Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@11:41:13 GMT

نشانه های کم خونی در بارداری

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۶۹۹۵

نشانه های کم خونی در بارداری

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ بسیاری از مادران در طول دوران بارداری دچار کم خونی می‌شوند که اگر به موقع علائم آن را تشخیص دهند می‌توانند از بروز مشکلات اساسی در امان بمانند؛ خواب رفتن دست و پا، خستگی، سرگیجه، رنگ‌پریدگی (در ناحیه لب، پلک، ناخن)، تپش قلب و تنگی نفس، اختلال در تمرکز حواس و تمایل شدید به خوردن مواد غیرخوراکی مثل خاک، گچ، کاغذ، یخ از جمله علائم کم خونی در بارداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بارداری خاک قلب مشکلات برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۶۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح واکسیناسیون دام علیه بیماری طاعون در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ صفورا منصف با اشاره به آغاز اجرای طرح واکسیناسیون رایگان بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک (PPR) در گیلان، گفت: پیش‌بینی می‌شود در این مدت بیش از ۷۴۶ هزار رأس دام سبک علیه بیماری طاعون واکسینه شوند.
معاون سلامت اداره کل دامپزشکی گیلان با اشاره به تعداد دام‌های تحت پوشش این طرح، افزود: بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک یک بیماری ویروسی واگیردار گوسفند و بز بوده و تلفات و خسارت اقتصادی فراوانی به همراه دارد.
وی ترشحات چشمی و بینی، زخم در دهان، علائم تنفسی و اسهال را از علائم بیماری طاعون دانست و افزود: این بیماری نخستین بار در کشور آفریقایی ساحل عاج گزارش شد و این بیماری در آفریقا، هند خاورمیانه و ایران بیشتر دیده می‌شود و به این بیماری طاعون بزی هم می‌گویند.
معاون سلامت اداره کل دامپزشکی گیلان از دامداران خواست برای پیشگیری از سرایت بیماری در جمعیت دام سبک و با توجه به کوچ رو بودن بخش عمده دام سبک استان، همکاری لازم را با تیم واکسیناسیون داشته باشند و قبل از کوچ کردن، نسبت به واکسیناسیون دام‌های خود اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • چگونه می‌توانیم به بیماران ای بی کمک کنیم؟
  • پیگیری خط کشی و علائم جاده صفی آباد به سمت خراسان رضوی
  • بیماری‌هایی که علائم آن نفخ شکم است
  • آیا مصرف استامینوفن در دوران بارداری برای نوزادان خطرناک است؟
  • آغاز طرح واکسیناسیون دام علیه بیماری طاعون در گیلان
  • نفخ معده نشانه هشداردهنده این سرطان است
  • علائم زخم معده را بشناسید
  • عوارض تزریق بوتاکس و ژل برای زنان باردار | اگر در آستانه مادر شدن هستید،‌ دور این ۴ مورد را خط بکشید
  • دانستنی‌های دریایی؛ از ماهی رفنگر تا بارداری اسب دریایی نر
  • گاز گرفتگی جان ۴ عضو یک خانواده در تالش را گرفت