Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم پالیزدار عصر سه شنبه در حاشیه جلسه برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز گلستان در گفتگو با خبرنگاران گلستان اظهارکرد: ساخت و ساز گسترده در مناطق حاشیه منابع طبیعی و مناطق حفاظت شده گلستان نشان می دهد که مدیران این استان عزم جدی در برخورد با این تخلفات ندارند.

وی با بیان اینکه مسئولان گلستان نسبت به این ساخت و سازها بی تفاوت هستند، افزود: شرایط به گونه‌ای است که گویی دل مردم و مسئولان استان به طبیعت و انفال عمومی نمی سوزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پالیزدار با اشاره به بازدیدی که از روستای زیارت گرگان گفت: مردم ساکن این مناطق نسبت به تأثیرات بسیار مخرب دست اندازی به منابع طبیعی و زیستگاه‌های محیط زیست غافل هستند.

وی بیان کرد: استمرار فعالیت‌های مخربانه مردم و تساهل مدیران در برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در مناطق جنگلی مانند زیارت گرگان به تخریب منابع طبیعی منجر شده و حاصل دیگری برای منطقه ندارد.

کد خبر 4674817

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۵۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای آتش بُر در روستای بیشه

لطفعلی بیرانوند در بازدید از عرصه‌های طبیعی این شهرستان اظهار کرد: طرح احداث آتش بُر در سپیددشت مسیر راه آهن تا تنگ هفت، روستای گازه، روستای بیشه، خان آباد، صیدنر، زالیاب و... از طریق شخم زدن مناطق جنگلی و شخم زدن در کنار درختان، مناطق حساس و... در حال اجرا است.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه در مسیر جاده‌ها یکی از عوامل حریق بی‌احتیاطی در پرت کردن فیلتر سیگار است، احداث این آتش‌بُرها از سرایت آتش‌سوزی به داخل مزارع کشاورزی و همچنین درختکاری‌ها و مناطق جنگلی جلوگیری می‌کند.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری خرم‌آباد با اشاره به اینکه جنگل‌ها و مراتع از مهم‌ترین و باارزش‌ترین منابع طبیعی هستند و نقش اساسی در تأمین نیازمندی‌های انسان (اکسیژن، آب، مواد غذایی و دارو) دارند افزود: منابع طبیعی تجدیدشونده (جنگل‌ها و مراتع) در توسعه اقتصادی و اجتماعی جامعه نقش مهمی دارد و باید بیش از پیش مورد توجه سیاست‌گذاران و برنامه‌ریزان کشور قرار گیرد.
بیرانوند تصریح کرد: از تمام همشهریان و طبیعت‌دوستان تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هر گونه تخریب، تصرف و آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع با شماره تلفن ۱۵۰۴ امداد جنگل و مرتع نیرو‌های یگان حفاظت اداره منابع طبیعی استان لرستان را یاری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • اجرای آتش بُر در روستای بیشه
  • دستگیری یکی از عاملان قطع ۷۰ اصله درخت جنگلی در بهشهر
  • بازداشت یکی از عاملان قطع ۷۰ اصله درخت جنگلی در بهشهر
  • قاچاقچی چوب بهشهر دستگیر شد
  • افزایش مصرف آب مشترکان گلستانی با گرمای تدریجی هوا/مردم از مصارف غیرضروری خودداری کنند
  • برخورد قاطع با قاچاقچیان چوب در بهشهر
  • برخورد قضایی با هرگونه برداشت گیاهان دارویی در استان کرمان
  • برخورد قاطعانه با تخلفات انتخاباتی در‌گلستان
  • افزایش ۲۰ درصدی زائران حج تمتع گلستانی نسبت به سال گذشته
  • مدیران عمرانی و شهرداری کرمانشاه برای حل مشکلات مردم به خط شدند