Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران لیست نهایی نفرات اعزامی به اردو‌های تدارکاتی برون مرزی تیم ملی قبل از جام جهانی را اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهران شاهین‌طبع اسامی 12 بازیکن را برای سفر بامداد پنجشنبه به کشور پرتغال اعلام کرد. این نفرات که از بین 15 بازیکن حاضر در اردوی تیم ملی انتخاب شده‌اند‏، بامداد روز سوم مرداد راهی پرتغال می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی نفرات دعوت شده به این اردو به شرح زیر است:
- صمد نیکخواه‌بهرامی
- حامد حدادی
- محمد جمشیدی
- بهنام یخچالی
- سجاد مشایخی
- محمد حسن‌زاده
- مایک رستم‌پور
- آرون گرامی‌پور
- آرمان زنگنه
- میثم میرزایی
- حامد حسین‌زاده
- رسول مظفری


مسعود قاسمی به عنوان سرپرست، فرزاد کوهیان، محمد عابدینی و مهران آتشی به عنوان مربی، بهروز مهدوی به عنوان مربی بدن‌ساز، مصطفی نجاتیان به عنوان پزشک، صادق توکلی به عنوان فیزیوتراپیست و محمد احمد آبادیان به عنوان تدارکات در این اردو حضور خواهند داشت.

تیم ملی بسکتبال ایران از 4 تا 6 مرداد در کشور پرتغال به مصاف تیم‌های ملی پرتغال و اسلواکی می‌رود. تیم ایران بعد از پایان این تورنمنت راهی روسیه خواهد شد. تیم ملی ایران از 17 تا 20 مرداد در تورنمنتی با حضور یونان و مجارستان شرکت می‌کند. براساس هماهنگی انجام شده تیم ایران در این مدت دو بار به مصاف تیم ملی بسکتبال یونان خواهد رفت.
تیم ملی بسکتبال ایران از 28 مرداد 3 شهریور در تورنمنت پیک چین با حضور تیم‌های ملی نیجریه، لهستان و مونته‌نگرو به میدان خواهد رفت.
جام جهانی 2019 چین از 9 شهریور آغاز می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال مهران شاهین طبع لیست بازیکنان جام جهانی بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۵۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی تیم ملی والیبال نشسته با حضور ۲ نماینده از قم برگزار می شود

محمد پیروزمنش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ابراز کرد: اردوی جدید تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در حالی برگزار خواهد شد که ۲ والیبالیست قمی نیز در آن حضور می یابند.

رییس هیات جانبازان و توان یابان قم افزود: این اردو چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی والیبال‌نشسته مردان برای اعزام به بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ است که به میزبانی تبریز برگزار می شود.

وی بیان کرد: حسین گلستانی و سید محمدحسینی جد، ورزشکاران قمی حاضر در این اردو خواهند بود.

پیروزمنش افزود: ۱۶ بازیکن از ۱۰ استان حاضران چهارمین مرحله اردویی، از ۲۹ فروردین تا ۶ اردیبهشت ماه هستند.

کد خبر 6079071

دیگر خبرها

  • یزد، میزبان سومین اردوی تیم والیبال پسران نوجوان
  • انصراف یک ملی‌پوش از اردوی تیم ملی
  • اردوی تیم ملی گلبال ایران در اردبیل
  • نخستین صعود بین‌المللی کوهنوردان بانوی کارگر ایران در تیر ماه
  • اردوی تیم ملی والیبال نشسته با حضور ۲ نماینده از قم برگزار می شود
  • اردوی تیم ملی سپک تاکرا در سنندج
  • پائز دو بازیکن جدید به اردوی تیم ملی والیبال فراخواند
  • خانزاده و توخته به اردوی تیم ملی والیبال دعوت شدند
  • اعلام اسامی نفرات تیم ملی فوتسال در جام ملت‌ها/ شمسایی: دشوارترین کار انتخاب ۱۴ بازیکن نهایی بود
  • دعوت دو بازیکن همدانی به اردوی تیم ملی جوانان بانوان کشور