Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@14:50:08 GMT

استقلال خوزستان ۳ بازیکن جدید جذب کرد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۵۲۶۳

استقلال خوزستان ۳ بازیکن جدید جذب کرد

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله کرمی مدافع سابق تیم فولاد خوزستان پس از مذاکره با مسئولان تیم استقلال خوزستان به توافق رسید تا در فصل آینده رقابت‌های لیگ دسته اول با پیراهن این تیم جنوبی به میدان برود.

این مدافع ۳۷ ساله و باتجربه اهل دزفول سابقه بازی در تیم‌های فولاد خوزستان، شاهین بوشهر و سپاهان اصفهان را داشته و به عنوان کاپیتان دوم فولاد در فصل گذشته به میدان می‌رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی نیایش پور مهاجم سابق فولاد خوزستان که سابقه آقای گلی در تمامی رده‌های پایه لیگ برتر فوتبال ایران را دارد نیز با عقد قرارداد یک‌ساله به استقلال خوزستان پیوست.

نیایش پور فصل قبل در گل ریحان البرز حضور داشت و در حضور نیم فصل خود برای تیم مجتبی حسینی موفق به زدن پنج گل و دادن چهار پاس گل شد.

همچنین نصرالله درفشی با عقد قرارداد یکساله به این تیم خوزستانی پیوست.

کد خبر 4674806

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال خوزستان نقل و انتقالات فوتبال فوتبال خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۵۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موثرترین بازیکن جوان لیگ را بشناسید

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال فولاد خوزستان در حالی در نیمه پایین جدول قرار دارد که در این فصل در اقدامی جالب، به چندین بازیکن جوان فوتبال ایران میدان داده تا جایی که علی حسنی، جوان ترین بازیکن لیگ بیست و سوم هم عضوی از این تیم است.

اما جوانگرایی فولاد در این فصل به این بازیکن محدود نشده و قرمزهای اهواز محمد عسکری، ستاره ملی پوش ایران در جام جهانی نوجوانان را هم در ترکیب خود به کار بردند تا جایی که این بازیکن با دوازده بازی با لباس فولاد، حالا بیشترین بازی را در بین نفرات تیم حسین عبدی در لیگ برتر در کارنامه دارد.

عسکری در این فصل دوازده بازی در لیگ برای فولاد انجام داده که اولین آنها مقابل استقلال مدعی در نیم فصل اول بود. در ادامه عسکری به یکی از نفرات اصلی تیمش تبدیل شد و توانست هفت بازی دیگر به عنوان بازیکن ثابت برای تیمش به میدان برود تا در نهایت مقابل ملوان اولین گل لیگ برتری خود را جشن گرفت.

گلی که به ثبت تک امتیاز ارزشمند برابر شاگردان تارتار منجر شد. عسکری هجده ساله یک گل دیگر هم برابر سپاهان برای فولاد به ثمر رساند تا حالا با دو گل در دوازده مسابقه، پرکارترین بازیکن جوان لیگ برتر لقب بگیرد.

دیگر خبرها

  • موثرترین بازیکن جوان لیگ را بشناسید
  • غیبت ۵ بازیکن گل‌گهر برابر استقلال خوزستان
  • آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال
  • جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر، جایی دور از تهران!
  • گاف 21 میلیاردی فولاد خوزستان؛ مهدی رحمتی در خانه بماند هم پول می‌گیرد!
  • توضیح معاون حقوقی استقلال درمورد خسارت نیم میلیون دلاری
  • حال نفت آبادان، فولاد ‌و استقلال خوزستان خوب نیست
  • خبر عجیب در مورد هافبک استقلال؛ ماشاریپوف از حالا پول فصل آینده اش را می‌گیرد
  • کنت باید ادعای ویسی را بار دیگر اثبات کند
  • یک جانباز در قم به همرزمان شهیدش پیوست