Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@08:17:22 GMT

برخورد وحشتناک موتورسوار با مانع +فیلم

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۷۱۸۲

برخورد وحشتناک موتورسوار با مانع +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، موتورسوار بداقبال که محو مانور‌های رقیب خود شده بود بدون توجه به مقابلش پس از برخورد با مانع به طور وحشتناکی به زمین خورد. این حادثه در بزرگراه شهر تامپ واقع در فلوریدا آمریکا رخ داد، جایی که موتورسوار‌ها تصمیم گرفتند مانوری نمایشی داشته باشند، اما با یکی از آن‌ها شانس یار نبود و به طرز وحشتناکی زمین خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویدئویی که از این حادثه منتشر شده است نشان می‌دهد یکی از موتورسوار‌ها به دلیل نقص فنی کنار اتوبان توقف کرد، اما قربانی متوجه آن نشد و چون محو مانور و تک چرخ زدن رقیب خود شده بود به شدت با موتور پارک شده برخورد کرد. پس از آن نیز موتور دیگری که قادر به کنترل نبود با آن‌ها برخورد کرد؛ بنابراین گزارش خوشبختانه خیلی سریع به موتورسواران دیگر اطلاع داده شد تا مانع برخورد‌های بیشتر شوند. این حادثه تلفات جدی نداشت به جز زخم‌های سطحی و کوفتگی.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

برخورد موتور سوار بد شانس با مانع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۷۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در اتوبان قم به تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به جزئیات حادثه برخورد دو خودروی سواری در کیلومتر ۴ اتوبان قم به تهران لاین برگشت بیان کرد: طی اعلام اورژانس از طریق بیسیم به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان قم مبنی بر برخورد دو خودروی سواری پژو پارس و تیبا که منجر به محبوسی شده بود، نجاتگران پایگاه امداد و نجات جاده‌ای معصومیه به محل حادثه اعزام شدند.

محمد رضا بهرامی با بیان اینکه نیرو‌های عملیاتی این پایگاه به محض رسیدن به محل حادثه، به دلیل عدم نیاز به رهاسازی، به تثبیت صحنه حادثه پرداختند گفت: این تصادف، ۴ حادثه دیده داشت و منجر به مصدومیت ۳ نفر از سرنشینان شده بود.

وی افزود: این عملیات در ساعت ۲۳ و ۲۹ دقیقه روز ۲۶ فروردین ماه آغاز و در ساعت ۳ دقیقه بامداد روز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه سال جاری خاتمه یافت.

دیگر خبرها

  • فوت موتورسوار اصفهانی به دلیل رعایت نکردن حق تقدم خودروی سواری
  • فوت موتورسوار اصفهانی بدلیل رعایت نکردن حق تقدم خودروی سواری
  • ۳ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در اتوبان قم به تهران
  • سقوط مرگبار موتور سیکلت از پل در شهرستان رامهرمز
  • یک کشته و ۳ مصدوم در حادثه برخورد کامیون با تریلی در کرمان
  • وقوع حادثه رانندگی در محور مهاباد - میاندوآب
  • حادثه رانندگی در محور مهاباد- میاندوآب با یک فوتی
  • مرگ ۷ موتورسوار و مصدومیت ۱۲۴ نفر در تصادفات هفته گذشته
  • جزئیات ۲ حادثه مرگبار در پایتخت
  • برخورد ۲ خودرو در زنجان ۵ نفر را راهی بیمارستان کرد