Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@14:43:42 GMT

مدال طلای تایمازوف پس گرفته شد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۵۳۶۲

مدال طلای تایمازوف پس گرفته شد

نتیجه آزمایش دوپینگ قهرمان وزن 120 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک 2016 ریو مثبت و مدال وی پس گرفته شد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، در بررسی مجدد نمونه تست‌ دوپینگ که توسط کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) صورت گرفت تست دوپینگ آرتور تایمازوف ازبکستانی مثبت اعلام شد.  

 به این ترتیب مدال طلای این کشتی‌گیر در رقابت‌های کشتی آزاد دسته 120 کیلوگرم بازی‌های المپیک 2012 لندن پس گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیش از این همچنین مدال نقره داویت مودزماناشویلی گرجستانی در همین وزن به دلیل دوپینگ گرفته شده بود.

 

تایمازوف در آن دوره کمیل قاسمی، آزادکار کشورمان را در مرحله یک‌چهارم نهایی شکست داد و در نهایت هم به عنوان قهرمانی در دسته 120 کیلوگرم رسید. 

 

کمیل قاسمی در نهایت در آن مسابقات در گروه شانس مجدد به مدال برنز دست یافت. با این شرایط باید منتظر اعلام رسمی تغییر رنگ مدال قاسمی از برنز به طلا باشیم.

کمیل قاسمی آزاد کشتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمیل قاسمی آزاد کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۵۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی آزاد گزینشی المپیک ۲۰۲۴؛ آذر پیرا هم المپیکی شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در ادامه مسابقات کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا به میزبانی قرقیزستان امروز جمعه ۳۱ فروردین امیرعلی آذرپیرا نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم ایران در دیدار نیمه نهایی مقابل گانخویاگ گانباتار از مغولستان به روی تشک رفت و در پایان با برتری ۳ بر صفر مقابل حریف و صعود به فینال، پنجمین سهمیه المپیک پاریس را برای کشتی آزاد ایران به ارمغان آورد.        کد ویدیو دانلود فیلم اصلی    آذرپیرا پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس مقابل آرش یوشیدا کشتی گیر دورگه ایرانی و ژاپنی از کشور ژاپن با نتیجه ۹ بر یک به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.   پیش از این یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم موفق به کسب سهمیه المپیک برای کشتی آزاد ایران در این رقابت‌ها شد، اما احمد محمدنژاد جوان در وزن ۵۷ کیلوگرم از رسیدن به سهمیه المپیک بازماند.   کشتی آزاد ایران پیش از این در جریان رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در اوزان ۶۵ توسط رحمان عموزاد، در ۸۶ توسط حسن یزدانی و در وزن ۱۲۵ کیلوگرم توسط امیرحسین زارع موفق به کسب ۳ سهمیه المپیک شده بود.

دیگر خبرها

  • آذرپیرا پنجمین سهمیه کشتی آزاد را گرفت
  • کشتی آزاد گزینشی المپیک ۲۰۲۴؛ آذر پیرا هم المپیکی شد
  • کسب یک سهمیه دیگر برای کشتی آزاد؛ آذرپیرا المپیکی شد
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید کسب سهمیه برایتان راحت‌تر است
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید، کسب سهمیه برایتان راحت تر است
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • استارت خوب کشتی ایران در سال المپیک؛ پیش‌درآمدی برای پاریس
  • کشتی فرنگی ایران هم آسیا را فتح کرد؛ دبل ۲۰۰ امتیازی با ۴طلا/ باخت‌های نگران‌کننده به ژاپن در ۲فینال/ ظهور رقیب برای گرایی در راه المپیک
  • ۴ مدال طلای فرنگی‌کاران ایران در آسیا
  • دومین طلای روز دوم و چهارمین طلای ایران را ساروی گرفت