Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نوازی، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال تهران معتقد است که هیچ‌کدام از تیم‌های ایرانی بازیکن بزرگ و ستاره ندارند. ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

محمد نوازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد جدایی‌اش از تیم جوانان استقلال و مسائل حاشیه‌ای که میان کادر فنی این تیم و مدیریت آکادمی باشگاه استقلال رخ داد، گفت: دوست ندارم دیگر در مورد این مسائل صحبت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من دوست داشتم کار کنم، ولی خودشان نخواستند. ما دنبال انجام یک کار سالم و بستن یک تیم خوب بودیم، ولی اتفاقاتی رقم خورد که در نهایت جدا شدم. صحبت کردن در مورد برخی از آدم‌ها هم ارزش ندارد. من شاگرد مرحوم حجازی، مرحوم پورحیدری و امیر قلعه‌نویی بودم و همه با خصوصیات رفتاری من آشنا هستند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: وقتی در استقلال بازی می‌کردم با تمام وجودم تلاش می‌کردم، چون عاشق این تیم هستم. در مربیگری هم دوست داشتم به باشگاه محبوبم خدمت کنم، ولی متأسفانه مشکلاتی ایجاد شد که کنار رفتم. دوست ندارم در مورد برخی آدم‌ها صحبت کنم، اما کارها و رفتارهای آنها باعث جدایی‌ام شد.

نوازی در واکنش به برخی انتقادها مبنی بر جذب عارف غلامی و کنار گذاشتن مدافعانی مثل آرمین سهرابیان و پژمان منتظری بیان کرد: من می‌دانم غلامی برای چه و در چه پستی جذب شده است، ولی اگر در پست مدافع بازیکن گرفته‌اند، مگر بهتر از غلامی وجود نداشت؟ قبل از اینکه سرمربی مشخص شود هم چند بازیکن جدید جذب شدند که این موضوع نیز با انتقادهایی همراه شد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در ارتباط با اینکه آیا آبی‌پوشان با استراماچونی موفق خواهند شد، تصریح کرد: استراماچونی مربی جوان و باانگیزه‌ای است و امیدوارم که در استقلال موفق شود و هواداران را خوشحال کند. بازیکنان جدید هم که به استقلال آمدند باید قدر این موقعیت را بدانند.

وی با اشاره به انتقاد برخی پیشکسوتان استقلال مبنی بر اینکه در این تیم بازیکن بزرگ و ستاره وجود ندارد، خاطرنشان کرد: من این حرف را قبول دارم. به‌هرحال برخی بازیکنان به دلیل مسائل فنی یا اخلاقی کنار گذاشته شدند، ولی در مجموع معتقدم که نه تنها استقلال، بلکه هیچ تیمی در لیگ ایران بازیکن بزرگ و ستاره ندارد.

موسوی: آسیب رفتار مدیران استقلال با پادوانی در تیم نمایان می‌شود/ این همه تغییر برای تیمی با داعیه قهرمانی خیلی زیاد است

 

انتهای پیام/

 

R1015203/P/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۶۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان اوبی میکل: دی بروین با فاصله از مودریچ بهتر است

از دید هافبک سابق چلسی، کوین دی بروین از لوکا مودریچ بازیکن بهتری است. 

طرفداری | کوین دی بروین و لوکا مودریچ، از جمله بهترین هافبک هایی بودند که طی یک دهه اخیر شاهد هنرنمایی آنها در مستطیل سبز بوده ایم. هر دو بازیکن از بهترین هافبک های تاریخ هستند و از دید جان اوبی میکل، یکی از آنها نسبت به دیگری برتری دارد. 

جان اوبی میکل در پادکست تاک اسپورت راجع به لوکا مودریچ و کوین دی بروین گفت: 

نمی توانم درک کنم که مردم چگونه می گویند مودریچ از دی بروین بهتر است. دی بروین از مودریچ بهتر است، خیلی هم بهتر! از دید من او بهترین هافبک جهان است. به آمار نگاه کنید، تعداد گل ها و پاس گل های دی بروین بیشتر است، یادتان هم باشد که او در لیگ برتر بازی می کند؛ بهترین و سخت ترین لیگ جهان. مودریچ در عین حال در یک لیگ ضعیف تر بازی می کند. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!
  • جان اوبی میکل: دی بروین با فاصله از مودریچ بهتر است
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • تمرین اختصاصی سه بازیکن مصدوم پرسپولیس (فیلم)
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!