Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@06:37:29 GMT

والی: من به هیچکس نگفته ام به تمرین بروید یا نروید

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۶۴۸۹

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد خوزستان، والی درباره شروع حاشیه های امروز اینگونه توضیح داد: ابتدا بگویم که خبر منتشر شده در برخی رسانه ها صحت نداشت و من اصلا به فرودگاه نرفتم که بخواهم از آنجا تیم را ترک کنم. امروز صبح قبل از اینکه به فرودگاه بروم، شنیدم که باشگاه جریمه مان کرده. در واقع ما چون تقریبا  40 درصد از پول پارسال را نگرفته ایم، گفتند امروز قرار است مبلغ باقی مانده را به حسابمان بریزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از بازیکنان که نیاز شدیدی به این پول داشت، به باشگاه رفت تا چک خود را بگیرد. در باشگاه به او گفتند شما  جریمه شدی. بابت یک بازی که پارسال در خانه باخته اید. 

 

او افزود: وقتی این را شنیدم، به باشگاه رفتم. منتظر مدیر عامل نشستم اما متاسفانه گفتند جلسه است. او نیامد و من به منزل رفتم. من نمی دانم چطور تصمیم گرفتند این طور ما را جریمه کنند؟ آیا فقط شامل حال بازیکنان بومی است؟ چرا بقیه بازیکنان کامل تسویه کرده اند ولی ما هنوز مانده ایم و جریمه شده ایم؟

 

کاپیتان فولاد صحبت های سرشار از ناراحتی خود را اینطور ادامه داد: می گویند من این جو را راه انداخته ام. این در حالی است که من به هیچکس نگفته ام به تمرین بروید یا نروید. در این سال ها فکر کردید حاشیه نداشتیم؟ ما در این یکی دو سال  بارها حاشیه هایی داشتیم اما من همیشه سعی کردم آنها را خنثی کنم تا فشاری وارد نشود و هواداران متوجه نشوند. چون اگر این اتفاق می افتاد، باشگاه زیر فشار می رفت.

 

ایوب والی در ادامه گفت: ما قبلا برادری مان را به باشگاه ثابت کرده ایم. این اتفاقات را از چشم باشگاه می بینم که اسم من را وسط انداخته اند تا عده ای بگویند بی غیرت و ... از مدیر عامل بپرسید. چند بار پارسال از دریافت پول منصرف شدم. چون وضع باشگاه خوب نبود. گفتم به جوان تر ها بدهید که کارشان راه بیفتد. من همیشه طرف باشگاه بوده ام تا مسائل را بخوابانم. اما این بحث را درباره من ساخته اند که خیلی افراد امروز به ما بگویند پولکی و بی غیرت. از ظهر تا الان کلی حرف به من زده اند و مسبب آن باشگاه است.

والی در مورد اقدام بازیکنان گفت: امروز به ناحق جریمه شدیم. زورمان آمد. تنها کاری که از دست ما بر می آمد، همین بود. من ترجیح دادم فقط به اردو نروم. می توانستم حرف بزنم اما نزدم تا کسی را ناراحت نکنم. من همیشه با فکر و با صبر کارهایم را انجام می دهم و به دیگران احترام می گذارم. فقط بدانید اینطور نیست که ما به دنبال پول باشیم. من قبلا با فولاد سفید امضا کرده ام، از پولم گذشته ام. به خاطر اینکه باشگاه نفس بکشد. من نسبت به قراردادم بیشترین طلب را در تیم دارم. 

 

او درباره مشکلات مالی فولاد با توجه به تصوری که از مناسب بودن وضع اقتصادی این تیم وجود دارد، گفت: ما پارسال چند بار مربی عوض کردیم. نیم فصل اول دو بازیکن خارجی گرفتیم که رفتند. نیم فصل دوم هم دو تا خارجی آمدند که رفتند. مربی های خارجی هم داشتیم. قرارداد کادر فنی قبلی هم به دلار بود. به خاطر این مسائل باشگاه دچار برخی مشکلات مالی شده است.

 

وی درباره اتفاقات ساعات اخیر نیز اظهار داشت: از باشگاه تماس گرفتند. من هم گفتم عضوی از تیم هستم. مدیر عامل خودش هم در جریان است. چرا همان موقع بعد از باخت جریمه نکردند؟ و سوال مهم دیگر اینکه چرا همه جریمه نشده اند؟

منبع: ایلنا

کلیدواژه: والی فولادخوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۶۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)

به گزارش ورزش سه، مدیرعامل باشگاه پیکان در محل تمرین تیم خود حاضر شد و دقایقی با بازیکنان صحبت کرد.
مددی که همواره ارتباط خوبی با تیم خود داشته امروز در تمرین تیم پیکان حاضر شد و به بازیکنان این تیم روحیه داد تا در ادامه فصل نتایج مثبت این تیم ادامه داشته باشد.

پیکان در نیم فصل دوم شرایط نسبتا بهتری در مقایسه با شروع فصل داشته و از محدوده خطر تا حدودی فاصله گرفته است.
این تیم بعد از برد مقابل سپاهان شرایط روانی بهتری داشته و در هفته‌های اخیر نشان داده که با وجود جوانی بازیکنانش می‌‍تواند از سقوط فرار کند و حتی رتبه قابل توجهی در جدول به دست بیاورد.

مددی در صحبت‌های خود با بازیکنان دلگرمی داد تا این نتایج مثبت ادامه داشته باشد و البته از کادر فنی تیمش حمایت کرد.
گفتنی است پیکان در بازی اخیر خود با دو گل از تیم هوادار عقب بود اما در نهایت با یک بازگشت بزرگ در این بازی هم شکست نخورد تا نشان دهد به کیفیتی رسیده که راحت شکست نمی‌خورد حتی اگر در این تیم ستاره یا مهره‌های تعیین کننده و شاخصی وجود نداشته باشد.

دیگر خبرها

  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • هنانوف پا به توپ شد، عالیشاه و بیرانوند اختصاصی تمرین کردند
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • کنایه تند به حسین شریعتمداری بعد از حملات امروز کیهان به مهدی فضائلی /ماجرای احمدی نژاد یادتان هست؟ /از تاریخ درس بگیرید، مقابل حقایق قد عَلَم نکنید
  • فولاد در تیم ملی جوانان رکورددار شد
  • ریکاوری تراکتوری‌ها با چهره اخمو (عکس)