Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@22:00:05 GMT

گشت های کنترل نامحسوس جاده ای کرمان افزایش می یابد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۴۹۱۷

گشت های کنترل نامحسوس جاده ای کرمان افزایش می یابد

به گزارش ایرنا، سید علی حاج سیدعلیخانی روز سه شنبه در نشست مشترک راهداری و حمل و نقل با پلیس راه استان گفت: در حال حاضر تعامل بسیار خوبی میان این 2 دستگاه برقرار شده و با توجه به ظرفیت موجود درصدد برنامه ریزی مناسب جهت بهره گیری از تمامی ظرفیت ها در راستای کنترل بهتر ترافیک برون شهری استان کرمان هستیم و تشکیل تیم های تلفیقی کنترل نامحسوس ترافیک از این جمله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بیشترین تردد جاده ای استان کرمان را در شهرستان های راور، انار، بم، سیرجان و باغین شاهد هستیم افزود: یکی از معضلات بخش حمل و نقل مسافر، ورود اتوبوس های عبوری از دیگر استان ها به داخل شهرها می باشد که این امر مشکلات عدیده ای برای مسافران ایجاد کرده، و این امر توسط تیم های گشت نامحسوس تلفیقی کنترل می شود.

حاج سیدعلیخانی تصریح کرد: سامانه سپهتن یکی از طرح های موفق کنترل ترافیک ناجا بوده و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته به زودی دریافت صورت وضعیت مسافری توسط اتوبوس ها به سامانه سپهتن متصل می شود و در صورتی که تخطی توسط رانندگان اتوبوس صورت گیرد به سهولت از طریق این سامانه قابل پیگیری است.

سرهنگ محمد رضایی جانشین رئیس پلیس راه شمال استان کرمان نیز در این نشست با بیان اینکه پلیس راه استان آمادگی کامل خود را برای مشارکت درتشکیل تیم های کنترل نامحسوس جاده ای اعلام کرده است افزود: یکی دیگر ازوظایف تیم های مورد نظر، بازرسی فیزیکی ازتمامی اتوبوس های برون شهری در سطح استان است که از این طریق با اتوبوس هایی که باک سوخت اضافه داشته و یا با دستکاری در ساختار فیزیکی اتوبوس در ایجاد مخازن سوخت قاچاق اقدام کرده باشند، بشدت برخورد می شود .

7420/ 5054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: راهداری کرمان ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۴۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر فرشید، ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان در راستای مقابله همه جانبه با پدیده شوم و زیانبار قاچاق ضمن انجام اقدامات اطلاعاتی از قاچاق سازمان یافته فرآورده‌های نفتی توسط رانندگان چند اتوبوس خط کرمان- زاهدان مطلع و با بررسی موضوع متوجه شدند چند نفر از طریق کارت سوخت دو دستگاه اتوبوس و برخی مدارک جعلی اقدام به بارگیری سوخت کرده و آنها را در مناطق شرق کشور به فروش می‌رسانند.

وی افزود: در این رابطه با استعلامات انجام شده و پیگیری‌های بعدی مأموران ۴ متهم دخیل در جعل مدارک و حمل سوخت غیرمجاز دستگیر و از اتوبوس‌ها و مکان‌های دپوی آنها ۸۳ هزار و ۶۶۶ لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

سردار فرشید، با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست: با توجه به زیان‌های بسیار شدید خروج فرآورده‌های سوختی از کشور و خطرات زایدالوصف حمل سوخت از طریق ناوگان حمل مسافر و خودروهای شخصی، هرگونه مورد در این زمینه و دیگر جرایم و مفاسد اقتصادی را به شماره ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند.

کد خبر 6088005

دیگر خبرها

  • باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج (فیلم)
  • لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان (فیلم)
  • فیلم لجبازی و دعوای اتوبوس و پژو در جاده‌های ایران
  • مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد / وعده داخلی‌ سازی المان‌ های اصلی اتوبوس برقی
  • (ویدئو) لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان
  • مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد/ وعده داخلی‌سازی اتوبوس برقی
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران