Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم ایرانی با امضای قراردادی ۲ ساله به عضویت تیم ریوآوه پرتغال درآمد و از فصل جدید در این تیم بازی خواهد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، مهاجم ایرانی فصل قبل الغرافه با باشگاه ریوآوه پرتغال به توافق نهایی رسید و قرارداد امضا کرد. حضور مهاجم ایرانی در تیم ریوآوه با بازتاب در رسانه‌های پرتغالی و سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت sapo در ارتباط با حضور مهاجم ایرانی در این تیم نوشت: طارمی ۲۷ ساله که از شم گلزنی بالایی برخوردار است راهی ریوآوه شد. این بازیکن بیش از ۲ میلیون در اینستاگرام، دنبال‌کننده دارد که بیش از تیم‌های بزرگی، چون پورتو، اسپورتینگ و بنفیکاست و این مساله محبوبیت بالای او را در ایران نشان می‌دهد.

O. Jogo نیز در ارتباط با حضور طارمی در ریوآوه نوشت: پسر عزیز کی‌روش راهی تیم ریوآوه در فوتبال پرتغال شد تا برای این تیم بازی کند. او در هر سه دیدار ایران در جام جهانی روسیه برای این تیم به میدان رفت. او در زمان حضور کی‌روش در تیم ملی ایران به این تیم دعوت شد.

سایت ریوآوه هم نوشت: طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که ۲۷ سال سن دارد و پیش‌تر در تیم الغرافه قطر بازی می‌کرد تصمیم به حضور در تیم ریوآوه گرفت. به این ترتیب این تیم پرتغالی توانست یکی از مروارید‌های خط حمله تیم فوتبال ایران را به خدمت بگیرد.

همچنین سایت AFC نیز به این انتقال واکنش نشان داد و از پیوستن مهاجم ایرانی به تیم پرتغالی خبر داد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طارمی پرتغال تابناک ورزشی بنفیکا سازمان سیا ایران و بولیوی یوسف بن علوی مزدک میرزایی ویروس نیل غربی کارت سوخت بیت کوین رمزارز کره شمالی بوریس جانسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۷۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری سفارت ایران در فرانسه از پیگرد قضایی فرد مهاجم

سفارت ایران در فرانسه اعلام کرد تصمیم گرفته در پرونده حادثه امنیتی روز جمعه و علیه فردی که با ادعای داشتن جلیقه انفجاری وارد سفارت شده و سپس توسط پلیس بازداشت شد، اقدامی انجام ندهد و حتی شکایت خود در پرونده جنایی ایجاد آتش‌سوزی سپتامبر ۲۰۲۳ را نیز پس بگیرد.

به گزارش ایسنا، روز جمعه یکی از ایرانیان مقیم فرانسه وارد کنسولگری سفارت ایران شد و ادعا کرد جلیقه انفجاری به‌همراه دارد و قصد منفجر کردن محل را دارد.

با اعلام این ادعا از سوی این شخص، بلافاصله بخش کنسولی تخلیه و تدابیر لازم اندیشیده شد، همچنین با پلیس تماس گرفته شده و دسترسی به منطقه را محدود کردند. پس از آن، از اعضای سفارت با آن فرد طولانی صحبت و گفت‌وگو کردند، نهایتا مشخص شد جلیقه انفجاری نبوده و چیزی همراه فرد نبوده و او را به خارج از سفارت هدایت کردند. نهایتا پلیس  او را دستگیر کرده است.

روز سه‌شنبه نیز دادگاه پاریس، این فرد ۶۱ ساله را به ۱۰ ماه حبس تعلیقی محکوم کرد. این مرد پیش از این به دلیل آتش زدن لاستیک مقابل ورودی سفارت ایران در پاریس در سال ۲۰۲۳ محکوم شده بود.

در این راستا، سفارت ایران در فرانسه امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که با توجه به «سن نامبرده و شکنندگی وضعیت روحی روانی و جسمانی وی و با توجه به این‌که وی عامل آتش زدن بخش کنسولی سفارت در سپتامبر ۲۰۲۳ نیز بوده است، سفارت بر این اعتقاد است که این فرد ایرانی‌الاصل به‌رغم اقدام جنایی خود، شخصا قربانی فضای ایران هراسی به‌وجود آمده و ترویج شده از سوی افراد، گروه‌ها و لابی‌های ض ایرانی است و در نتیجه، منطبق با سنت ایرانی و اسلامی "رافت و بخشش"، تصمیم گرفته در این پرونده در دست بررسی، به عنوان شاکی خصوصی، اقدامی انجام ندهد و حتی شکایت خود در پرونده جنایی ایجاد آتش‌سوزی سپتامبر ۲۰۲۳ را نیز پس بگیرد».

سفارت ایران ابراز امیدواری کرد این تصمیم «که نشان می‌دهد نمایندگی‌های دیپلماتیک ایران در سراسر جهان، قبل از هر چیز و صرف نظر از باورهای ایرانیان، به عنوان "کانون"های واقعی خانوادگی برای همه ایرانیان است، به این فرد اجازه خواهد داد خود را باز یابد و به زندگی عادی برگردد».

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرایط عجیب در پورتو؛ سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • خودداری سفارت ایران در فرانسه از پیگرد قضایی فرد مهاجم
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • پیروزی پورتو در شب درخشش مهدی طارمی
  • برتری پورتو با پاس گل طارمی