Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@09:58:00 GMT

شهردار قزوین: راهی جز استعفا نداشتم‌

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۵۹۴۴

شهردار قزوین: راهی جز استعفا نداشتم‌

شهردار قزوین گفت: دلایل استعفاء بعد از موافقت و پذیرش استعفای بنده توسط شورای شهر در گفت وگو کامل با رسانه ها اعلام خواهد شد. ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۸ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

‌‌علی صفری شهردار قزوین امروز دقایقی بعد از اعلام استعفاء رسمی خود در جلسه غیر علنی شورای شهر قزوین در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین گفت: قطعا استعفای بنده در یک برنامه بلند مدت و با دلایل قانع‌کننده بود که بعد از موافقت شورای شهر به صورت کامل به رسانه‌ها‌ اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به خبرنگار تسنیم مبنی بر شروط ایشان برای شورای شهر افزود: شروطی برای شورای شهر نداشته‌ام‌ و استعفای بنده قطعی است ولی هر جا که باشیم در خدمت مردم و نظام خواهیم بود.

صفری همچنین بیان کرد: بزرگترین پروژه امروز شهرداری کمربند سبز شهر قزوین است که با افتتاح آن اتفاقات خوبی در شهر ایجاد خواهد شد که پیشرفت فیزیکی خوبی نیز داشته و امیدواریم این طرح با همراهی شهرداران آینده به خوبی به بهره برداری برسد.

استعفای خطیر از معاونت ورزشی باشگاه استقلالدبیر استعفای 3 رئیس هیئت کشتی را پاره کردتکذیب استعفای شهردار و عضو شورای شهرکرد؛ ایرادات زیادی به مدیریت شهری وارد است

شهردار قزوین اظهار داشت: شهرداری قزوین امروز پروژه‌های بزرگی در دست اجرا دارد که قطعا دوستان و شهرداران بعدی که با انتخاب اعضای شورای شهر روی کار خواهند آمد به بهترین شکل به تکمیل پروژه ها خواهند پرداخت چراکه شهرداری قزوین یک مجموعه پویا و توانمند است که میتواند از پس اجرای برنامه های موفق برآید.

وی در پایان گفت: مسئله استعفا‌ به پیشنهادات شغلی یا مسائل این چنینی مرتبط نیست ولی ماجرا به گونه ای پیش رفت که استعفا‌ برای بنده راهی مناسب است و امیدواریم شهرداری بتواند با وجود نیروهای تلاشگر در آینده به شکوفایی دست یابد.

علی صفری با دارا بودن مدرک دکتری مهندسی محیط‌زیست سابقه شهرداری بوئین زهرا و بیدستان قزوین را در کارنامه خود دارد و صاحب عناوینی همچون شهردار موفق استان، شهردار نمونه قزوین و شهردار نمونه کشوری است.

 وی مدیریت عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری‌های استان قزوین، عضو باشگاه شهرداران صلح جهان با حکم شهردار هیروشیما، عضو هیئت‌مدیره شرکت مدیریت پسماندهای شهرداری‌های استان قزوین، دبیر شورای عالی استان‌ها در دوره اول شوراها،عضو انجمن متخصصان محیط‌زیست ایران وریاست اداره آمار و انفورماتیک شهرداری قزوین را در کارنامه خود دارد  و از سال 1396 سکاندار شهرداری قزوین است.

انتهای پیام/ش

R41364/P/S6,63/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۵۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات شهرداری منطقه ۲ خرم‌آباد برای میزبانی از گردشگران نوروزی

شهردار منطقه ۲ خرم‌آباد به تشریح اقدامات عمرانی و زیباسازی برای استقبال و پذیرایی از گردشگران نوروزی در این شهر پرداخت.

بهنام سلاحورزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در لرستان با اشاره به رنگ‌آمیزی و گل‌آرایی و کاشت نهال در سطح محله‌های دوازده‌گانه شهرداری منطقه دو، اظهار کرد: در حوزه زیباسازی منطقه در ورودی شهر و هم‌چنین بلوار ۶۰ متری، پل آیت‌الله کمالوند و بلوار خضر اقداماتی مثل نور پردازی، لکه‌گیری آسفالت معابر و رنگ‌آمیزی و لکه‌گیری جداول صورت گرفته است.

