Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عملیات سازمان آتش نشانی تبریز با ارایه توضیحاتی در خصوص این حادثه گفت: شب گذشته بر اثر وقوع آتش سوزی ناشی از انفجار خودرویی در ساختمان چهار طبقه‌ای در شهرک باغمیشه، آتش نشانان ایستگاه شماره هفت عازم محل حادثه شدند.

غلامرضا راوندی اظهار داشت: پنج نفر از مصدومان این حادثه شامل دو زن، دو کودک و یک مرد بلافاصله جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه خودرو پارک شده در داخل پارکینگ ساختمان که طعمه حریق شده بود، با تلاش آتش نشانان به موقع اطفاء شد.

1717

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آتش سوزی خودرو سازمان آتش نشانی مرگ تبریز قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۷۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) آتش سوزی در محله پامنار؛ یک آتش‌نشان مصدوم شد

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در خصوص وقوع حادثه آتش سوزی در محله پامنار اظهارداشت: ساعت ۱۲:۳۱ دقیقه امروز یک مورد آتش سوزی در یک کارگاه در محدوده پامنار، کوچه پرتویی اعلام شد که نیرو‌ها از سه ایستگاه به همراه تجهیزات لازم به محل اعزام شدند.

به گزارش مهر، وی افزود: محل آتش سوزی یک کارگاه آهنگری بود که به دلیل کار‌های رنگرزی که در آنجا صورت می‌گرفت و مواد اشتعال‌زا وجود داشت حریق رخ داده بود و شعله آن در حال سرایت به طبقه پایین که وسعت بزرگ‌تری داشت، بود، آتش نشانان عملیات را سریعاً آغاز کردند که باعث جلوگیری از گسترش آتش به اطراف شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: یک نفر از آتش نشانان از ناحیه پا حین اطفای حریق دچار مصدومیت شد و خوشبختانه از افراد حاضر در آنجا شخصی دچار مصدومیت نشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • جزییات حادثه حریق در انبار دارویی بیمارستان امام حسین (ع) تهران
  • علت آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین چه بود؟/ عکس
  • آتش‌سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • (ویدیو) آتش سوزی در محله پامنار؛ یک آتش‌نشان مصدوم شد
  • نجات راننده مصدوم محبوس از درون پراید
  • آتش سوزی منزل مسکونی در سبزوار ۲ مصدوم داشت