Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@13:10:59 GMT

بهره مندی ۱۲ شهرک صنعتی قزوین از گاز طبیعی

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۷۴۶۸

بهره مندی ۱۲ شهرک صنعتی قزوین از گاز طبیعی

مفرد بوشهری گفت: زیر ساخت های لازم برای بهره گیری واحدهای صنعتی جزء و عمده در ۱۲ شهرک صنعتی استان مهیاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین، «اسماعیل مفرد بوشهری» بیان کرد: بهره گیری صنایع از گاز طبیعی به عنوان سوخت اصلی علاوه بر مزیت های اقتصادی قابل توجه که برای صاحبان صنایع دارد در کاهش آلودگی های زیست محیطی و کمک به صرفه جویی در مصرف سوخت های مایع فسیلی هم نقش بسیار موثری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین افزود: در حال حاضر 972 واحد صنعتی جزء و عمده در قالب 12 شهرک صنعتی استان از گاز طبیعی استفاده می کنند که امیدواریم با توجه به فراهم بودن زیر ساخت های لازم این تعداد شاهد رشد افزایشی خوبی باشد.

 

وی عنوان کرد: برای گازرسانی به شهرک های صنعتی طارم، الموت و پارک لیا که هم اکنون فاقد گاز هستند، برنامه ریزی های لازم با همکاری شرکت شهرک های صنعتی استان انجام شده است و این سه شهرک در آینده نزدیک به شبکه سراسری گاز متصل خواهند شد.

 

مفرد بوشهری در مورد شهرک های صنعتی کوهین و نیکویه هم گفت: در صورت ارائه درخواست و انجام مکاتبات لازم از سوی شرکت شهرک ها برنامه ریزی لازم برای گازرسانی به آنها هم انجام خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: شهرک صنعتی خرمدشت به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی استان در سال 1395 با صرف هزینه ای در حدود 350 میلیارد ریال به شبکه سراسری گاز متصل شده است و در حال حاضر 37 شرکت و واحد تولیدی از جمله کاشی ارم چهلستون، فولاد خرمدشت و پتروسام البرز با ظرفیت های بسیار مناسبی که برای تحویل گاز به آنها فراهم شده است از این نعمت الهی بهره مند هستند.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند شیراز کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه خراسان جنوبي اردبیل روزنامه خسارت سیل شهرستان دزفول شهرک های صنعتی صنعت گازرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۷۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیماران SMA از مزایای صندوق صعب‌العلاج

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اسماعیل کاملی، در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر سازمان بیمه سلامت چه خدماتی به بیماران SMA ارائه می‌دهد، افزود: با تشکیل صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج، بیماران مبتلا به SMA در صورتی که اطلاعات بیمار در سامانه بیماری‌های نادر وزارت بهداشت (RDA) ثبت شده باشد، از مزایای صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج بهره مند می‌شوند.

مدیرکل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران در خصوص پوشش دارویی این بیماران، گفت: بعد از معرفی بیمار به منظور دریافت دارو از سوی معاونت درمان وزارت بهداشت به سازمان بیمه سلامت، فارغ از نوع بیمه پایه، با مراجعه بیمار به داروخانه‌های منتخب از مزایای صندوق بهره مند می‌گردند.

وی تصریح کرد: بیماران مبتلا به هر سه تیپ بیماری SMA TYPE1, SMA TYPE2, SMA TYPE3 از مزایای صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج در خصوص خدماتی از جمله آزمایش، پرتوپزشکی، توانبخشی، خدمت پزشک، ویزیت و دارو (بر اساس ضوابط ابلاغی) بهره مند می‌شوند.

کاملی تاکید کرد: بیماران منتسب به نشان بیماری SMA می‌توانند با رعایت ضوابطی از مساعدت‌های موردی تبصره ذیل ماده ۹ اساسنامه صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج با ارائه مدارک و مستندات به ادارات کل استانی، پس از طرح و بررسی و در صورت تأیید در کمیته‌های مربوطه برای خدمات خارج از ضوابط ابلاغی بهره مند شوند.

وی تاکید کرد: هرگونه تغییر آتی در نحوه پوشش مبتنی بر ضوابط ابلاغی از مبادی ذی صلاح خواهد بود.

کد خبر 6063616 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • بازچرخانی آب در شهرک صنعتی امیریه
  • ۴۱ واحد تولیدی و صنعتی سیستان و بلوچستان به مدار تولید بازگشت
  • گلایه راه‌آهن شمالغرب از بدعهدی شرکت شهرک‌های صنعتی
  • بهره مندی بیماران SMA از مزایای صندوق بیماری‌های خاص-صعب‌العلاج
  • بهره مندی بیماران SMA از مزایای صندوق صعب‌العلاج
  • بهره مندی بیماران اس ام‌ای از صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج
  • تعیین مسئول ویژه پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان اردبیل ضرورت دارد
  • بازفعال‌سازی ۱۸۴۰ واحد صنعتی راکد از ابتدای امسال
  • ایجاد اشتغال برای بیش از ۹۲ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی کشور طی سال ۱۴۰۲
  • جلوگیری از خسارت به واحدهای صنعتی خوزستان در باران