Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسنی بند پی استاندار تهران در برنامه تهران ۲۰ اظهار کرد: واقعیت این است که کشور در شرایط حساس جنگ روانی و تحریم ظالمانه قرار دارد.

او افزود: در سال گذشته دولت تمام تلاش خود را معطوف به اقشار کم درآمد کرد که در این راستا ۱۳ میلیارد برای دارو‌های مورد نیاز آسیب پذیر تخصیص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بندپی گفت: نرخ بیکاری در استان رو به کاهش است و جنب و جوشی در بخش صنعت و کشاورزی به راه افتاده و خروجی آن ایجاد اشتغال است.

 استاندار تهران ادامه داد: در چنین شرایطی برای رونق تولید همه ارکان نظام پای کار هستند و سران قوا با اذن مقام معظم رهبری در تلاش هستند تا مراحل طولانی تولید را حذف کنند.

محسنی بندپی تصریح کرد: قطعا رونق تولید در گرو حمایت از تولید داخلی و فاصله گرفتن بانک‌ها از نگاه خشک در ارائه تسهیلات به واحد‌های صنعتی است.

او افزود: قانون شعاع ۱۲۰ کیلومتری یک حلقه بسته‌ای را برای صنایع در تهران ایجاد کرده و صنایع نمی‌توانند گسترش پیدا کنند.

استاندار تهران گفت: با محیط زیست استان به جمع بندی نهایی رسیدیم که اصلاح قانون شعاع ۱۲۰ کیلومتر به نفع رونق تولید است و امیدواریم تا قبل از نیمه دوم سال این قانون اصلاح شود.

او بیان کرد: ارتقا تکنولوژی و افزایش کیفیت کالا‌ها از ارکان مهم تحقق رونق تولید است.

محسنی بندپی اظهارکرد: ۲۱ درصد صنعت کشور در استان تهران متمرکز است و در ستاد تسهیل هر واحدی که با مشکل روبرو باشد با بانک مکاتبه و تقاضای استمهال می‌کنیم.

او افزود: به واحد های تولیدی و واحد‌های صنعتی در حوزه های مالیاتی، تامین اجتماعی و بانک‌ها از ۶ تا ۱ سال فرصت می دهیم و حتی با اخذ چک از صنعت گران، بدهی آن‌ها قابل استمهال است.

استاندار تهران ادامه داد: ارتباط دولت با بخش خصوصی در استان تهران بسیار نزدیک است و در جلسات ستاد تسهیل درصدد رفع مشکلات واحد‌های تولیدی هستیم.

او گفت: دولت معاون هماهنگی امور اقتصادی را در استانداری‌ها تشکیل داده است که مشکلات واحد‌های صنعتی را شناسایی و مرتفع کند.

بندپی افزود: دولت پای کار تحقق شعار رونق تولید است و به دستگاه‌های خدمات رسان تکلیف شده که به رفع مشکل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی را رفع کند.

او بیان کرد: با کمک بخش خصوصی در صدد احداث پست برق ۱۰۰۰ مگاواتی هستیم و همه باید پای تحقق شعار سال باشیم.

بندپی گفت:به بخش خصوصی پیشنهاد می‌کنم در جلسات کارگروه تسهیل شرکت کنند و هر پیشنهادی بدهند با کار کارشناسی قبول می‌کنیم.

او ادامه داد: اعتبار ۶ هزار میلیارد تومان برای واحد‌های تولیدی که بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند تخصیص یافته است.

استاندار تهران تصریح کرد:بسیاری از مشکلات واحد‌های تولیدی را شخصا پیگیری می‌کنم برای صرفه جویی در وقت مردم نیاز به طرح در کارگروه ندارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۵۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فرآیند انتخاب واحد‌های تولیدی نمونه استاندارد قزوین

میترا عقیلی مدیر کل استاندارد قزوین گفت: واحد‌های تولیدی نمونه می‌توانند مدارک و مستندات خود را در سامانه نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران بارگذاری کنند.

وی ادامه داد: واحد‌های تولیدی متقاضی باید دارای هفت شرط داشتن پروانه کاربا نشان استاندارد، پروانه استاندارد با سابقه یک سال برای فرآورده مورد ارزیابی، داشتن حداقل ۲ نتیجه آزمون برای تمامی فرآورده‌ها و ۲ بازرسی از واحد تولیدی در طول دوره ارزیابی و همچنین نداشتن عدم انطباق یا نقص در گزارش بازرسی، نداشتن هیچگونه عدم انطباق تایید شده برای فرآورده مورد ارزیابی، استقرار ضوابط و مقررات ذیربط در فرآیند‌ها و سامانه‌های انرژی‌بر صنعتی و داشتن سه رتبه برتر انرژی مطابق با استاندارد‌های ملی در معیار مصرف انرژی تجهیزات انرژی‌بر باشند.

عقیلی، به تشویق و تقدیر از واحد‌های نمونه استاندارد در راستای رشد تولید پویا مطابق با بسته تحولی بهار خدمت در دولت مردمی اشاره کرد.

وی گفت: با محوریت رشد تولید کیفی، واحد‌های تولیدی نمونه در سطح ملی تا زمان عدم دریافت گزارش محصول نامنطبق، معاف از نمونه برداری هستند و تنها ۲ مرتبه بازرسی جامع سالانه از فرایند تولید آنها صورت می‌گیرد.

به گفته مدیرکل استاندارد قزوین، واحد‌های نمونه استانی نیز تا زمان عدم دریافت گزارش محصول نامنطبق، تنها یک مرتبه نمونه برداری و ۲ مرتبه بازرسی جامع سالانه از فرایند تولید آنها صورت می‌پذیرد.

اطلاعات تکمیلی شاخص‌های ارزیابی انتخاب واحد نمونه در درگاه اداره‌کل استاندارد استان قزوین به نشانی WWW.qazvin.INSO.GOV.IR در دسترس متقاضیان است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آغاز فرآیند انتخاب واحد‌های تولیدی نمونه استاندارد قزوین
  • مراتع استان تهران نقش مهمی در تولید علوفه و رونق دامپروری دارد
  • اختصاص ۳۰ درصد از مالیات واحدهای تولیدی به عمران گناباد
  • جشن احیای بیش از ۲۰۰ واحد تولیدی در استان سمنان
  • اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی خیابان‌ها
  • جلوگیری از بیکاری ۱۹۱ هزار کارگر با احیای ۲۱۵۱ واحد تولیدی
  • جدیت دولت برای احیای واحد‌های راکد استان یزد
  • تاکید استاندار بر رفع موانع پیش روی کارخانه سیمان یاسوج
  • تاکید استاندار بر رفع موانع پیش روی کارخانه سیمان یاسوج 
  • راه اندازی خط تولید تیرچه صنعتی تمام اتوماتیک در سلماس