Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،شهاب حسینی معاون پشتیبانی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه یکی از اهداف سازمان بهزیستی را توانمندسازی مددجویان از طریق ایجاد شرایط اشتغال برای آن‌ها عنوان کرد و گفت : بهزیستی در این راستا با کمک بانک‌های عامل استان سعی کرده است این شرایط را برای مددجویان فراهم کند که با دریافت تسهیلات اشتغال زایی به خودکفایی برسند و از چرخه حمایت خارج شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اشتغال زایی مددجویان می‌تواند تاثیر بسیاری در کاهش آسیب‌های اجتماعی که خود مددجو و خانواده آن را تهدید کند داشته باشد، گفت : بانک‌ها از پرداخت اقساط تسهیلات توسط مددجویان اطمینان داشته باشند، چراکه مبلغ ماهیانه مستمری مددجویان می‌تواند برای ضمانت در اختیار بانک‌ها قرار بگیرد.

زهره شریفی معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال، مسکن و مراکز غیردولتی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه از افزایش میزان تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان تا سقف ۵۰ میلیون تومان خبر داد .

 

 

انتهای پیام/د

بهزیستی شرایط را برای مددجویان فراهم کند

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۴۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل‌ از احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حامد رضایی در جلسه هماهنگی تأمین مسکن مددجویی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲، ۱۹۸ واحد مسکونی تحویل جامعه هدف بهزیستی استان شد و ۴۰۰ واحد مسکونی نیز در حال احداث است.

وی افزود: برای احداث این واحدها در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲۸۰ میلیارد ریال از منابع داخلی سازمان به خانواده‌های تحت پوشش در قالب کمک هزینه احداث، خرید واحد مسکونی و اجاره بهای بلاعوض پرداخت شده است که در سایه تلاش همکاران خدوم بهزیستی استان این میزان ۲ برابر اعتبار ابلاغی ابتدای سال است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با تاکید بر سرعت‌بخشی به مراحل تکمیل و احداث واحدهای مسکونی گفت: ضرورت دارد همکاران بهزیستی تکمیل و تحویل واحدهای مسکونی در حال احداث را در اولویت قرار دهند تا در پایان سال جاری متقاضیان بتوانند واحد مسکونی خود را تکمیل و مورد استفاده قرار دهند.

رضایی ادامه داد: در طرح مسکن ملی ۳۴۰۰ خانوار تحت پوشش در سطح استان ثبت‌نام کرده و مشخصات افراد واجد شرایط برای تخصیص واحدهای مسکونی به اداره کل راه و شهرسازی ابلاغ شده است، لذا برای تخصیص واحد مسکونی به این افراد لازم است پیگیری و تعامل لازم با راه و شهرسازی و بنیاد مسکن شهرستان‌ها صورت گیرد.

وی در پایان گفت: بازدید میدانی از واحدهای مسکونی در حال احداث جامعه هدف، دارای اهمیت بوده و این بازدیدها باید توسط همکاران بهزیستی شهرستان‌ها مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 747027

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد
  • رتبه اول و دوم استان مرکزی در جذب تسهیلات و اشتغال‌زایی
  • بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد