Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار داخلی

تهران- عباس عراقچی فرستاده ویژه رئیس جمهوری ایران شامگاه سه شنبه در دیدار با امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه پیام کتبی دکتر روحانی را تسلیم وی کرد و هر دو بر استفاده از دیپلماسی برای برقراری صلح در جهان تاکید کردند. عراقچی در دیدار وزیر خارجه فرانسه نیز گفت: جمهوری اسلامی ایران اجازه اخلال در روند کشتیرانی در منطقه را نخواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهران- رییس سازمان حج و زیارت گفت: تعداد زائران و کارگزاران ایرانی حاضر در سرزمین وحی برای انجام مناسک حج ۹۸ تاکنون به بیش از ۵۰ هزار نفر رسیده است.

شیراز- محمد حسین خباز و علیرضا رضوانی کونگ فو کاران اهل شهرستان پاسارگاد در رقابت آسیایی و انتخابی جهان که در شهر باکو آذربایجان برگزار شد ۲ نشان طلا کسب کردند.

کیش - کرانه های مرجانی جزیره کیش از ۱۳ مرداد شاهد برگزاری دومین دوره مسابقات غواصی ارتش های جهان به عنوان یک رویداد بین المللی خواهد بود.

تهران- پس از مثبت شدن تست دوپینگ «آرتور تایمازوف» کشتی گیر روس تبار کشور ازبکستان، کمیته بین المللی المپیک طلای او در المپیک 2012 لندن را خلع خواهد کرد و انتظار می رود «کمیل قاسمی» مرد برنزی ایران در آن دوره به مرد طلایی تغییر نام دهد.

تهران- رییس دفتر رییس جمهوری با تقدیر از خدمات شایسته نظام بانکی در حوزه کمک به رونق تولید و ایجاد اشتغال در کشور، تصریح کرد: بانک ها می توانند خط مقدم ایجاد تحولات زیرساختی در کشور باشند.

زاهدان- براثر بارندگی و جاری شدن سیل در روستای پاگ از توابع بخش بزمان ایرانشهر 2 نفر جان خود را از دست دادند.

گرگان - دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور با اشاره به ساخت و ساز گسترده در مناطق حاشیه منابع طبیعی گلستان و بی تفاوتی به تبعات تخریب و دست اندازی در این مناطق گفت که مدیران این استان عزم جدی برای مبارزه با این تخلفات ندارند.

تهران - معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، از ابلاغ مقررات لغو یک‌طرفه روادید با اتباع چین خبر داد و گفت: چینی‌ها به مدت ۲۱ روز بدون ویزا می‌توانند در ایران سفر کنند.

اخبار خارجی

تهران- «عبدالله المعلمی» نماینده عربستان سعودی در سازمان ملل متحد سه شنبه شب گفت که ریاض آماده همکاری با ایران بر اساس اصل حسن همجواری است.

تهران- منابع خبری بامداد چهارشنبه گزارش دادند که پدافند ارتش سوریه حمله موشکی رژیم صهیونیستی به حومه درعا واقع در جنوب غرب سوریه را دفع کردند.

مسکو- وزارت خارجه روسیه سه شنبه شب از طرح امنیت گروهی خود برای ایجاد صلح و ثبات پایدار در خلیج فارس رونمایی کرد که در یکی از بخش های آن پیشنهاد شده است خط ویژه ارتباطی میان همسایگان در خلیج فارس ایجاد شود. وزیر امور خارجه روسیه نیز اعلام کرد: ایران باید بخشی از حل مسائل امنیتی خاورمیانه باشد و نه اینکه به عنوان مقصر همه مشکلات این منطقه معرفی شود.

اسلام آباد- «عمران خان» نخست وزیر پاکستان روابط کشورش با جمهوری اسلامی ایران را معقول توصیف کرد و ضمن نگرانی نسبت به تنش های اخیر در منطقه هشدار داد: هرگونه اقدام در جهت تحریک جمهوری اسلامی ایران پیامدهای ناگواری خواهد داشت.

تهران- مجلس سنای آمریکا صلاحیت «مارک اسپر» را برای تصدی وزارت دفاع این کشور تایید کرد. وی در کمیته نیروهای مسلح سنا افزود: ما با ایران جنگ نمی‌خواهیم و باید کانال دیپلماسی با تهران باز باشد.

تهران- «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن روز سه شنبه گفت: آماده ایم در مقابل توقف حملات ائتلاف سعودی به یمن، حملات موشکی و هوایی خود را متوقف کنیم.

تهران- «کریستوفر ری» مدیر اداره پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) روز سه شنبه اعلام کرد که به رغم تحریم روسیه و اتخاذ تمهیدات دیگر علیه این کشور، مسکو به مداخله در انتخابات های ایالات متحده مصمم است.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۷۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بنزین طبق روال عادی ادامه دارد

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: هیچ کمبودی در ذخایر وجود ندارد و توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد.

به گزارش مشرق، با اعلام وزارت نفت، جعفر سالاری‌نسب مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به ازدحام در بعضی جایگاه‌های عرضه سوخت پس از حمله‌های موشکی ایران به رژیم صهیونیستی در شامگاه شنبه (۲۶ فروردین‌ماه)، گفت: عرضه سوخت در جایگاه‌های سراسر کشور طبق روال عادی در حال انجام است و کمبودی در زمینه ذخایر و موجودی جایگاه‌ها وجود ندارد.

وی با اشاره به افزایش مصرف بنزین از شامگاه شنبه تأکید کرد: کمبودی در زمینه تأمین و توزیع بنزین وجود ندارد و مردم در این باره نگرانی نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • خبر‌های رسانه بیست و هشتم فروردین
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - سه شنبه ۲۸ فروردین
  • عربستان اخبار منابع اسرائیلی را تکذیب کرد
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۷ و ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / هشدار آب‌گرفتگی گسترده و سیلاب
  • سامانه بارشی تقویت می‌شود / گردوخاک نوار غربی کشور را درمی‌نوردد
  • امروز کدام مناطق بارانی است؟ /تهران گرم می‌شود
  • توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد/ مردم نگران تامین بنزین نباشند
  • خبر مهم از توزیع بنزین در کشور پس از حمله های موشکی ایران
  • توزیع بنزین طبق روال عادی ادامه دارد
  • مصر وضعیت هشدار اعلام کرد