Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از خواف، قاتلین بعد از حمله به زوج جوان نشتیفانی با ضربات متعدد چاقو، آنها را مجروح کردند که متاسفانه زن جوان بعد از رسیدن به بیمارستان فوت کرد اما همسر وی هنوز در قید حیات و در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری است.

این اتفاق در کوهستان سینو در حاشیه شهر نشتیفان خواف رخ داده و کارآگاهان پلیس آگاهی در حال تحقیق و بررسی این جنایت هولناک هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اظهارات مرد جوان مصدوم، دو نفر با صورت پوشیده و یک دستگاه خوروی پژو ۴۰۵ بعد از حمله به آنها و ضربات متعدد چاقو که باعث خونریزی و مصدومیت شدید آنها شده از محل گریخته اند.

کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان خواف با تیم ویژه ای در حال بررسی ابعاد این جنایت هستند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بیمارستان پلیس آگاهی کوهستان جوان خواف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۴۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین قتل ۱۴۰۳ در تهران

آفتاب‌‌نیوز :

یکشنبه پنجم فرودین‌ماه امسال، کشف جسد مرد جوانی در بیابان‌های جنوب تهران از سوی ۲ رهگذر به کلانتری ۱۳ آبان گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و جسد مرد حدوداً ۳۰ ساله‌ای را مشاهده کردند که یک طناب دور گردن، پا و دستانش پیچیده شده بود.

تحقیقات ابتدایی کارآگاهان حکایت از آن داشت، قاتل پس از ارتکاب جنایت جسد را به بیابان‌های جنوب تهران (شهرری) منتقل کرده و مدتی از زمان مرگ مقتول گذشته است.

پس از پایان تحقیقات میدانی، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی ابتدا هویت عامل جنایت را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده همچنان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان ۳ قتل مرد جوان در جنوب تهران
  • دستگیری عاملان قتل ۳ مرد جوان در جنوب تهران
  • اولین قتل ۱۴۰۳ در تهران
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محکومیت جنایت هولناک رژیم غاصب صهیونیستی در بیمارستان شفا غزه
  • نظر پوتین درباره حادثه هولناک مسکو/ باید بفهمیم دستور کار که بود
  • کشف جسد مرد جوان در جنوب تهران
  • آدم ربایی مرد میانسال توسط همسرش
  • اولین قتل ۱۴۰۳ در تهران/ مرد جوان قربانی شد