وی افزود: نوروز سال‌جاری نیز مانند سال‌های گذشته، ستاد اسکان جهت رفاه حال مسافران در پارک نسترن ایجاد شده است، همچنین سالن ورزشی شهید حشمت‌الله بیرانوند را رفع نقص و آماده خدمات‌رسانی به مسافران کرده‌ایم.

شهردار منطقه ۲ خرم‌آباد ادامه داد: خدمات بهداشتی متنوعی از جمله بازسازی یا احداث سرویس‌های بهداشتی در مراکز پر تردد و شلوغ شهر انجام شده است که مهمانان نوروزی بتوانند مدت بیش‌تری در منطقه اسکان پیدا کنند.

سلاحورزی ضمن تشکر از تعامل اداره کل آموزش و پرورش با شهرداری بیان کرد: اداره آموزش و پرورش یک قطعه زمین را در محله کرگانه که کاربری مشخصی نداشت، در اختیار مردم قرار داد و شهرداری نیز با تسطیح و محوطه سازی آن مرکز بازی‌های بومی، محلی را با هدف جذب گردشگر در آن ایجادکردیم.

وی افزود: به مناسبت هفته درختکاری نیز در مسکن مهر و پارک اسدآبادی کاشت درخت و چمن را داشته‌ایم تا همچون سایر دستگاه‌های استان وظیفه خود را در راستای اهمیت به طبیعت و محیط زیست انجام داده باشیم.

سلاحورزی ادامه داد: با روکش آسفالت و ایجاد مبلمان شهری خیابان مازیار و خیابان طوسانی در محله اسدآبادی و هم‌چنین اتصال ۳۰ متری امیرکبیر به خیابان انقلاب به روان شدن بار ترافیکی این مناطق و هم‌چنین دسترسی آسان مسافران و مردم از طریق این خیابان‌ها به مراکز شهر کمک می‌شود.

شهردار منطقه ۲ خرم‌آباد خاطرنشان کرد: اتصال میدان ورزش به قبرستان فلک‌الدین در امتداد خیابان سلامت و هم‌چنین سنگ‌فرش پیاده‌روها و درختکاری در قبرستان خضر و فلک‌الد ین از جمله مهم‌ترین اقدامات شهرداری در سطح منطقه دو بوده است.

سلاحورزی با اشاره به اجرای سیستم روشنایی و نورپردازی پارک شهر، پارک معلم، پارک فلک‌الدین و ورودی شهر، افزود: در سال آینده جهت افزایش سرانه فضای سبز در پارک فلک‌الدین و کوی ارتش اقدامات متنوعی از جمله احداث بوستان‌ها و پارک‌ها را در برنامه داریم که علاوه بر بهبودی شرایط زیست محیطی، توسعه سرانه فضای سبز را نیز به دنبال خواهد داشت.

وی اضافه کرد: در سال آینده طرح بازسازی و احیای پارک‌های فرسوده مانند پارک معلم، ایثار و پارک پرستار و هم‌چنین پارک مطهری را داریم که با نورپردازی و اصلاح پیاده‌روها و هم‌چنین آسفالت معابر و کاشت درخت، آنها را رفع نقص و تکمیل می‌کنیم.

شهردار منطقه ۲ خرم‌آباد با تاکید بر مشارکت مردم در راستای حفظ و نگهداری داشته‌های شهر، تصریح کرد: هر فرد یک شهردار است و لازمه ایجاد یک شهر خوب، شهروند خوب است، از این رو مشارکت مردم موجب بسط و گسترش تلاش‌های شهرداری و نگهداری و صیانت از داشته‌های شهر خواهد شد.

کد خبر 737661

دیگر خبرها

  • فعالیت مضاعف شهرداری یزد در سال ۱۴۰۳
  • شهرداری خالدآباد به درجه ۴ ارتقا پیدا کرد
  • ملی پوش قزوینی راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود
  • ملی پوش استان راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود
  • بودجه فرهنگی شهرداری قم در سال ۱۴۰۳ حدود ۸۰۰ میلیارد تومان است
  • جزئیات همکاری شهرداری تهران با چینی‌ها از زبان شهردار تهران + فیلم
  • اقدامات شهرداری منطقه ۲ خرم‌آباد برای میزبانی از گردشگران نوروزی
  • تصویب دو لایحه شهرداری در نخستین جلسه علنی شورای شهر قزوین
  • هم‌حزبی نتانیاهو از کابینه اسرائیل استعفا داد
  • یکی از وزرای کابینه نتانیاهو استعفا داد