Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@12:53:42 GMT

شکست جوانان والیبال ایران برابر ایتالیا

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۴۸۸۱

شکست جوانان والیبال ایران برابر ایتالیا

تیم ملی والیبال جوانان ایران در دومین بازی دور دوم رقابت‌های قهرمانی جهان نتیجه را به تیم ایتالیا واگذار کرد.

به گزارش ایسنا، از ساعت ۱۸ امروز (سه‌شنبه) یکم مرداد ماه ۱۳۹۸ تیم ملی والیبال جوانان ایران در دومین بازی از دور دوم رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۱۹ در بحرین، با نتیجه سه بر یک (۲۵-۲۳، ۲۵-۲۲، ۲۰-۲۵ و ۳۱-۲۹) مغلوب تیم ایتالیا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان عطایی دو ست نخست بازی را با نتایج ۲۵-۲۳، ۲۵-۲۲ واگذار کردند اما در ست سوم عمکلرد خوبی داشته و ۲۵-۲۰ پیروز بازی شدند. در ست چهارم نیز ایران فرصت برتری را داشت اما در امتیاز بالای ۲۹ ایتالیا عملکرد بهتری داشت و ۳۱-۲۹ برندهست چهارم شد تا در مجموع ۳ بر یک برنده این بازی حساس شود.

در پایان این دیدار دنیله لاویا با کسب ۲۴ امتیاز برای ایتالیا امتیاز آورترین بازیکن زمین شد. پوریا یلی نیز ۲۰ امتیاز را برای ایران کسب کرد تا امتیاز آورترین بازیکن تیمش شود.

شاگردان عطایی برای صعود به مرحله بعد باید فردا (چهارشنبه) دوم مرداد ماه ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۰ در سومین بازی مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تیم بحرین میزبان مسابقات بروند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واليبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۴۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد

نراتزوری در فاصله پنج هفته تا پایان سری‌آ قهرمانی خود را با شکست آث میلان مسجل کرد تا پس از فصل 2006/07، یکبار دیگر موفق به تکرار این مهم شود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تاکنون هیچ تیمی در سری آ نتوانسته زودتر از این قهرمانی را جشن بگیرد، حتی یوونتوس که با ۳۱ قهرمانی پیشتاز است.

تیم اینتر با شکست میلان در دیداری از هفته سی‌وسوم سری آ ایتالیا، قهرمانی زودهنگامش در این لیگ را جشن گرفت. آخرین دیدار هفته سی‌وسوم سری آ ایتالیا، دربی دلامادونینا بود که در ورزشگاه سن‌سیرو برگزار شد و اینتر در این بازی مقابل میلان با نتیجه ۲-۱ پیروز و قهرمان شد.

نیمه نخست بازی کاملاً پایاپای بود و هردو تیم ۸ ضربه به سمت چارچوب یکدیگر زدند، اما تیمی که از یکی از ضربات به نتیجه رسید اینترِ صدرنشین بود. ارسالی که روی دروازه میلان آمد در دقیقه ۱۸ با ضربه سر بنژامن پاوار به فرانچسکو آچربی رسید تا همکاری دو مدافع گل افعی‌ها را به ثبت برساند.

نیمه دوم هم با شادی برای اینتری‌ها شروع شد. در دقیقه ۴۹ حرکت عرضی و شوت زمینی مارکوس تورام به قعر دروازه مایک مانیان رفت تا گل دوم برای افعی‌ها ثبت شود. میلان برای ممانعت از قهرمان شدن اینتر در دربی تلاش کرد از شکست فرار کند. در دقیقه ۸۰ فیکایو توموری فاصله را کمتر کرد، اما این تیم توان فرار از شکست را نداشت.

دنزل دامفریس از اینتر و تئو هرناندس و داویده کالابریا از میلان در دقیقه پایانی دربی دلامادونینا از زمین بازی اخراج شدند.

اینتر در نهایت با این برد ۸۶ امتیازی شد تا با فاصله ۱۷ امتیازی نسبت به میلان که ۶۹ امتیاز دارد ۵ هفته مانده به پایان سری آ ایتالیا قهرمانی‌اش را قطعی کند. این بیستمین قهرمانی اینتر در لیگ ایتالیا به شمار می‌رود که به همین دلیل از فصل آینده دوستاره بر پیراهن اینتری ها نقش خواهد بست. 

دیگر خبرها

  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان
  • ایران- کویت، امروز ۱۷:۳۰؛ امید افغانستان به تیم ملی ایران
  • ایران- کویت ، امروز 17:30؛ امید افغانستان به تیم ملی ایران
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر
  • امید افغانستان به تیم ملی ایران/تلاش سامورایی برای فرار از رسوایی
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند