Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی طی ۲ روز آینده به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، برای جنوب و جنوب شرق فارس، برخی مناطق هرمزگان، جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان افزایش ابر، رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز‌های جمعه و شنبه برای جنوب شرق فارس، نیمه جنوبی کرمان، هرمزگان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان و ارتفاعات البرز در استان‌های قزوین، البرز، سمنان و خراسان شمالی افزایش ابر، رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیشبینی می‌شود که شدت بارش در این ۲ روز در نیمه جنوبی کرمان، شمال هرمزگان، جنوب و جنوب شرق فارس و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: افزایش باران همراه با رعد و برق برای ۴ استان کشور/آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری است

طی پنج روز آینده برای استان‌های گیلان، مازندران و گلستان افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین وضع آب و هوای کشور در دوم مرداد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی بارش باران آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۷۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایتخت خنک می‌شود

اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش باران  و کاهش محسوس دما از فردا خبر داد.

به گزارش فارس، براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، طی امروز تا چهارشنبه (۳ تا ۵ اردیبهشت) با نفوذ سامانه بارشی، آسمان استان قسمتی ابری تا نیمه ابری و در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر و بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید، در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

فردا (۴ اردیبهشت) کاهش محسوس دما و از پنج شنبه (۶ اردیبهشت) روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار است. روزهای پنجشنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) آسمان صاف تا کمی ابری، همراه با وزش باد خواهد بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای ۳۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه هواشناسی استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۴ اردیبهشت‌ماه) نیمه‌ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و طی ‌چهارشنبه (۵ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد، گاهی افزایش ابر با احتمال رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • شادی کشاورزان مازندرانی از بارش رحمت الهی
  • رگبار باران و وزش باد در مازندران
  • آسمان مازندران امروز ابری همراه با رگبار باران
  • پایتخت خنک می‌شود
  • تهرانی‌ها منتظر رگبار شدید باران باشند | دما در تمام نقاط کشور افزایش می‌یابد
  • رگبار شدید باران در استان تهران/ افزایش دما در تمام نقاط کشور
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • پیش بینی بارش های رگباری پراکنده در البرز/ دمای هوا کاهش می یابد
  • باد و باران در راه مازندران
  • مناطق غربی کشور امروز منتظر رگبار باران باشند