Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-16@13:22:04 GMT

رقابت بوکسور‌ها در عکس روز نشنال جئوگرافیک

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۴۸۴۲

رقابت بوکسور‌ها در عکس روز نشنال جئوگرافیک



خبر های مرتبط.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 رقابت بوکسورها عکس روز نشنال جئوگرافیک عکس جالب عکس دیدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۴۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ پومسه‌رو به اردوی تیم ملی راه یافتند

با برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی پومسه ۱۴ تکواندوکار به اردوی تیم ملی بانوان و آقایان جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا راه یافتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آخرین مرحله رقابت‌های انتخابی تیم ملی پومسه آقایان و بانوان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا برگزار شد و در پایان نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی مشخص شدند.

بر همین اساس در پومسه استاندارد رده سنی 18 تا 30 سال، مرجان تاجی رستم آبادی، راضیه آقایی، مهسا برزگری و یاسمن لیموچی (ابداعی)، در رده سنی 31 الی 40 سال مهدیه عقبایی و الناز حسین آبادی، در رده سنی 41 الی 50 سال آتوسا فرهمند پارسا به اردوی تیم ملی راه یافتند. هدایت تیم بانوان برعهده فاطمه اسدپور به عنوان سرمربی است و سارا نوروزی نیز عهده‌دار مربیگری تیم کشورمان خواهد بود.

در بخش آقایان و در رده سنی 18 تا 30 سال پومسه استاندارد نیز یاسین زندی، در رده سنی 31 تا 40 سال مهدی جمالی ، حسین بهشتی، در رده سنی 41 تا 50 سال علی سلمانی، در رده سنی 51 تا 60 سال محمد تقی حاتمی، در رده سنی 61 تا 65 سال نادر خدامرادی و در رده سنی بالای 65 سال نیز هادی ترکاشوند به اردو راه یافتند. نیما مهرباین سرمربی تیم کشورمان است و باقر ملایی نیز عهده‌دار مربیگری تیم کشورمان خواهد بود.

رقابت‌های قهرمانی پومسه آسیا روزهای 27 و 28 اردیبهشت ماه در شهر دانانگ کشور ویتنام برگزار خواهد شد و ترکیب تیم کشورمان به این رقابت‌ها را کارگروه پومسه مشخص خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمانی کاراته کای قمی در مسابقات انتخابی تیم‌ ملی
  • محمدی راد سرمربی شهداب یزد شد
  • رقابت طاووس ها در نمایش زیبایی (فیلم)
  • اعزام ۲ بوکسور خراسان شمالی به مسابقات بیشکک قرقیرستان
  • جایزه جام گلف مسترز ۲۰ میلیون دلاری شد
  • جایزه ۲۰ میلیون دلاری جام گلف مسترز
  • تیم ملی فوتبال پشت تیم ملی فوتسال (عکس)
  • ۱۴ پومسه‌رو به اردوی تیم ملی راه یافتند
  • دو فوتبالیست خراسان رضوی در راه جام ملت‌های آسیا
  • اعزام ۱۱ بوکسور ایران به تورنمنت قرقیزستان