Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

دریادار علیرضا تنگسیری عصر سه شنبه در مراسم رویداد چالش و نوآوری «طراحی دستگاه حفاظت خوردگی جریان تزریقی در شناورها» در دانشگاه آزاد اسلامی شهرری اظهار داشت: کشور ایران دارای دریاهای متعددی در جنوب با ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتر و شمال یکهزار و ۲۰۰ کیلومتر ساحل است که این موضوع بیانگر اهمیت توجه به مرزهای آبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در طی سال‌های متمادی بیگانگان از جمله پرتغالی‌ها، انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها دریاهای کشورمان را مورد هجوم و مستعمره خود قرار داده و ظلم‌های بسیاری را در خلیج فارس روا داشتند.

دریادار تنگسیری با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه با ۳۲ دانشگاه در ارتباط است، افزود: بسترهای لازم برای کار و فعالیت نخبگان در نیروی دریایی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران فراهم شده است.

وی یادآور شد: علم نظری به تنهایی پاسخگوی نیازها نبوده و علم نظری به همراه علم عملی مشکل گشا است و تمامی موانع و مشکلات را حل می‌کند که این علم باید به چالش های نیروی دریایی کمک کند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: آمریکا و انگلیس به کشورهای حاشیه خلیج فارس اجازه حرف زدن نمی‌دهند، اما کشور ایران دارای اقتدار بوده و کسی جرأت دخالت در امور آن را ندارد.

وی اضافه کرد: نیروی دریایی سپاه دارای اقتدار، صلابت و حاکمیت کامل بر آب‌های کشور است و بر روی آنها نظارت کامل دارد و اجازه تجاوز به هیچ کشوری را در بخش های تحت حاکمیت خود نمی دهد.

دریادار تنگسیری گفت: ایستادگی و عزت امروز ایران در تمامی عرصه‌ها مرهون امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی است چرا که رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در مقابل ۸۲ کشور ایستادند و اجازه اشغال حتی یک وجب از خاک کشور را به دشمنان ندادند.

وی ایران خوردگی را یکی از معضلات دریاها مطرح کرد و گفت: سواحل جنوبی خلیج فارس دارای خوردگی بیشتری است و بر همین اساس استفاده از نخبگان در رفع این معضل امری ضروری به شمار می‌رود.

دریادار تنگسیری افزود: در دریاها از سویی با دشمن فیزیکی و از طرفی با شرایط جوی در جنگ هستیم که این نیز معضلاتی را به همراه دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: دریادار تنگسیری خلیج فارس نفتکش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۴۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق رویارویی قدرت واقعی با قدرت پوشالی بود

به گزارش همشهری آنلاین، امیر دریادار شهرام ایرانی روز چهارشنبه در حاشیه مراسم رژه ارتش در جمع خبرنگاران درباره تغییر موازنه قوا در منطقه، اظهار داشت: خیلی وقت است که موازنه قوا در منطقه با وجود نیروی مقاومت تغییر کرده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش، گفت: عملیات وعده صادق به همه جهان ثابت کرد که قدرت واقعی با قدرت پوشالی در صحنه چگونه عمل می‌کند.

وی افزود: امروز با عملیات وعده صادق به همه ثابت شد که مسلمانان در کنار هم یک حرف می زنند و آن حرف حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش یادآورشد: با عملیات وعده صادق به همه جهان ثابت شد که قدرت واقعی با قدرت پوشالی در صحنه چگونه عمل می کند.

امیردریادار ایرانی تصریح کرد: این روند اینگونه است که دولت های منطقه، خواست مردم خود را انجام دهند و این دولت ها بیدار می شوند و متوجه می شوند که ملت های خود چه می خواهند.

کد خبر 845184 منبع: ایرنا برچسب‌ها شهرام ایرانی- فرمانده نیروی دریایی دفاع - رژه اسرائیل خبر ویژه دفاع - ارتش جمهوری اسلامی

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: هرگونه تعرض به ایران با پاسخی شدیدتر مواجه می‌شود
  • فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای: مراکز هسته‌ای کشور در امنیت کامل هستند
  • اسکورت کشتی‌های ایران تا دریای سرخ/ فرمانده نیروی دریایی ارتش: ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد
  • سردار پورجمشیدیان: با متجاوز به خاک ایران مماشات نخواهیم کرد
  • عملیات وعده صادق رویارویی قدرت واقعی با قدرت پوشالی بود
  • کدام فرماندهان بلندپایه سپاه و ارتش در اولین رژه نظامی بعد از حمله به اسرائیل حضور داشتند؟ +تصاویر
  • چهار مقام ارشد ایرانی که ارتش اسراییل معرفی کرد
  • پیام دریادار تنگسیری به فرمانده کل ارتش ایران
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد
  • هیچ سامانه پدافندی در جهان قدرت مقابله با موشک فتاح را ندارد