Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@15:12:04 GMT

جذب ۳ بازیکن جدید در تیم استقلال خوزستان

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۷۱۳۸

جذب ۳ بازیکن جدید در تیم استقلال خوزستان

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،عبدالله کرمی مدافع سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از مذاکره با مسئولان تیم استقلال خوزستان به توافق رسید تا در فصل آینده رقابت‌های لیگ دسته اول با پیراهن این تیم جنوبی به میدان برود.

این مدافع ۳۷ ساله و باتجربه اهل دزفول سابقه بازی در تیم‌های فولاد خوزستان، شاهین بوشهر و سپاهان اصفهان را داشته و به عنوان کاپیتان دوم فولاد در فصل گذشته به میدان می‌رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی نیایش پور مهاجم سابق فولاد خوزستان که سابقه آقای گلی در تمامی رده‌های پایه لیگ برتر فوتبال ایران را دارد نیز با عقد قرارداد یک‌ساله به استقلال خوزستان پیوست.

نیایش پور فصل قبل در گل ریحان البرز حضور داشت و در حضور نیم فصل خود برای تیم مجتبی حسینی موفق به زدن پنج گل و دادن چهار پاس گل شد.

همچنین نصرالله درفشی با عقد قرارداد یکساله به این تیم خوزستانی پیوست.

انتهای پیام/ د

حضور بازیکنان جدید در تیم استقلال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۷۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزن جوان گل‌گهر مانند برق و باد!

به گزارش ورزش سه، سعید سحرخیزان مهاجم جوان گل‌گهر سیرجان در دیدار با استقلال خوزستان پرتلاش و دونده ظاهر شد و در اواسط نیمه دوم مزد خود را گرفت و اولین گل مسابقه را به ثمر رساند.

سحرخیزان در نیمه نخست و ابتدای نیمه دوم چندین فرصت گلزنی داشت که ضربات او به گل تبدیل نشد و فرصت ها یکی پس از دیگری از دست رفت و این بازیکن نتوانست برای تیم خود گلزنی کند.

در دقیقه 55 پاس در عمق عالی با استپ خوب و حرکت صحیح سحرخیزان به سمت دروازه استقلال همراه شد و او در فرصت تک به تک با ضربه زمینی دروازه خوزستانی ها را باز کرد و اولین گل تیم‌اش را وارد دروازه کرد.

ویدئو: 330326

ششمین گل فصل این بازیکن در بازی با استقلال خوزستان به ثمر رسید و او در کنار زنده‌روح گلزن‌ترین بازیکن گل‌گهر در فصل جاری است.

دیگر خبرها

  • درخشش تیکدری روی گل کلاسیک گل‌گهر
  • گلزن جوان گل‌گهر مانند برق و باد!
  • عبدالله ویسی:همه من و کمالوند را می‌شناسند، بهتر است عوام‌فریبی نکند
  • ویسی: دو بار فولاد بیمار را به من دادند
  • ویسی:همه من و کمالوند را می‌شناسند، بهتر است عوام‌فریبی نکند
  • باز هم این تیم بیمار ایران را به من دادند | همه دنیا ما دو نفر را می‌شناسند
  • اتفاق خوشحال‌کننده برای عبدالله ویسی
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال
  • کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد + عکس