Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه‌نگار و فوتبال‌نویس سایت «فوتبال کرانت» بلژیک معتقد است کار کاوه رضایی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی کلوب بروژ دشوار خواهد بود. ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آرنوت فن‌لینت، روزنامه‌نگار و فوتبال‌نویس سایت «فوتبال کرانت» بلژیک در یادداشتی برای خبرگزاری تسنیم، به شرایط بازیکنان ایرانی شاغل در فوتبال بلژیک و البته انتخاب مهدی بیات به عنوان رئیس جدید اتحادیه فوتبال بلژیک اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادداشت این روزنامه‌نگار بلژیکی که در اختیار تسنیم قرار گرفته را در زیر می‌خوانید:

رقابت میلاد محمدی با کاپیتان خنت

باشگاه خنت بلژیک میلاد محمدی را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت گرفت، از این‌رو مدیران این باشگاه ریسک بالایی در به خدمت گرفتن این مدافع- بال چپ نکرده‌اند. محمدی که بازیکنی چند پُسته به شمار می‌رود، باید قادر باشد با نانه آساره، هافبک چپ و کاپیتان غنایی خنت رقابت کند.

یک نیجریه‌ای جدیدترین رقیب کاوه رضایی

رضایی فصل 2018-2017 فصلی فوق‌العاده را در شارلوا با 16 گل‌زده و 6 پاس‌گل سپری کرد، اما نتوانست در کلوب بروژ این روند را در رقابتی دشوار با مهاجمان دیگر تیم از جمله وزلی مورائس برزیلی ادامه دهد. وزلی در تابستان از کلوب بروژ جدا شد، اما با پیوستن دیوید اوکرکه نیجریه‌ای، کاوه برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم باید سخت تلاش کند.

وضعیت 3 بازیکن ایرانی دیگر شارلوا

شارلوا سه بازیکن ایرانی دیگر به نام‌های علی قلی‌زاده، یونس دلفی و امید نورافکن دارد که البته نورافکن نیمه دوم فصل گذشته به طور قرضی به استقلال تهران بازگشت. در مورد اینکه چقدر کار نورافکن برای قرار گرفتن در برنامه‌های تاکتیکی سرمربی شارلوا سخت خواهد بود، ایده‌ای ندارم. در آخرین بازی دوستانه شارلوا که به مصاف ترویه رفت، قلی‌زاده و نورافکن به عنوان بازیکن ذخیره فرصت بازی پیدا کردند، اما اثری از دلفی نبود، شاید او دچار مصدومیت شده باشد.  

مهدی بیات؛جوان و با سوابق حرفه‌ای خوب

شارلوا باشگاه مهدی بیات است، کسی که حالا رئیس اتحادیه فوتبال بلژیک است. او پیش از این کاوه رضایی را برای گوره‌خرها - لقب تیم شارلوا - به خدمت گرفت. بیات 40 ساله به زبان فارسی تسلط دارد و همین باعث می‌شود با بازیکنان ایرانی خیلی زود ارتباط برقرار کند و حتی صحبت‌های آنها را به زبان‌های انگلیسی و فرانسوی ترجمه کند. مهدی بیات سوابق حرفه‌ای خوبی در کارنامه‌اش دارد چون در مقایسه با دیگر اعضای اتحادیه فوتبال بلژیک جوانتر است. مهدی بیات پسرعمویی به نام موجی بیات دارد که در سال‌های اخیر به دلیل مظنون بودن به دست داشتن در تبانی و پولشویی خیلی خوشنام نبوده، اما این باعث نشده ذهنیت بیشتر مردم درباره مهدی بیات تغییر کند.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط امید نورافکن کاوه رضایی میلاد محمدی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امید نورافکن کاوه رضایی میلاد محمدی امید نورافکن کاوه رضایی میلاد محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۶۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار پورتو از شکست خانگی با گلزنی طارمی

تیم فوتبال پورتو با گلزنی مهدی طارمی از شکست خانگی در لیگ برتر پرتغال گریخت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال پرتغال امشب  (شنبه)  تیم پورتو در دیداری خانگی برابر فامالیکائو با نتیجه تساوی 2 - 2 متوقف شد.

انتقال طارمی به اینتر به عنوان بازیکن غیر اروپایی

زایدو یوسف (17 - گل به خودی بازیکن حریف) و مهدی طارمی (82) زننده 2 گل پورتو بودند. برای فامالیکائوی میهمان نیز هوندور گادیز (9 و 45) گل زدند.

مهدی طارمی با شروع نیمه دوم بازی برابر فامالیکائو برای پورتو وارد زمین شد.

در جدول رده‌بندی 18 تیمی لیگ برتر فوتبال پرتغال پورتو با 59 امتیاز سوم است. تیم‌های اسپورتینگ لیسبون (74 امتیاز) و بنفیکا (67 امتیاز) رتبه‌های اول و دوم جدول را در اختیار دارند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • نگاهی به فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبی
  • حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات خودمالکی در خوزستان پرداخت شد
  • تامین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان
  • تفاضل یا رو در رو؛ قانون حل نشده فوتبال ایران
  • ترکیدن نورافکن استودیو پخش خبر حین پخش زنده (فیلم)
  • لیست تیم ملی والیبال اعلام شد؛ بازگشت امیر غفور!
  • مهدی طارمی از روی نیمکت بلند شد و به داد پورتو رسید
  • باشگاه ۳۰ ساله‌های فوتبال جهان با پادشاهی هری کین
  • فرار پورتو از شکست خانگی با گلزنی طارمی
  • مهدی تاج: تماشاگران زن رعایت کنند