Web Analytics Made Easy - Statcounter

ضیاء زینی، دبیر امورفرهنگی صنعت آب و برق استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد از برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری قرآن و نماز ویژه فرزندان همکار کارکنان وزارت نیرو در یزد خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات در دو گروه دختران و پسران و در دو مقطع تحصیلی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات در مقطع اول تحصیلی از پنجم تا نهم و مقطع دوم تحصیلی دهم تا دوازدهم دررشته‌های قرائت و اذان، حفظ، مفاهیم و آموزه‌های قرآن و نماز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زینی با اشاره به اینکه در مقطع پیش دبستانی تا سال چهارم دبستان فقط در رشته حفظ به رقابت می‌پردازند گفت: در این دوره از مسابقات 300 نفر به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

دبیر امورفرهنگی صنعت آب و برق استان یزد با اشاره به برگزاری مرحله استانی این دوره از مسابقات در روز چهارشنبه، دوم مردادماه به میزبانی شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد یادآور شد: برترین‌های این دوره از مسابقات به مرحله کشوری که شهریورماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار می‌شود، راه می‌یابند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا ایکنا یزد قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۶۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین دوره آزمون ملی حفظ قرآن برگزار می‌شود

حسن سلمانی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مرحله اول نوزدهمین دوره حفظ قرآن کریم ۱۴ اردیبهشت در حوزه‌های بیرجند، قاین، فردوس و درمیان برگزار می‌شود.

به گفته رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی امسال افزایش ۳۳ درصدی در زمینه ثبت نام افراد در این آزمون نسبت به سال گذشته در خراسان جنوبی داشته‌ایم و ۴۰۴ نفر در آزمون سال جاری ثبت نام کرده‌اند.

سلمانی افزود: این آزمون در دو مرحله کتبی و شفاهی و در رشته‌های ۱۰، ۲۰ و حفظ کل قرآن برگزار می‌شود و مرحله شفاهی آن در تابستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این آزمون بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: به کسانی که در بخش حفظ ۱۰ جز شرکت کنند مدرک درجه ۵ معادل دیپلم، ۲۰ جز مدرک فوق دیپلم و کسانی که در حفظ کل قرآن شرکت کنند مدرک لیسانس و کسانی که به مرحله بعد این آزمون راه یابند مدرک درجه دوی فوق لیسانس و به کسانی هم که در مرحله بعد موفق شوند مدرک درجه یک دکتری داده می‌شود.

سلمانی تصریح کرد: موفقیت در این آزمون در ارتقای کارکنان دولت و همچنین امتیازات استخدامی تأثیر گذار است و مدرک مورد نظر تنها مدرک رسمی تخصصی حفظ قرآن کشور است.

کد خبر 6086809

دیگر خبرها

  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • نوزدهمین دوره آزمون ملی حفظ قرآن برگزار می‌شود
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • رقابت‌های منطقه‌ای قرآن، عترت و نماز مدارس دلیجان
  • لزوم بهره‌گیری از گنجینه معرفت قرآنی
  • مسابقه حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم ویژه سوادآموزان