Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام گفت‌: مردم از واگذاری انشعاب غیردائم برق در ایلام استقبال کردند. ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۲ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، هادی شیرخانی عصر امروز در ارتباط با مهیا شدن امکان واگذاری انشعاب برق برای ساختمان‌های فاقد پروانه ساخت اظهار داشت: درگذشته در خارج از محدوده خدمات شهری شهرستان ایلام در مناطقی مانند «‌هانیوان» و «میلاد» ساخت و سازهایی بدون اخذ مجوزهای قانونی انجام شده که به دلیل موانع قانونی، واگذاری انشعاب برق به ساکنان این مناطق‌ امکان‌پذیر نبود و ساکنان این مناطق به صورت غیر قانونی و غیر استاندارد ( قلاب از شبکه) از شبکه از انرژی برق استفاده می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصرف برق در لرستان 28درصد افزایش یافتفرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا: ‌پروژه‌ قطار برقی هشتگرد تا پایان تابستان ‌بهره‌برداری می‌شودمعاون اول رئیس جمهور از قطار برقی گلشهر ـ هشتگرد بازدید کرد + تصاویر

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام گفت‌: استفاده غیراستاندارد ( قلاب از شبکه )  موجب حادث شدن خطرات جانی و مالی برای شهروندان استفاده کنند می‌شد و از طرفی این اقدام نیز غیر قانونی و موجب تعقیب قضایی بود.

شیرخانی در ادامه گفت: حال با عنایت دولت و مجلس، قانونگذار مجوز مشروط واگذاری انشعاب برق غیر دایم به متقاضیان ساکن در این مناطق را صادر کرده که متعاقب آن این شرکت شرایط تامین برق را برای آنان فراهم کرده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام افزود:  پس از ابلاغ قانون و تامین زیر‌ساخت مورد نیاز اطلاع رسانی لازم به مردم منطقه در خصوص ابلاغ قانون به روش‌های متعددی از جمله مراجعه حضوری و توزیع بروشور خانه به خانه، نصب بنر، فراخون در فضای مجازی و رسانه‌ها انجام شده که خوشبختانه تاکنون حدود 100 متقاضی (با گذشت 5 روز از آغاز واگذاری) برای دریافت انشعاب قانونی اقدام کرده‌اند.

شیرخانی تصریح کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی مردم منطقه شرکت نیز مساعدت لازم را از جمله اخذ هزینه در چند قسط با مراجعان انجام داده است که در این فرصت از سایر ساکنان محترم نیز درخواست می‌شود برای خریداری انشعاب قانونی در فرصت زمانی محدود اقدام کنند.

وی در ادامه گفت: متاسفانه در سطح استان با پدیده شوم سرقت انرژی از سوی تعداد کمی از مردم مواجه هستیم که به صورت بی رویه و مسرفانه نیز از انرژی برق استفاده می‌کنند و این اقدام ناپسند باعث آسیب به تاسیسات شبکه توزیع و خسارت به سایر مشترکان می‌شود.

شیرخانی در پایان تاکید کرد: این شرکت به صورت دایم و با استفاده از تمام توان درصدد شناسایی استفاده کنندگان از برق غیر مجازمی‌باشد و به محض شناسایی، متخلفان را جهت اعمال قانون به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/ش

R7718/P/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۵۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارچه میوه و تره بار ایلام زودتر احداث شود

فرماندار ایلام گفت: احداث بازارچه میوه و تره بار باید از اولویت‌های حوزه کاری شهرداری در سال جدید باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام عبدالصاحب نادری امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جلسه‌ای پیرامون ایجاد پروژه بازارچه میوه و تره بار اظهار کرد: برای ایجاد بازارچه در جهت تأمین مایحتاج ضروری مردم نیاز به مشارکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی داریم.

وی افزود: تسطیح و حصار کشی زمین مورد نظر برای بازارچه قبلاً تأمین اعتبار شده است و باید در اسرع وقت نسبت به فراخوان عمومی جهت جذب سرمایه‌گذار اقدام شود.

فرماندار ایلام ادامه داد: با توجه به سکونت بیش از ۳۰ درصد جمعیت در مرکز استان، اهمیت کار شهرداری و سطح انتظارات مردم بالا می‌رود بنابراین تصمیمات باید در راستای منفعت مردم باشد.

نادری با بیان اینکه مسائل و مشکلات شهری از جمله ترافیک توسط مردم رصدمی شود، گفت: خوشبختانه سال گذشت در سایه وحدت و تعامل مسئولان و مردم اقدامات مؤثر و مناسبی در سطح شهرستان انجام گرفت.

به گزارش ایمنا، مسائل مهمی مانند ساماندهی منظر شهری در ورودی‌ها و خروجی‌ها و حاشیه شهر، زیباسازی سطح شهر، توجه به محلات کمتر برخوردار در حاشیه شهر و پایش تصویری و شهر الکترونیک برای رسیدگی در جلسه مطرح شد.

کد خبر 747038

دیگر خبرها

  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰۰۰۰ مشترک جدید گاز در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • ۱۴ هزار و ۴۷۹ داوطلب ایلامی در کنکور سراسری شرکت می‌کنند
  • تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید
  • ۳۳۱۶ هزار فقره انشعاب جدید فاضلاب در استان مرکزی واگذار شد
  • وزش باد شدید به تاسیسات آب ایلام آسیب زد
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • ۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد
  • جمع‌آوری ۱۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام
  • بازارچه میوه و تره بار ایلام زودتر احداث شود
  • واگذاری پرسپولیس به بانک ها قانونی نیست | فروش سرخ پوش ها به بانک ها چه آثاری دارد؟