Web Analytics Made Easy - Statcounter

استانداران گلستان و خوزستان در تماس تلفنی با برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما درباره آخرین اقدامات انجام شده برای بازسازی مناطق سیل زده این استانها مطالبی را بیان کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، برنامه شب گذشته (سه شنبه اول مرداد) تیتر امشب شبکه خبر سیما به پیگیری آخرین اقدامات انجام شده برای بازسازی مناطق سیل زده کشور اختصاص داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این برنامه خبری با تماس تلفنی استانداران استان های سیل زده کشور روی آنتن رفت. استاندارگلستان درباره آخرین اقدامات انجام شده برای بازسازی مناطق سیل زده این استان با اشاره به اینکه ارائه پروانه ساخت تسهیل شده است، گفت: مشکلی در این باره وجود ندارد.

 

«هادی حق شناس» با بیان اینکه ماه مرداد واحد های تعمیراتی به اتمام می رسد، گفت: در بخش احداثی از هفت هزار واحد، سه هزار و 152 واحد پی کنی شده است.

 

استاندار گلستان همچنین به این نکته اشاره کرد که 170 واحد مدرسه هم تعمیراتش به اتمام رسیده است.

 

در ادامه این برنامه خبری استاندار خوزستان درباره آخرین وضعیت مناطق سیل زده این استان با اشاره به مشکلات گرما گفت: با فروکش گرما، کار ساخت و ساز تسریع می شود.

 

«غلامرضا شریعتی» در تشریح مشکلات مناطق سیل زده استان خوزستان به آب های جمع شده نیز اشاره کرد و گفت: آب ایستا هم مشکلاتی را به وجود آورده است.

 

وی با اشاره به وضعیت مدارس سیل زده این استان گفت: 78 مدرسه تعمیری در حال انجام است.

 

استاندار خوزستان همچنین درباره اعتبارات تخصیص داده شده برای بازسازی مناطق سیل زده این استان گفت: اعتبارات در حوزه زیرساخت تازه ابلاغ شده است و دستگاه های مختلف در حال رایزنی هستند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: خراسان جنوبي بیرجند کانون های فرهنگی هنری مساجد فضای مجازی اوقات فراغت شیراز نماز جمعه نماینده ولی فقیه در هرمزگان امام جمعه بندرعباس کمک به سیل زدگان مناطق سیل زده خسارت سیل سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۷۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم پایداری جو در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت : در این ایام در مناطق مرتفع شرقی و شمالی احتمال ابرناکی و رگبار‌های پراکنده همراه با رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

محمد سبزه زاری افزود : شمال خلیج فارس تا اواسط روز یکشنبه نیمه مواج و پس از آن تا اوخر روز دوشنبه مواج خواهد بود. از فردا تا روز دوشنبه در مناطق جنوبی و ساحلی و تا حدودی مرکزی استان افزایش رطوبت مورد انتظار است.

وی گفت : سامانه بارشی ضعیفی از اواسط روز یکشنبه استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

در شبانه روز گذشته اهواز با ۳۶.۲ و ایذه با ۱۰ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان گزارش شده اند.

در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۳۶.۲ و کمینه دمای ۲۰.۲ درجه سانتیگراد رسیده است. "

دیگر خبرها

  • ویسی: اوضاع فولاد خراب‌تر شده است
  • مطالعات جدید برای ایجاد توازن میان مناطق غنی و فقیر درون استان ها / شاخص های توسعه درون استان‌ها نامتعادل توزیع شده اند
  • تداوم پایداری جو در خوزستان
  • تزریق ۲ همت اعتبار برای اجرای طرح‌های کلیدی استان گلستان
  • ثبت آلودگی هوا در ۳ شهر خوزستان
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • (ویدیو) وضعیت مناطق سیل‌زده جنوب سیستان‌وبلوچستان
  • هوای سه شهر خوزستان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • ناسالم بودن هوای ۲ شهر خوزستان
  • آلودگی هوا در ۲ شهر خوزستان