Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-19@06:10:28 GMT

سرو «هشت‌پا کباب» در رستوران‌های ایران

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۷۰۲۶

سرو «هشت‌پا کباب» در رستوران‌های ایران

اداره کل دامپزشکی استان تهران از پلمب یک رستوران دریایی در شمال تهران به دلیل عرضه خرچنگ، هشت‌پا، صدف و فیله کوسه خبر داد.

به گزارش تابناک به نقل از میزان، مجید محمدیان اظهار کرد: به دنبال انجام گشت مشترک کارشناسان واحد بهداشت و نظارت بر فرآورده‌های خام دامی این اداره به همراه ماموران پلیس امنیت شهر تهران از رستوران غذا‌های دریایی واقع در شمال شهر تهران به مقدار ۳۰۰ کیلو انواع خرچنگ، هشت‌پا، صدف و فیله کوسه کشف و معدوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اداره دامپزشکی شهر تهران با بیان اینکه طبخ و عرضه هرگونه آبزی حرام گوشت در رستوران‌ها و مراکز عرضه کشور ممنوع است گفت: تخلف انجام شده توسط متصدیان این واحد محرز و مصداق روشن نقض دستورالعمل بهداشتی دامپزشکی بوده است.

محمدیان افزود: پلمب این واحد متخلف در سریع‌ترین زمان ممکن و با حکم دادستانی تهران انجام و پرونده آن برای سیر مراحل قانونی به دادسرای جرائم پزشکی ارسال شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اداره کل دامپزشکی استان تهران پلیس امنیت خرچنگ هشت پا رستوران حکم دادستان سازمان سیا ایران و بولیوی یوسف بن علوی مزدک میرزایی ویروس نیل غربی کارت سوخت بیت کوین رمزارز کره شمالی بوریس جانسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۷۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات گردشگری منوط به دارا بودن مجوز‌های لازم است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، خورشیدی با اعلام این خبر گفت: به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به گردشگران نظارت بر تأسیسات و مؤسسات گردشگری استان تشدید شده و واحد‌های گردشگری به‌صورت مشترک توسط این اداره‌کل و با همکاری نهاد‌هایی همچون اماکن عمومی، تعزیرات حکومتی، بهداشت و درمان، سازمان صنعت و معدن و تجارت و اتحادیه‌های صنفی دفاتر مسافرتی و واحد‌های اقامتی نظارت می‌شود.     خورشیدی افزود: بیش از ۴۰۰ نفر ناظر از دستگاه‌های مختلف در طرح نظارت نوروزی فعال هستند و کنترل نرخ‌ها، رعایت موازین بهداشتی، داشتن پروانه و نرخ نامه مصوب در واحد‌های گردشگری را انجام می‌دهند.     معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد با اشاره به امکان اقامت در خانه‌های مسافر به‌عنوان یکی از ظرفیت‌هایی که در ایام نوروز مورد استقبال مسافران و میهمانان نوروزی قرار می‌گیرد، تأکید کرد: صدور مجوز برای خانه‌های مسافر از طریق درگاه ملی مجوز‌ها انجام می‌شود و مجوز موقت برای این واحد‌ها صادر نخواهد شد.     خورشیدی تصریح کرد: مسافران و هم‌وطنان عزیزی که به این استان سفر می‌کنند باید برای استفاده از امکانات اقامت در خانه‌های مسافر، صرفاً به واحد‌های دارای مجوز مراجعه کنند.     معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد با اشاره به اینکه هم‌اکنون تعداد تأسیسات گردشگری یزد، ۷۰۰ واحد است، ادامه داد: با عنایت به حساسیت مقطع زمانی نوروز و ضرورت کنترل تناسب منطقی عرضه و تقاضا نظارت مداوم در ایام نوروز ۱۴۰۳ انجام می‌گیرد و این اداره‌کل نیز در تأمین حفظ حقوق مسافران و هم‌وطنان عزیز اقدامات لازم را در دستور کار قرار خواهد داد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰ درصدی میزان جوجه‌ریزی در اصفهان/ رشد ۳۸ درصدی واکسیناسیون طیور بومی روستایی
  • کشف ۲ هزار ۵۱۰ کیلوگرم مرغ فاقد شرایط مناسب در سوادکوه
  • فعالیت ۵۰ رستوران در مشهد در طول روز طی ماه مبارک رمضان
  • ارائه خدمات گردشگری منوط به دارا بودن مجوز‌های لازم است
  • ۳۰۰۰ واحد عرضه کننده فرآورده‌های خام دامی در لرستان وجود دارد
  • پلمب رستوران متخلف در اصفهان
  • اعترافات عجیب کباب پزی که کباب می‌دزدید
  • ضبط یک راس لاشه گاوی مشکوک به بیماری در قائمشهر
  • پلمب ۳ مرکز عرضه فرآورده خام دامی به دلیل عرضه لاشه کشتار غیرمجاز
  • کشف 2 تن فرآورده دامی تاریخ گذشته در کیش