Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@11:31:11 GMT

لتونی پیگیری آزادی شهروند خود در ایران را آغاز کرد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۵۰۳۷

لتونی پیگیری آزادی شهروند خود در ایران را آغاز کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سرویس امنیت دولتی لتونی برای آزادی شهروند این کشور درنفتکش متخلف استنا ایمپرو (stena impero)، همکاری و تبادل اطلاعات با دیگر نهادهای دولتی لتونی را آغاز کرد.

بنا به گزارش BNS، سرویس امنیت دولتی لتونی به منظور کسب اطلاعات دقیق‌تر درباره وضعیت و شرایط ایجاد شده و همچنین تصمیم گیری در مورد اقدامات خاص برای حل بحران، با سرویس‌های خارجی و همچنین شرکتی که مالک کشتی توقیف شده است ارتباط برقرار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرویس امنیت لتونی در این باره توضیحات بیشتری ارائه نکرده است.

گفتنی است، عصر روز جمعه ۲۸ تیر، یک فروند نفتکش انگلیسی با نام استنا ایمپرو هنگام عبور از تنگه هرمز به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات بین المللی دریایی و بنا به درخواست سازمان بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، توسط یگان شناوری منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توقیف شد.

به گفته یک منبع نظامی آگاه، این نفتکش قصد عبور از مسیر خلاف کشتیرانی در تنگه هرمز را داشته است.

ظاهراً نفتکش دستگاه‌های ردیاب خود را خاموش کرده بود و به هشدارهای جمهوری اسلامی ایران توجهی نداشت از این رو بر اساس قوانین بین المللی کشتیرانی توقیف شد.

کد خبر 4674779

منبع: مهر

کلیدواژه: لتونی ایران نفتکش استنا ایمپرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۵۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲۷ دستگاه وسیله هنجار شکن در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: طرح شبانه  ارتقای امنیت اجتماعی باهدف پاسخگویی به مطالبات شهروندان در خصوص برخورد بارانندگان و راکبین موتورسیکلت‌های هنجار شکن و برهم زنندگان آرامش روحی و روانی در این شهرستان اجرا شد.

سرهنگ حسبن احمدی افزود: طرح ارتقای امنیت اجتماعی پس از هماهنگی‌های قانونی توسط  یگان امداد، با هدف برخورد بارانندگان وراکبین  هنجارشکن که با حرکات مخاطره آمیز خود موجب سلب آسایش روحی و روانی شهروندان در محدوده تفرج گاه‌ها می‌شوند، انجام شد.

وی گفت: در این طرح، ۲۷دستگاه وسیله نقلیه (۶دستگاه خودرو، ۲۱دستگاه موتور سیکلت) بدلیل سلب آسایش روحی و روانی شهروندان، مخدوش بودن پلاک توقیف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور افزود: کسب رضایت مندی عمومی همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • پیگیری وضعیت بیمه کارگران و تاکسی داران در سمنان
  • عبور ایران از توان بازدارندگی استراتژیک رژیم صهیونیستی‌/ضرورت تنبیه رژیم صهیونیستی برای امنیت جهان لازم بود
  • بلاتکلیفی مسکن ملی نورآباد از زبان متقاضیان
  • پیگیری درخواست‌های مردمی در بسته شهروند خبرنگار
  • پیگیری وضعیت ساخت پل ورودی آرادان
  • کشف ۱۵ دستگاه موتور سنگین قاچاق در تهران
  • توقیف ۲۷ دستگاه وسیله هنجار شکن در نیشابور
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در مازندران
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم‌شهر بازداشت شد