Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید شمسایی پیشکسوت فوتسال ایران و عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال درمورد اتفاقات رخ داده در لیگ نوجوانان گفت: خالصانه بگویم با دیدن تصاویر این بازی حالم خیلی بد شد.

وحید شمسایی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد اتفاقات رخ داده در لیگ نوجوانان و شائبه تبانی در بازی دو تیم شازند و اقلید گفت: اگر محرز شود که اتفاقات این بازی تبانی بوده است، باید باشگاه و مربی با شدیدترین برخوردها روبرو شوند چون بچه ها ازاین سن تبانی را یاد می‌گیرند و این بدترین کار در ورزش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما بزرگتر از یوونتوس نداریم و دیدیم که چه برخوردی با این تیم شد.

شمسایی درباره اظهارات مربیان دو تیم که با دیدن یک دقیقه فیلم نمی‌توان به تبانی پی برد، تاکید کرد: باید فیلم کل بازی را مشاهده کرد و نظر داد اما من خالصانه بگویم با دیدن این یک دقیقه فیلم، حالم خیلی بد شد و برای فوتسال ایران تاسف خوردم.

عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال در مورد اینکه گفته می‌شود چون دو تیم نیازی به حمله نداشتند به این شیوه بازی کردند، گفت: این حرف خیلی بی مزه‌ چیز است که فلان تیم به یک گل احتیاج داشته تا صعود کند و دیگر تیم با یک گل خورده هم در لیگ می مانده پس نیازی نبوده تا به آب و آتش بزنند. ما در بازی‌های بین المللی وقتی وارد زمین می شویم، کودکانی جلوی ما حرکت می‌کنند که پرچم فیرپلی دارند و این یعنی بازی جوانمردانه اما چیزی که در رده نوجوانان دیدیم با روح جوانمردی در تضاد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وحید شمسایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۶۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| شاگردان شمسایی با برد استارت زدند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،  دیدار تیم های ملی فوتسال ایران و افعانستان از ساعت ۱۲:۳۰ در ورزشگاه ایندور تایلند برگزار شد که این دیدار با پیروزی سه بر یک شاگردان وحید شمسایی همراه بود.

برای تیم ملی فوتسال کشورمان در این مسابقه سعید احمد عباسی (2 گل) و مهدی کریمی گلزنی کردند و تک گل تیم افغانستان توسط مهران غلامی به ثمر رسید.

تیم ملی فوتسال کشورمان روز شنبه در دومین دیدار خود به مصاف بحرین می رود.

انتهای پیام/

مهستا اخباری

دیگر خبرها

  • درخشش پسر دهه هشتادی شمسایی
  • برتری سخت شاگردان شمسایی در اولین گام جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • شاگردان شمسایی جام ملت‌های آسیا را با برد آغاز کردند
  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| شاگردان شمسایی با برد استارت زدند
  • شمسایی: از آمادگی خوبی برای رسیدن اهدافمان برخورداریم
  • شمسایی: افغانستان پتانسیل شگفتی‌سازی مقابل ما را دارد
  • شمسایی: افغانستان تیم با استعدادی است
  • آخرین تمرین شاگردان شمسایی پیش از نبرد اول
  • شمسایی: افغانستان می‌تواند شگفتی‌ساز شود
  • نیمکت داغ تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا (عکس)