Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@10:45:21 GMT

بستن معابر توسط دست فروشان پذیرفتنی نیست

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۵۳۳۲

بستن معابر توسط دست فروشان پذیرفتنی نیست

عضو شورای شهر رشت گفت: با ایجاد اشتغال و البته ساماندهی دست فروشان موافق هستم اما معتقدم که بستن معابر عمومی توسط این افراد پذیرفتنی نیست.

به گزارش ایلنا از رشت، فرهام زاهد عضو شورای شهر رشت در جلسه شورا با بیان اینکه مشکلاتی که در شهر رشت می‌بینیم مشکلات یک ماهه نیست و در واقع مشکلاتی است که شهرداری رشت مدتها با این مسائل درگیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زاهد افزود: امیدوارم مدت زمانی که اعضای شورا به شهردار می‌دهند و همکاری که سازمانها و ارگانهای استان با شهردار رشت خواهند داشت، ما عملکرد قابل قبولی از آقای حاج محمدی شاهد باشیم.   وی همچنین گفت: اجازه آن را نخواهیم داد که دست فروشان با پهن کردن بساط اقدام به انسداد معابر کنند، اظهار داشت: بنده با ایجاد اشتغال و البته ساماندهی دست فروشان موافق هستم اما معتقدم که بستن معابر عمومی توسط این افراد پذیرفتنی نیست.   زاهد افزود: سد معبر شهرداری رشت نیازمند پالایش است. وقتی دست فروشان رفتاری عادلانه و یکسان را از ماموران سد معبر مشاهده کنند، قطعاً به قانون تمکین خواهند کرد اما متاسفانه موضوعاتی چون پرداخت مبالغی به افراد دیده می شود که حتی دستفروشان حاضرند در این خصوص به صورت شفاف افراد و مبالغ پرداختی را معرفی کنند.   عضو شورای شهر رشت در پایان با ادای احترام به تمامی دستفروشانی که برای کسب روزی حلال تلاش می‌کنند، تصریح کرد: بنده به ساماندهی اصولی و قانونی دستفروشان تاکید دارم. انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ایجاد اشتغال پالایش شورای شهر شهرداری قانون قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۵۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی تولید ۷۰ هزار تن آسفالت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، بهنام دادایی گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال ۷۰ هزار تن آسفالت با اختصاص قیر رایانه‌ای و با اعتبار ۸۴ میلیارد تومان تولید شود.
وی افزود: در ۲۷ روز گذشته هزار و ۵۴۰ تن آسفالت تولید و ۱۶ هزار و ۹۴۰ مترمربع از معابر آرامستان آسفالت و لکه‌گیری معابر در نواحی ۴ گانه انجام شد.
مدیرکارخانه آسفالت شهرداری شهرکرد بیان کرد:در سال گذشته نیز ۶۷ هزار و ۷۳۱ تن آسفالت تولید و در معابر سطح شهر توزیع شد.

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در اثر تخریب معابر در سیل
  • طرحی برای پاسداری از یک فریضه
  • لزوم بستن «راه تکرار بر خطر» سیل در جنوب سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی تولید ۷۰ هزار تن آسفالت
  • سیلاب و آبگرفتگی معابر در زاهدان
  • پورموسوی: حق ما و گل گهر این جای جدول نیست؛ وقت کمی برای بستن تیم داشتیم / فیلم
  • حاجی بابایی: افزایش قیمت نفت تغییری در بستن بودجه ایجاد نمی‌کند
  • مسامحه دستگاه‌های متولی حجاب پذیرفتنی نیست
  • هیچ دولتی در کاخ سفید قادر به بستن شیر نفت ایران نیست
  • کشف بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم موادمخدر در استان قم در سال گذشته