Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، همسر آندره آ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران به همراه ۲ فرزندش ساعتی پیش وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شدند و سرمربی ایتالیایی آبی پوشان از آن‌ها استقبال گرمی کرد.

همسر سرمربی استقلال با انتشار پیامی در ورود به تهران در صفحه اجتماعی خود نوشت: تهران خانه جدید ما

سرمربی استقلال با تعطیلی تمرین نوبت عصر این تیم، خود را به خانواده رساند تا پس از آن در منزل جدیدشان مستقر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

خانواده استراماچونی به تهران رسیدند

قبولی بازیکن استقلال در تست ایفمارک

استراماچونی به سرنوشت شفر مبتلا شد

انتهای پیام/

آخریم اخبار از باشگاه استقلال تهران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۴۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب معتقدند: «خدا یکی، عشق یکی و همسر یکی»

همشهری: به اعتقاد سرتیم پزشکی رهبر انقلاب این بینش و نگاه به مقام زن در زندگی خانوادگی آیت‌الله خامنه‌ای جاری است. دکتر سیدعلیرضا مرندی که به واسطه سال‌ها رفت و آمد به بیت رهبری از بینش و نگاه ایشان به جایگاه زن در خانواده آگاه است، در این باره به خبرنگار همشهری می‌گوید: «ایشان به همسرشان بسیار علاقه‌مند هستند و همواره از ایشان قدردانی می‌کنند. یادم می‌آید وقتی من وزیر شدم و ایشان رئیس‌جمهور بودند، با هم در ریاست‌جمهوری قدم می‌زدیم و من یک‌بار راجع به خوبی‌های همسرم تعریف کردم و ایشان هم به‌خصوص راجع به دوره تبعیدشان در زمان شاه و زحماتی که همسرشان در تمام طول زندگی، به‌ویژه زمان‌هایی که ایشان در زندان رژیم بودند و یا در تبعید به سر می‌بردند، با دست خالی برای بچه‌ها کشیده بودند، صحبت کردند. علاوه بر اینها حتما شنیده‌اید که ایشان بسیار با چندهمسری مخالف هستند و همیشه در صحبت‌هایشان تأکید می‌کنند و معتقدند از آنجا که در جامعه و کشور ما ازدواج مجدد مردان غالباً به ضرر استحکام خانواده و موجب تضعیف محبت زوجین و گاه فروپاشی خانواده است، نگاه معظم‌له به آن خوش‌بینانه و مثبت نیست و از این روست که این جمله در بیان ایشان تکرار شده است که: «خدا یکی، عشق یکی و همسر هم یکی». همچنین بارها از ایشان شنیده‌ام که فرموده‌اند زن هیچ وظیفه‌ای در انجام کارهای خانه ندارد و اگر زنی کار خانه انجام دهد، مرد باید قدردان این لطف محبت همسرش باشد.»

کد خبر 843258 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها خبر ویژه رهبر معظم انقلاب سید علیرضا مرندی ازدواج - چند همسری خانواده پزشکی

دیگر خبرها

  • واکنش کمیته انضباطی به رفتارها و صحبت‌های سرمربی و دروازه‌بان استقلال
  • رهبر انقلاب معتقدند: «خدا یکی، عشق یکی و همسر یکی»
  • ورود کمیته انضباطی به خوشحالی کادرفنی استقلال
  • همسر ستاره ملی‌پوش، اموالش را بالا کشید
  • ورود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به بازی استقلال - شمس آذر
  • ترکیب استقلال اعلام شد
  • ترکیب استقلال مقابل شمس آذر اعلام شد
  • استقلال در مرز کسب سریعترین قهرمانی تاریخش
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • حکم مرگ برای مادر و ۲ فرزندش در محکمه خانوادگی