Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@20:54:06 GMT

تبعیضی بین استقلال و پرسپولیس وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۷۲۶۴

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: تبعیضی بین این ۲ باشگاه وجود ندارد و پرسپولیس و استقلال به یک اندازه برای ما عزیز هستند.

اخبار ورزشی- مهدی تاج در خصوص آخرین وضعیت پرداخت پول مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: مشغول تامین کردن پول هستیم و البته موانعی هم در این میان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فیفا در نامه‌ای که به ما نوشته می‌گوید شما نمی‌توانید پولی را جایی که منشا آن ایران باشد بگیرید.

وی افزود: در مبادله اسنادی آمده که شرکای بانکی ما حاضر نشدند این پول را پرداخت کنند. این یعنی شرکای بانکی فیفا نمی‌توانند این پول را به ما انتقال دهند. البته ما همچنان به دنبال پیدا کردن راه‌هایی برای حل این مشکل هستیم و ان‌شاءالله هم آن را حل می‌کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران تصریح کرد: اینکه می‌گویند چرا استقلال توانست و فدراسیون نتوانسته درست نیست. ما ۱۰ سال است که همینطور پول‌های خود را می‌گرفتیم. الان ۲ موضوع مطرح است؛ اولی اینکه استقلال یک باشگاه ورزشی است که به نظر فیفا و AFC همه باشگاه‌ها خصوصی هستند، اما فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران باشگاه ورزشی نیست. دوم اینکه پولی هنوز به پروپئیچ پرداخت نشده و مبادله اسنادی شده است. ما هم در تلاش هستیم تا از همین روش مشکل را حل کنیم و پرسپولیس هم وضعیتش همین است.

تاج در مورد اینکه گفته می‌شود بین استقلال و پرسپولیس تبعیض وجود دارد گفت: اصلا تبعیضی بین این ۲ باشگاه وجود ندارد و پرسپولیس و استقلال به یک اندازه برای ما عزیز هستند. مشکل این بود که استقلال در آستانه کسر امتیاز بود و مسئولان باشگاه رفتند به فیفا و گفتند ما این پول را داریم، اما خودتان می‌دانید که بلوکه است. ما هم نامه زدیم و گفتیم حالا که پول بلوکه است، پس به CAS (دادگاه بین‌المللی ورزش) بگویید که پول در دسترس است، اما مشکل مورد دیگری است. فیفا هم ضمانت پولی که در آینده باید به پروپیچ بدهد را کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا درمورد پرداخت طلب ویلموتس هم از این شیوه استفاده می‌شود، تاکید کرد: این کار را ما هم می‌توانیم انجام دهیم، اما ویلموتس از ما ضمانت نمی‌خواهد و پول می‌خواهد.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان درباره حامی البسه تیم‌های ملی و اینکه فدراسیون با کدام شرکت مذاکره داشته، خاطرنشان کرد: در حال طراحی البسه هستیم، اما اسمی از شرکتی نمی‌برم و فقط می‌توانم بگویم که در داخل کشور تولید می‌شود. طراحی لباس آخرین مراحل خود را طی می‌کند و از این پس همه تیم‌های ملی یکدست می‌شوند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال استقلال و پرسپولیس فوتبال استقلال پرسپولیس مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۷۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در روزهای اخیر چند رای سنگین صادر کرده است.

به گزارش دنیای اقتصاد، در شرایطی که همه با هم بام تا شام در حال تاکید بر ضرورت بهبود فرهنگی فوتبال ایران و نزدیک شدن آن به یک پدیده «حال خوب کن» هستیم، متاسفانه این اتفاق به دلایل مختلف رخ نمی‌دهد؛ حالا گاهی عوامل تیم‌ها به رفتارهای آماتورشان ادامه می‌دهند و گاهی خوانش فدراسیون فوتبال از بعضی اتفاقات طوری است که موجب دلسردی می‌شود.

از این مقدمات که بگذریم، بد نیست بدانید تنها ۳ پرونده ملتهب این روزهای فوتبال ایران درآمدی ۴۵۰ میلیون تومانی را برای فدراسیون به همراه آورده است. داستان عجیب حسین حسینی و آن هوادار خانم ابتدا جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی او را به دنبال آورد، بعد که گلر استقلال به موضوع واکنش نشان داد، فدراسیون ضمن محروم کردن او به مدت یک جلسه، ۳۰ میلیون تومان دیگر هم به این جریمه افزود.

همچنین باشگاه استقلال هم به خاطر همین پرونده ۶۰میلیون تومان جریمه شد. در حاشیه بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین هم فیلمی از فحاشی کیانوش رحمتی منتشر شد و حالا مربی استقلال علاوه بر تحمل یک جلسه محرومیت، ۲۰ میلیون تومان جریمه شده است. در بازی پرسپولیس با نفت آبادان هم دانیال اسماعیلی‌فرد مرتکب شادی بحث‌برانگیزی شد که نتیجه آن هم یک جلسه محرومیت و ۴۰ میلیون تومان جریمه بود.

ارقام همین سه پرونده را که جمع ببندید، به رقم چشمگیر ۴۵۰ میلیون تومان می‌رسید و البته که در طول فصل ده‌ها پرونده دیگر هم روی میز کمیته انضباطی قرار دارد. به عنوان مثال می‌توانید جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی امید عالیشاه بابت مصاحبه‌اش بعد از بازی با گل‌گهر را به یاد بیاورید. خدا بدهد برکت!

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898846

دیگر خبرها

  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد
  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است
  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده