Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@12:24:11 GMT

رئیس مرکز امور حقوقی بین‌المللی منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۴۸۳۳

رئیس مرکز امور حقوقی بین‌المللی منصوب شد

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، متن کامل حکم انتصاب ابراهیم بیگ زاده به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر ابراهیم بیگ‌زاده

نظر به تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «رئیس مرکز امور حقوقی بین‌المللی» منصوب می‌شوید.

ضروری است ضمن نمایندگی جمهوری اسلامی در پرونده‌های دارایی‌های ایران و نقض معاهدات دو یا چند جانبه، با بهره‌گیری از کلیه امکانات و نیروهای متخصص و مجرب، آراء صاحب‌نظران و ارتباط مستمر با دانشگاه‌ها و مراکز معتبر داخلی و خارجی در حوزه حقوق بین‌الملل نسبت به طرح، تعقیب و دفاع به هنگام از دعاوی دولت و دستگاه‌های دولتی نزد مراجع بین‌المللی اعم از دادگستری و داوری سیاست‌ها و اقدامات مدبرانه اتخاذ نمائید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین وزارتخانه‌ها، نهادها و سازمان‌های دولتی را در رابطه با حقوق و تعهدات بین‌المللی با ارایه خط مشی یاری نموده و در تنظیم قراردادهای بین‌المللی و خدمات حمایتی و معاضدتی حقوقی، مشاورت و اهتمام ورزید.

توفیق شما را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

محمود واعظی      

رئیس دفتر رئیس جمهور

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران جمهوری اسلامی دولت رئیس جمهور وزارتخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۴۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: در خراسان رضوی ۳۰۵ بقعه متبرکه وجود دارد که یک پنجم این بقاع متبرکه در نیشابور است و از این تعداد چند امامزاده هستند که شهرت بین المللی دارند و امامزاده محروق از جمله این امامزادگان است.

حجت الاسلام احمدزاده افزود: یکی از وظایف ما شناساندن گوهر‌هایی است که در بقاع متبرکه مدفون هستند و متاسفانه شناسایی کافی در سطح جامعه از این عزیزان وجود ندارد. در نیشابور امامزادگان شاخصی مانند بی بی شطیطه، امامزاده محروق و فضل ابن شاذان  وجود دارد که باید به آنها پرداخته شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: امامزاده محروق شخصیت ممتازی است و تنها امامزاده‌ای است که امام رضا علیه السلام در مسیر حرکت خود از مدینه به مرو، زمانی که به نیشابور رسیدند، فرمودند؛ مخدوم ما اینجا مدفون است باید به زیارت ایشان برویم این نشان از شخصیت امامزاده محمد محروق و جایگاه ایشان دارد.

وی افزود: امام زاده محروق شخصیتی مجاهد، شهادت طلب، موثر بودند و از جمله الگو‌هایی است که باید ایشان را بشناسیم و به آنها ادای احترام کنیم و لازم است یک کار علمی گسترده در این خصوص انجام شود.

حجت الاسلام احمدزاده گفت:کار‌های مربوط به همایش از ابتدای سال آغاز شده و تاکنون ۲۵ پژوهشگر، مقالات خود را به این همایش ارسال کرده اند و دانشگاه نیشابور مسئولیت اجرای بخش علمی کنگره را برعهده دارند. 

دیگر خبرها

  • هویت رژیم جعلی صهیونیست به جهان نشان داده شده است
  • انتصابات جدید در ستاد راهیان نور
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • «دستیار مردمی سازی» رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور منصوب شد
  • برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان در کرمان
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی شد
  • معاون حقوقی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با قدس: تحریم جدید از سوی اروپا بی‌پاسخ نمی‌ماند
  • انتصاب جدید در صنعت برق/ مدیرعامل مدیریت شبکه برق منصوب شد
  • مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران منصوب شد