Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@04:00:43 GMT

اعتراض چین به تحریم‌های آمریکا

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۶۴۱۸

اعتراض چین به تحریم‌های آمریکا

به گزارش رویترز، سخنگوی وزارت خارجه چین دیروز در واکنش به سخنان اخیر مایک پمپئو، همتای آمریکایی‌اش، اعلام کرد: پکن به‌شدت با اقدامات آمریکا در اعمال تحریم‌های مرتبط با ایران علیه شرکت‌های چینی مخالف است.

پمپئو دیروز اعلام کرد که آمریکا شرکت نفت و گاز دولتی زوهای شنگرونگ چین را به‌خاطر نقض تحریم‌های ایران تحریم کرده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پمپئو هنگام اعلام این خبر گفت: ما گفته‌بودیم هرکس تحریم‌ها را نقض کند، تحریم می‌کنیم و همه باید بدانند که این کار را می‌کنیم.

این شرکت چینی که حوزه فعالیت تخصصی‌اش خرید نفت ایران است در پکن واقع شده و در سال۲۰۱۲، _دوران دولت اوباما_ به‌خاطر تجارت با ایران از سوی آمریکا تحریم شده‌ بود.

کد خبر 449059

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: چین آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۶۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته ماندن غرفه رژیم صهیونیستی به خاطر اعتراض ها در ونیز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما خراسانی زاده افزود: یکی از جریان‌سازترین اتفاقات این دوره،  افتتاح نشدن غرفه رژیم صهیونیستی است که علی‌رغم ارائه آثارشان، با نصب یک بنر نوشته‌اند که تا زمان آتش‌بس در غزه و یا به قول خودشان آزادی گروگان‌ها غرفه را افتتاح نمی‌کنند. در واقع علت اصلی عدم افتتاح غرفه رژیم صهیونیستی، ترس از اعتراضات عمومی در حمایت از مردم فلسطین است؛ و در این چند روز هم تجمعات زیادی در مقابل غرفه این رژیم صورت گرفته.

وی تصریح کرد: جمع آوری امضا در ونیز علیه جنایات رژیم صهیونیستی از ۸ هزار به ۲۳ هزار امضا رسیده و این روز‌ها خیلی از هنرمندان، کیوریتور‌ها و فعالان عرصه هنر اعتراض جدی خود را با این امضا نشان می‌دهند.

رئیس غرفه ایران در دوسالانه هنر ونیز گفت: غرفه کشور ما هم پرچمدار اعتراضات نسبت به رژیم صهیونیستی برای کودک‌کشی در غزه است که با رویکرد انسانی در زمینه فجایع اخیر غزه، قرابت دارد.

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری
  • واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران/ تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا
  • آمریکا 4 فرد و 2 شرکت مرتبط با ایران را تحریم کرد
  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد ایرانی را تحریم کرد
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیت‌های سایبری از سوی سپاه تحریم کرد
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیتهای سایبری از سوی سپاه تحریم کرد
  • تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران وضع کرد
  • بسته ماندن غرفه رژیم صهیونیستی به خاطر اعتراض ها در ونیز