه کنند.

 

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: پیکان استقلال تیم ملی امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۴۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد

رضا میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال که فصل گذشته دچار مصدومیت شد در این فصل تا این جای کار نتوانست برای استقلال به میدان برود، اما پول خود را کامل خواهدگرفت.

ماجرا از این قرار است که استقلال نام وی را از فهرست خارج کرده است و او اکنون در تمرینات حضور دارد ولی نمی‌تواند برای این تیم به میدان برود و همین موضوع باعث شده است این بازیکن پول قرارداد این فصل خود را دریافت کند و به واقع استقلال به بازیکنی که در فهرست حضور ندارد باید پول بدهد.

اینکه باشگاه با وی بر سر دریافتی توافقی داشته است یا خیر مشخص نیست، اما احتمال می‌رود بخشی از قرارداد این بازیکن با توافق کسر شود و برای فصل آینده قراردادی جدید منعقد شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • زمان بازگشت ستاره‌های ازبک استقلال و پرسپولیس به ایران
  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • بازیکن غنایی، ستاره جدید فوتبال آسیا!
  • منچستریونایتد در پی تقویت خط دفاع با جرد برنتویت
  • ستاره خارجی جدید لیگ برتر ایران هپاتیت دارد
  • مثل اسپانیا نمی‌توانیم جوانگرایی کنیم/ استقلال حق داشت از حسینی دفاع کند
  • درخشش ستاره خارجی استقلال در تیم ملی؛ ماشاریپوف و هنر گلسازی!
  • عادت خوب ستاره ازبک استقلال: گل‌سازی!