Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نوازی در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص شرایط آبی پوشان برای حضور در فصل جدید رقابت های لیگ برتر گفت: وضعیت استقلال تقریباً خوب است. آنها یک اردو را در ترکیه برگزار کردند که تقریباً با اکثر بازیکنان این اردو انجام شد. فکر می کنم استراماچونی از اردوی ۱۰ روزه راضی باشد زیرا توانست در یک فضای کاملاً آرام، بازیکنان را در اختیار داشته و تمرینات آمادگی جسمانی و هماهنگی های تاکتیکی را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: قرار است این تیم در تهران همزمان با پیگیری تمریناتش، دو بازی دوستانه را هم در دستو رکارش قرار دهد تا با آمادگی کامل منتظر شروع لیگ باشد.

مدافع پیشین استقلال با انتقاد از خروجی های زیاد آبی پوشان در فصل نقل و انتقالات گفت: متاسفانه در استقلال جابجایی زیادی صورت گرفت. نفرات زیادی از استقلال جدا شدند که متاسفانه نبود آنها به طور حتم به آبی پوشان لطمه خواهد زد. درست است که چند بازیکن خوب به جمع استقلال اضافه شده اند اما آنها باید مراقب باشند وارد حاشیه ها نشده، بدانند کجا و به چه تیمی آمده و چه پیراهنی را بر تن کرده اند.

این ملی پوش پیشین فوتبال تاکید کرد: بازیکنانی که به تازگی به استقلال آمده اند باید تمام تمرکز خود را برای حضور موفق در استقلال بگذارند و اجازه ندهند برخی حاشیه ها خللی در روند موفقیت آنها ایجاد کند.

نوازی با بیان اینکه استقلال در مجموع در نقل و انتقالات عملکرد خوبی نداشت، ادامه داد: متاسفانه بدون برنامه بودیم. قبل از اینکه سرمربی انتخاب شود چند بازیکن به استقلال پیوستند و این کار را برای سرمربی سخت می کند زیرا نفرات با نظر خود او جذب نمی شوند اما حالا که یارگیری کرده ایم بازیکنان باید تنها فکرشان این باشد که بتوانند استقلال را به موفقیت برسانند. تا شروع لیگ زمان زیادی باقی نمانده و استقلال می تواند چند بازیکن دیگر را هم بر اساس توانایی های مالی اش به خدمت بگیرد تا بتوانیم شروعی پرقدرت در لیگ داشته باشیم.

مدافع پیشین استقلال در پاسخ به این پرسش که «برخی کارشناسان می گویند در استقلال ستاره وجود ندارد؟»، تصریح کرد: مدتهاست که فوتبال ما دیگر ستاره ندارد. تنها ستاره های فوتبال بازیکنانی چون رونالدو، زیدان، مارادونا و بکام بوده اند. در فوتبال ما هم دیگر بازیکنانی چون علی دایی، کریمی، منصوریان، بختیاری زاده، مهدوی کیا، برومند، عابدزاده و هاشمی نسب ستاره بودند که دیگر مدتهاست همانند آنها را ندیده ایم.

وی افزود: نسل عوض شده و سال به سال تغییر پیدا می کند. یکی از مشکلات بزرگ فوتبال ما که در آن ستاره نیست عدم اهمیت به فوتبال پایه است. این مسئله باعث می شود در فوتبال ما ستاره سوزی شود. در مجموع باید بگویم زمانی که ستاره ها در فوتبال زیاد بودند پول وجود نداشت و حالا که پول هست ستاره ای در فوتبال ما نیست.

مدافع پیشین استقلال در مورد حضور یک مهاجم غول پیکر بنام شیخ دیاباته در ترکیب این تیم گفت: شناخت خوبی از این بازیکن ندارم و تنهاچندین بار فیلم های کوتاه از این بازیکن دیده ام اما امیدوارم او بتواند گلزنی بزرگ برای استقلال باشد. این روزها تعریف کردن از او منطقی نیست و تا زمانی که او را در زمین چمن نبینیم نمی توانیم راجع به او صحبت کنیم. همانطور که تیام وقتی آمد هیچکس او را نمی شناخت اما یکی از خریدهای خوب استقلال شد. درست برعکس پروپئیچ که با سر و صدا به فوتبال ما آمد، عملکرد ضعیفی داشت و می رفت تا استقلال را دچار محرومیت کند. روزی که پاتوسی به فوتبال ایران آمد همه از او انتقاد کردند اما زمانی که از استقلال می رفت همه دوست داشتند این بازیکن بماند. بنابراین برای خرید بازیکن های خارجی باید دقت لازم صورت بگیرد.

محمد نوازی در پایان خاطرنشان کرد: هواداران استقلال مدتها است که تیمشان به قهرمانی دست پیدا نکرده و انتظار آنها از کادر فنی و بازیکنان به حق است. امیدوارم تیم استقلال با حمایت هوادارانش در لیگ نوزدهم به قهرمانی برسد.

