Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی آموزش اتومکانیک درجه یک و ۲ مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید ورمقانی سنندج روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به ضعف و ناتوانی بسیاری از تعمیرکاران خودرو در بازار کار اشاره کرد و گفت: برخی از این افراد با وجود سابقه کاری زیاد، توانمند و فنی نیستند که این به نداشتن سواد و عدم اطلاعات تئوری و اصول فنی آنان برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توفیق حسین‌پناهی افزود: بسیاری از تعمیرکاران با سیستم های جدید آشنایی نداشته و به روز نیستند و همین عامل، سبب نارضایتی صاحبان خودورها از آنان شده است. 

وی به وضعیت خدمات رسانی تعمیرکاران در کردستان پرداخت و یادآور شد: بسیاری از تعمیرکاران وسایل و ابزار مخصوص به تعمیر قطعات خودروها را نیز ندارند که این مساله، خود در عدم رفع کامل معایب خودرو موثر است.

 مربی آموزش اتومکانیک مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید ورمقانی سنندج اضافه کرد: این تعمیرکاران به صورت علمی و اصولی نسبت به تعمیر و رفع مشکل خودورها اقدام نمی کنند به همین دلیل مشتریان متحمل هزینه های گزاف و مشکلات مضاعف می‌شوند.

 حسین پناهی گفت: اتحادیه تعمیرکاران خودرو باید در زمان های مختلف و همزمان با ورود سیستم ها و خودورهای جدید کلاس های توجیهی آموزشی کوتاه مدت برای آشنایی تعمیرکاران برگزار و آنها را به حضور در این دوره ها ترغیب کند. 

وی اظهار داشت: ضروری است که پیش از اینکه خودورهای جدید وارد بازار شوند، تعمیرکاران، آموزش های مرتبط با تعمییر این خودروها را فرا گیرند چون به نفع خود آنان و بدنبال آن صاحبان خودورها است.

 مربی آموزش اتومکانیک درجه یک و ۲ مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید ورمقانی سنندج (شماره یک) تعمیرکاران را نیازمند شرکت در کلاس های فنی و حرفه ای برای کسب دانش و فنون جدید دانست و تاکید کرد: گذراندن چنین دوره هایی به فنی و اصولی کار کردن در این حیطه کمک بسیاری خواهد کرد. 

بیش از ۹۳۰ تعمیرگاه دارای پروانه کسب و حدود ۱۱۰ تعمیرگاه بدون مجوز در شهرستان سنندج در حال فعالیت هستند. 

۷۳۵۵ / ۳۰۳۴
 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان صنعت خودرو سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۷۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش رشته‌های جدید در مرکز فنی حرفه ای میناب

محمد بذرافشان مدیرکل آموزش فنی و حرفه ایی هرمزگان گفت: رشته آموزشی جدید ساخت درب و پنجره دوجداره در مرکز میناب راه اندازی شده و تا پایان سال هم رشته لوله کشی صنعتی که زیرمجموعه طرح نفت است، راه اندازی می‌شود.

وی افزود: کارگاه‌هایی که برای مهارت آموزی به بخش خصوصی واگذار می‌شود به هنرجویان بصورت رایگان آموزش می‌دهند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ایی هرمزگان گفت: در مرکز فنی و حرفه ایی میناب ۱۶ رشته آموزشی وجود دارد که پارسال دو هزار و ۷۹۷ تن در مراکز ثابت و سیار توانستند مهارت فنی دریافت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • سنجش سلامت ۲۱ هزار نوآموز کردستانی
  • ۴۱۴ هزار و ۳۲۸ نفر ساعت مهارت در خمین ارائه شد
  • اعزام اولین کاروان زائران کردستانی به حج عمره
  • کردستانی‌ها امروز عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • ۶۴ هزار نفر در دوره آموزش فنی و حرفه‌ای شرکت کردند
  • افزایش رشته‌های آموزشی در مرکز فنی و حرفه ای میناب
  • افزایش رشته‌های جدید در مرکز فنی حرفه ای میناب
  • راه اندازی رشته‌های جدید در مرکز فنی حرفه ایی میناب
  • درخواست رسیدگی به وضع نابسامان رانندگان وانت نیسان
  • نامناسب بودن معابر، مشکل آزار دهنده معلولان کردستانی