Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی بارسلونا نسبت به بازگشت نیمار به نوکمپ واکنش نشان داد. تاریخ انتشار: 22:37 - 01 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۵۷۲۴

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، ارنستو والورده که شاگردانش بعدازظهر (سه‌شنبه) در دیداری دوستانه در جام راکوتن با نتیجه ۲ بر یک مقابل چلسی تن به شکست دادند، پس از این بازی گفت: بازی پرفشاری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هر دو نیمه را خوب شروع کردیم، اما در ادامه بازیکنان‌مان خسته شدند.

سرمربی بارسلونا در خصوص خرید جدید خود که بازی اولش را برای این تیم انجام داد، خاطرنشان کرد: گریزمان باید به نوع بازی بارسا عادت کند، اما در همین بازی هم با حرکاتش روی دروازه چلسی خطرناک ظاهر شد. این اولین بازی آنتوان بود، ولی ما از او انتظارات زیادی داریم.

وی همچنین در مورد شایعه بازگشت نیمار به بارسلونا اظهار داشت: نیمار بازیکن پاری‌سن‌ژرمن است و من درباره بازیکنان باشگاه‌های دیگر اظهارنظری نمی‌کنم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارنستو والورده بارسلونا نیمار فوتبال چلسی گریزمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۵۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار ویه‌را، سرمربی برزیلی پرسپولیس که هفته گذشته به دلیل اخراج در سیرجان، امکان همراهی سرخپوشان را از کنار زمین نداشت و ابتدا به جایگاه ویژه و سپس منطقه شیشه‌ای منتقل شد، حالا آماده هدایت تیمش از لب خط می‌شود.

نکته جالب در مورد اوسمار این است که او هنوز به آمار 10 بازی روی نیمکت پرسپولیس نرسیده اما مقبولیتی ویژه را نزد هواداران و البته بازیکنان این تیم دارد و حتی پیشنهاد تمدید قرارداد را نیز دریافت کرده است.

اوسمار امید زیادی دارد تا این هفته با پیروزی مقابل صنعت نفت تیمش را 52 امتیاز کند و به این ترتیب منتظر دیدار استقلال بنشیند تا شاید با توقف شاگردان نکونام، تیم او پیش از بازی حساس مقابل سپاهان به صدر جدول برسد که در این صورت شانس خوبی برای قهرمانی هم خواهد داشت، چرا که استقلال در بازی همزمان در دیداری به میزبانی تراکتور به میدان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • بازگشت سرمربی پرسپولیس به کنار خط در آبادان
  • فدریکو والورده بهترین بازیکن دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید
  • اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال
  • بازگشت سردار آزمون به تمرینات رم در آستانه بازی با میلان / عکس
  • تبعات حرکت عجیب رونالد آرائوخو؛ احتمال محرومیت بیشتر مدافع بارسلونا از سوی یوفا!
  • بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)
  • واکنش منفی ژاوی به انریکه: به هر دو مورد می‌گویم نه!
  • نظر جنجالی نیمار در مورد امباپه: چاپلوس! (عکس)
  • واکنش تند پوچتینو به درگیری شاگردانش برسر زدن پنالتی+ فیلم
  • آژاکس و رویاپردازی پیرامون بازگشت اریک تن هاخ