کد خبر 4671663

منبع: مهر

کلیدواژه: پروپئیچ محمد نوازی تیم فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۷۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

بهتاش فریبا در ارزیابی از عملکرد تیم‌ها در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: با توجه به این که تنها ۷ هفته به پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باقی مانده است، سپاهان و تراکتور با نتایجی که هفته اخیر کسب کردند از کورس قهرمانی عقب افتادند و شانس کمتری دارند که دوباره خود را به صدر جدول نزدیک کنند.

او افزود: البته سپاهان با مهره‌های خوبی که جذب کرده بود و نتایج خوبی که ابتدای فصل کسب کرد یکی از مدعیان قهرمانی بود، اما نمی‌دانم چه اتفاقی برای این تیم رخ داد که از صدر جدول فاصله گرفت. تراکتور نیز به همین شکل با وجود این که تیم خوبی را جمع کرده بود و از ابتدای فصل بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشت، اما نمی‌دانم شرایطش در نیم فصل دوم چرا تغییر کرد و مرتب امتیاز از دست داد.

فریبا گفت: استقلال و پرسپولیس در حال حاضر مدعیان اصلی قهرمانی هستند. اگرچه تا پایان فصل هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست و با یک نتیجه مساوی یا باخت شرایط این دو تیم نیز تغییر می‌کند؛ بنابراین از الان نمی‌توانیم به صراحت بگوییم شانس کدام تیم برای قهرمانی بیشتر است.

پیشکسوت استقلال اظهار کرد: استقلال تا پایان فصل بازی‌های سختی را پیش رو دارد و برای قهرمانی باید به سختی بجنگد. البته این قهرمانی زمانی تحقق پیدا خواهد کرد که از مسائل حاشیه‌ای به دور و تنها تمرکزش بر روی بازی خودش باشد تا روند موفقیتش تداوم پیدا کند.

فریبا ضعف اصلی تیم استقلال را اختلاف بین مدیریت و کادر فنی عنوان کرد و افزود: هر چقدر استقلال به این ضعف دامن بزند، به ضرر تیم استقلال است. در حال حاضر که در پایان فصل قرار داریم به این گونه مسائل نباید دامن بزند تا استقلال در آرامش و با تمرکز بالا بازی‌های باقی مانده را دنبال کند. استقلال باید پیش از هر چیزی به فکر هواداران خود باشد، هوادار بعد از چند سال از این تیم قهرمانی می‌خواهد.

او ضعف داوری را یکی از مشکلات اساسی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال دانست و تاکید کرد: در بازی پرسپولیس و ملوان شاهد این مساله بودیم که خود داوران می‌گفتند گل آفساید است و پنالتی گرفته نشده، حتی گل سالم استقلال جلوی مس رفسنجان گرفته نشد. باید در این زمینه فکر اساسی صورت بگیرد که قضاوت‌های نادرست به ضرر تیم‌ها تمام نشود.

فریبا همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می‌کنید استقلال تنها به دنبال کسب ۳ امتیاز بازی است بدون این که بازی زیبایی را به نمایش بگذارد، گفت: استقلال فوتبال بسیار زیبا و هوادار پسندی را به نمایش می‌گذارد، به ویژه در بازی برابر مس رفسنجان فوق العاده بازی کرد. استقلال نتیجه گرا و به دنبال ارایه یک بازی زیباست.

این پیشکسوت فوتبال ایران در پایان با بیان این که استقلال و پرسپولیس تیم‌های بزرگی هستند، گفت: پرسپولیس در چند بازی اخیر فوتبال خیلی خوب، منظم و هدفمندی را به نمایش گذاشت و روندش رو به رشد بود. این که شانس کدام تیم برای قهرمانی بیشتر است مشخص نیست و بازی به بازی شرایط تیم‌ها تغییر می‌کند. البته استقلال برای قهرمانی تلاش می‌کند و شانس اصلی قهرمانی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس
  • انصراف PSG: هیچ تیمی ستاره یونایتد را نمی‌خواهد
  • حسن روشن: استقلال ستاره ندارد ولی یک تیم واقعی است
  • روشن: استقلال ستاره ندارد ولی تیم واقعی است؛ کسی دنبال فوتبال زیبا نیست
  • حلالی: مسائل حاشیه‌ای زیبایی فوتبال را گرفته است
  • آخر و عاقبت بمب نقل و انتقالات استقلال؛ ستاره‌ای که خاموش شد!
  • ستاره بایرلورکوزن طرفدار مسی است!
  • باارزش‌ترین بازیکنان بالای 30 سال حال حاضر فوتبال جهان / شاهزاده هری در صدر
  • جشن تولد زبیر نیک‌نفس در حاشیه تمرین استقلال (عکس)
  • جشن تولد زبیر نیک‌نفس در حاشیه تمرین استقلال