Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید موسی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی و معابر شهری در سطح استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود و طرح‌های متعددی در دستور کار است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به آمار تصادفات درون شهری بندر بوشهر در چند ماه اخیر در جلسه شورای ترافیک استان، تسریع در اصلاح هندسی و ایمن سازی ترافیکی تعدادی از معابر شهر بوشهر تاکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری بوشهر ادامه داد: ایمن سازی بولوار امام علی (ع) و بهبود هندسی بلوار ساحلی بوشهر از جمله موارد فوق است.

وی افزود: با توجه به آمار تصادفات چند ماه اخیر و به منظور جلوگیری از ضرر مالی و وقوع خطرات جانی برای شهروندان، بنا به ابلاغ دفتر فنی استانداری، شهرداری بوشهر باید در اسرع وقت نسبت به اجرایی کردن تصمیمات اتخاذ شده شورای ترافیک استان اقدام کند و هیچ تعللی در این خصوص پذیرفتنی نیست.

کد خبر 4674884

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری بوشهر استانداری بوشهر بوشهر بندر بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۶۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع اجرای پروژه فیبرنوری استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، محمد خوانساری در این سفر، با هدف ارزیابی مشکلات و چگونگی تسریع در توسعه پروژه فیبر نوری استان بوشهر، با استاندار، مدیران و پیمانکاران این طرح دیدار کرد.

در این دیدار مقرر شد، طی برگزاری جلسه‌ای مشترک با شهرداری‌ها، چالش‌های موجود پیرامون انعقاد و اجرای قراردادها برطرف شود و اپراتورها نیز برنامه به روز رسانی شده خود را ارائه کنند.

مدیر معین پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارهای استان بوشهر، ضمن بررسی‌های میدانی وضعیت پیشرفت پروژه، از شهر کنگان و منطقه یک بوشهر نیز بازدید کرد. با هماهنگی میان مدیران ارشد شهر کنگان و اپراتور مقرر شد تا حداکثر ۶۰ روز آینده ۴۰ کیلومتر حفاری فیبرنوری کنگان کامل می‌شود.

این گزارش حاکی است، اهمیت اجرا و توسعه شبکه فیبرنوری در سال جدید، در حدی است که در قانون بودجه سال جاری، تمهیداتی برای تحقق این مهم در نظر گرفته شده است. طبق بند پ تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۳، شهرداری‌های سراسر کشور و وزارت راه و شهر سازی مکلف هستند مجوز حفاری و نصب تجهیزات در معابر شهری و معابر خارج از شهر را حداکثر پانزده روز پس از دریافت تقاضای اپراتور معرفی شده از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با رعایت شرایط و ضوابط و تعرفه‌های مصوب کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ارائه کنند.

با تلاش‌های صورت گرفته در سطح کشور، تا کنون، اجرای پروژه فیبرنوری در ۴۳۰ شهر کشور آغاز و یا نهایی شده و بیش از ۷ هزار کیلومتر مورد حفاری قرار گرفته است که ۷ میلیون خانوار را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

گفتنی است، با انجام موفق پروژه فیبرنوری در سراسر کشور، سرعت اینترنت به صورت صد برابری افزایش پیدا می‌کند و امکان دسترسی سریع‌تر، ایمن تر و پایدارتر به اینترنت برای مشترکان فراهم می‌شود. از مزایای دیگر استفاده از فیبرنوری، دسترسی عادلانه مردم به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت با کیفیت در سراسر کشور است

کد خبر 6086812 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • صدور اسناد مالکیت جزایر استان بوشهر تسریع می‌شود
  • روند اجرای پروژه گردنه عامری دیلم تسریع شود
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • تسریع اجرای پروژه فیبرنوری استان بوشهر
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهداری بوشهر
  • پلاک گذاری تاکسی های برقی
  • فضای سبز و تفریحی نوار ساحلی بوشهر افزایش می یابد
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری بوشهر تسریع می‌شود
  • خط ویژه خیابان امام خمینی (ره)قم ایمن‌سازی می‌شود