Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@09:23:14 GMT

«مگس» می‌خواهد تماشاگرپسند باشد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۵۲۲۰

«مگس» می‌خواهد تماشاگرپسند باشد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، توحید معصومی، کارگردان نمایش «مگس» که این روزها در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه است، با اشاره به استقبال خوب مخاطبان از این اثر نمایشی توضیح داد: «خوشبختانه میزان فروش و رضایت تماشاگران در این چند روزی که از اجرای نمایش در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر می‌گذرد، شاهد اتفاقات خوبی در حوزه مخاطب هستیم که منجر به واکنش‌های مثبتی از سوی تماشاگران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال مخاطب روی صحنه با نوعی از طنز گروتسک مواجه می‌شود که دربرگیرنده حس و حال متفاوتی بوده و توانسته او را با اثر همراه کند.»

وی درباره شباهت‌های اجرای این اثر نمایشی با نمایش «خانواده تت» که چند سال گذشته توسط مائده طماسبی روی صحنه رفته بود، بیان کرد: «جالب است بدانید که من اجرای این نمایش را ندیده بودم و بدون هیچ ذهنیت برگرفته از این اجرا تصمیم به کارگردانی نمایش «مگس» کردم. به هر حال نمایشنامه «خانواده تت» از جمله آثار نمایشی مورد علاقه‌ام بوده که من فضای آن را بسیار دوست داریم و هر بار این انگیزه را پیدا می‌کردم که بتوانم در فرمی جدید روی این اثر نمایشی کار کنم. خوشبختانه این اتفاق با همکاری ایوب آقاخانی آغاز شد و من با مشاوره‌هایی که در حوزه دراماتورژی با او انجام دادم سعی کردم با کم کردن شخصیت‌های نمایشنامه از ۱۴ نفر به ۴ نفر فضای متفاوتی را خلق کنم که تفاوت‌های زیادی با متن اصلی داشته و نام آن «مگس» شد.»

نمایش «مگس» به نویسندگی اشتفان ارکنی، دراماتورژی ایوب آقاخانی و توحید معصومی و کارگردانی توحید معصومی، ساعت ۱۸:۳۰ با مدت زمان ۷۰ دقیقه و قیمت بلیت ۳۰ هزار تومان در تالار سایه روی صحنه می‌رود. در این نمایش ایوب آقاخانی، سامان دارابی، مرضیه صدرایی، الهه زحمتی به عنوان بازیگر حضور دارند.

۵۷۵۷

کد خبر 1282826

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تئاتر تئاتر شهر تئاتر کمدی باشگاه پرسپولیس دونالد ترامپ باشگاه استقلال ایالات متحده آمریکا ایران و آمریکا نفتکش انگلیس خلیج فارس ایران و انگلیس بازیگران سینما و تلویزیون ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۵۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تور ایرانگردی نمایش «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» آغاز شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ نمایش «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» به کارگردان بهرام افشاری و تهیه‌کنندگی محمد قدس، اثری است که از ۱۵ فروردین در تهران روی صحنه رفته است.

این اثر نمایشی که بهرام افشاری و تینو صالحی در آن به ایفای نقش می‌پردازند، از ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالن اصلی پردیس مهستان، شهر اصفهان روی صحنه می‌رود.

«چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» تاکنون در تهران ۱۵۰ اجرا روی صحنه رفته است و در تور خارجی به دوبی، آلمان، استرالیا و… سفر کرده است.

مدیر تولید: علی اکباتانی، مجری طرح اصفهان: مجید کاشی‌فروشان، مدیران اجرایی اصفهان: امیرحسین مزروعی، آرام یوسفی‌نیا، دستیار کارگردان: حسن خان‌محمدپور، مدیر تبلیغات: آریان امیرخان، گرافیست: پیمان امدادی، عکاس: شهریار اکبریه، عکاس پوستر و متریال تبلیغات: کیارش مسیبی و مشاور رسانه‌ای علی کیهانی دیگر عوامل این اثر هستند.

در خلاصه داستان نمایش «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» آمده است: «پایان همه چیز خوب است. اگر پایان چیزی بد شد؛ نگران نباش! این پایانش نیست.»

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این اثر نمایشی می‌توانند از طریق سایت اصفهان تیکت Www.Esfahanticket.com و یا با شماره تماس‌های ۰۹۳۸۶۰۸۸۵۵۸، ۰۹۳۷۴۴۴۴۹۱۰ اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • بهرام افشاری به اصفهان رفت
  • مدیرکل هنرهای نمایشی به تماشای «شاماران» نشست
  • تور ایرانگردی نمایش «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» آغاز شد
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد
  • هنر نمایشی ابزار‌ی برای انتقال موضوعات و مفاهیم به جامعه
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • شهرکرد میزبان نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان