Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، فیصل المقداد معاون وزیر خارجه سوریه بر حمایت ملت و مسئولان سوریه از ملت فلسطین در مبارزه علیه رژیم صهیونیستی و حق ملت فلسطین در تعیین سرنوشتش به ویژه در شرایطی که تلاش های دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا وبرخی کشورهای اروپایی و مزدوران آنها در منطقه برای نابودی آرمان فلسطین از طریق آنچه معامله قرن نامیده می شود، در جریان است، تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: معامله قرن محقق نخواهد شد زیرا اراده ملت فلسطین و عربی قوی تر از طرحهای فرومایه است.

المقداد که در دیدار هیاتی از سازمان آزادی بخش فلسطین به ریاست عزام الاحمد سخن می گفت، تاکید کرد: سیاست ویرانی منازل فلسطینی ها از سوی اشغالگران علیه شهروندان فلسطینی محکوم است. این جنایت جنگی و ضد بشری است و سازمان ملل و جامعه جهانی باید با این اقدامات جنایتکارانه مقابله کند و فلسطینی ها باید در برابر این چالشها متحد باشند.

معاون وزیر خارجه سوریه بیان کرد: مبارزه ملت فلسطین ضد تروریسم و مبارزه ملت فلسطین ضد طرحها و تعدی های اسرائیلی و آمریکایی مبارزه ای واحد است که در خدمت اهداف امت عربی در مقابله با چالشهای سرنوشت ساز است.

کد خبر 4674801

منبع: مهر

کلیدواژه: فیصل المقداد سوریه سازمان آزادیبخش فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۵۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاش شدن ابعاد جدیدی از جنایت صهیونیست‌ها به مناسبت روز اسرای فلسطینی

کمیسیون امور زندانیان سازمان آزادیبخش فلسطین به مناسبت روز اسیران فلسطینی اعلام کرد بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ اسیر فلسطینی به دلایل سیاسی در زندان‌های رژیم صهیونیستی هستند که ۸۰ نفر آنان زن و بیش از ۲۰۰ نفر هم کودک هستند.

به گزارش میدل ایست مانیتور، این آمار شامل بازداشت شدگان نوار غزه نمی‌شود، زیرا بسیاری از آنان در معرض بازداشت مخفی و ناپدید شدن اجباری هستند.

در این بیانیه آمده است که تعداد بازداشت شدگانی که بدون هیچ اتهامی در زندان هستند، تا ابتدای ماه آوریل امسال به بیش از ۳ هزار و ۶۶۰ نفر رسیده که شامل ۲۲ زن و بیش از ۴۰ کودک می‌شود. به گفته همین منبع، تعداد خبرنگاران بازداشت شده نیز به ۵۶ نفر رسیده است، از جمله ۴۵ تن که پس از ۷ اکتبر بازداشت شده و همچنان در بازداشت به سر می‌برند.

این بیانیه در ادامه اشاره می‌کند که اسرائیل همچنین صد‌ها زندانی بیمار و مجروح را در زندان نگه داشته و تعداد آنها پس از ۷ اکتبر به طور مداوم در حال افزایش است. 

از سوی دیگر، صد‌ها زندانی فلسطینی بیش از ۲۱ سال است که در زندان هستند. گفته می‌شود اکثر آنها در حال گذراندن حبس ابد هستند.

مقامات صهیونیست همچنین اجساد ۲۷ زندانی را در اختیار دارند و از تحویل آنها به خانواده هایشان خودداری می‌کنند. قدیمی‌ترین آنها اسیری به نام «انیس دولت» است که در سال ۱۹۸۰ در زندان عسقلان درگذشت.

روز هفدهم آوریل از سال ۱۹۷۴ به نام روز اسرای فلسطینی نام گذاری شده است. در این روز تلاش می‌شود تاکید بیشتری بر آزادی اسرا و حمایت از حقوق آنان صورت بگیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» پاسخ مشروع ایران به صهیونیست‌ها بود
  • اردوغان: اسرائیل در ارتکاب جنایت از هیتلر پیشی گرفته
  • اردوغان: اسرائیل در ارتکاب جنایت از هیتلر پیشی گرفته است
  • ترکیه‌: غزه با وخیم‌ترین فاجعه بشری مواجه است
  • «وعده صادق» پاسخ مشروع ایران به تجاوزات صهیونیست‌ها بود
  • تصاویر آخرالزمانی از خان یونس پس از عقب‌نشینی اسرائیل
  • تصاویر آخرالزمانی از خان یونس پس از عقب‌نشینی اسرائیل از خان یونس
  • فاش شدن ابعاد جدیدی از جنایت صهیونیست‌ها به مناسبت روز اسرای فلسطینی
  • عشق دوران جنگ؛ مراسم ازدواج زوج جوان فلسطینی در غزه+ تصاویر
  • صهیونیست‌ها ۳ هزار فلسطینی را از غزه ربودند