Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،قباد محمدی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : بسیاری از مردم به مصرف فرآورده‌های گوشتی گرایش دارند، متاسفانه در برخی از محصولات و فرآورده‌های گوشتی تقلبات و مشکلاتی مشاهده می‌شود که مشکلاتی را برای سلامتی مردم ایجاد می‌کند و نظام سلامت را درگیر می‌نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : اگر کارشناسان نظارت بر مواد غذایی بتوانند تقلبات این مواد را به خوبی بشناسند و به وظایف خود به طور مطلوب عمل کند قطعاً با کاهش این مشکلات مواجه خواهیم بود.

محمدی افزود : عقیده ما براین است که اگر بتوانیم حتی از مصرف محصولات ناسالم توسط ده نفر جلوگیری کنیم کار بسیار بزرگی انجام داده ایم.

احسان صادقی رئیس دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی و عضو هیأت علمی دانشگاه نیز در خصوص کنترل کیفیت و تقلبات فرآورده‌های گوشتی به ارائه مطلب پرداخت .

 

 

انتهای پیام/د

بسیاری از مردم به مصرف فرآورده‌های گوشتی گرایش دارند

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۵۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و معدوم سازی بیش از ۴ تن مواد غذایی فاسد در پارس آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل دکتر منصور مهمان نواز، اظهار کرد: همزمان با اولین روز هفته سلامت و با تلاش شبانه روزی کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت شهرستان در بازدید از سطح شهر برای حفظ سلامت شهروندان از واحدهای صنفی مواد غذایی مقدار تقریبی ۴ هزار کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد کشف شد.
وی افزود: این اقلام غیر قابل مصرف توسط بازرسان بهداشت محیط و به دستور مقام قضایی و با حضور نمایندگان ادارات ذیربط معدوم شد.

دیگر خبرها

  • تولید آرد بدون گلوتن توسط پژوهشکده علوم و فناوری مواد غذایی جهاددانشگاهی
  • اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • هشدار سازمان غذا و دارو به خانم ها درباره استفاده از رژهای لب
  •  انواع ظروف یکبار مصرف درب دار پلاستیکی در آرمانی 724
  • ویتامین‌هایی که باعث کاهش وزن می‌شوند
  • برای خلاص شدن از چربی شکم از این مواد غذایی دوری کنید
  • ثبت بیش از ۱۰ هزار بازدید کنترل‌کیفی در پخش منطقه آذربایجان شرقی
  • کشف و معدوم سازی بیش از ۴ تن مواد غذایی فاسد در پارس آباد
  • مصرف این مواد غذایی به جلوگیری و متوقف کردن ریزش مو کمک می‌کند