Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور معاون اول رئیس جمهور تفاهم نامه همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور و گروه مپنا، در راستای رشد اقتصادی، ایجاد اشتغال، کاهش وابستگی به واردات و استفاده حداکثری از ظرفیت تولید داخل در سال رونق تولید امضا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، تفاهم نامه همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور و گروه مپنا در جریان سفر معاون اول رئیس جمهور به استان البرز میان حمید پورمحمدی معاون اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور و دبیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و عباس علی آبادی مدیرعامل گروه مپنا به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر اساس مفاد این تفاهم نامه، از ظرفیت های گروه مپنا در جهت رونق تولید و رشد اقتصادی و رفع نیازهای کشور در اجرای طرح ها، پروژه ها و تأمین قطعات و تجهیزات استفاده می شود. همچنین ایفای نقش موثر شرکت گروه مپنا در راه اندازی و اجرای پروژه های کلان در بخش های صنعت و معدن، برق و پروژه های نیروگاهی، آب و پساب، نفت و گاز و پتروشیمی، حمل و نقل و برقی سازی خودروها و خطوط ریلی، ایستگاه های شارژ سریع و معمولی خودروها و ذخیره سازی انرژی در سطوح شبکه و خانگی از دیگر بندهای تفاهم نامه همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور و گروه مپنا است. 


در صورت نهایی شدن این تفاهم نامه، از توانمندی های شرکت گروه مپنا به ویژه فناوری های متمایز این گروه در تأمین حلقه های مفقوده زنجیره تولید و ساخت قطعات و تجهیزات مورد نیاز کشور بیش از پیش استفاده خواهد شد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند خراسان جنوبي اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مناطق سیل زده بهزیستی کانون های مساجد شیراز سازمان برنامه و بودجه کشور تفاهم نامه همکاری گروه مپنا تفاهمنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۵۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای قرار داد پنج ساله صادرات گاز به عراق

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از بغداد؛ صادرات گاز ایران به عراق از مرز پانزده میلیارد دلار گذشت و امروز هم قرارداد صادرات گاز ایران به عراق به مدت پنج سال دیگر تمدید شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مصاحبه شوندگان:
زیاد علی فاضل – وزیر برق عراق
مجید چگنی – معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران

بر اساس این قرارداد، ایران روزانه پنجاه میلیون متر مکعب گاز به عراق صادر می‌کند تا این کشور بتواند نیروگاه‌های تولید برق خود را فعال نماید. دولت عراق برای تامین برق این کشور به سی و پنج هزار مگا وات برق نیاز دارد که یک سوم تولید برق نیروگاه‌های عراق با گاز وارداتی از ایران تامین می‌شوند. جمهوری اسلامی ایران تاکنون پنجاه و دو میلیارد متر مکعب گاز به ارزش پانزده میلیارد دلار به عراق صادر کرده است.

 

دیگر خبرها

  • امضای قرار داد پنج ساله صادرات گاز به عراق
  • خبر مهم برای حقوق بگیران؛ آیین نامه حقوق و دستمزد ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد
  • خبر مهم برای حقوق بگیران؛ آیین‌نامه دستمزد ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بنیاد علم و فناوری جمیلی و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران؛ 2 بهمن
  • منظور: بودجه ۱۴۰۳ بدون کسری است +فیلم
  • منظور: آیین نامه حقوق و دستمزد ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد
  • تکذیب خبر منسوب به منظور درباره تخصیص ارز واردات خودرو
  • صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در یک‌هزاروچهارصدودو
  • امضای سند همکاری با ارمنستان برای پایش رودخانه ارس
  • شرکت گاز اصفهان با دانشگاه فرهنگیان تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد