Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@04:37:53 GMT

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارد لرستان شد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۷۶۴۶

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارد لرستان شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز چهارشنبه سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارد فرودگاه خرم آباد شد و مورد استقبال فرماندهان نظامی لرستان قرار گرفت.

سردار سلامی خرم آباد را به مقصد مناطق سیل زده لرستان و شهرستان پلدختر ترک می کند.

بر اساس این گزارش، کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی بازسازی محور خرم آباد- پلدختر که در جریان سیل تخریب شده بود و قرار است از سوی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء احداث شود، از برنامه های فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4674914

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین سلامی سپاه پاسداران خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۷۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع کدری آب شرب بیش از ۹۵ درصد مناطق خرم آباد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، یاسر اکبریان با اشاره به رفع کدری بیش از ۹۵ درصد مناطق شهر خرم آباد گفت: سال گذشته پس از بارندگی‌های شدید فروردین ماه، کدورت بالای ۴۰ درصد آب شرب خرم آباد را تجربه کردیم که بر آن شدیم با حمایت استاندار و با استفاده از اعتبارات داخلی این مشکل را برطرف کنیم.

وی افزود: منتظر برخی مجوز‌های اداری هستیم تا مشکل اندک مناطق باقیمانده را نیز مرتفع کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با اشاره به وقوع بارش‌های شدید چند روز گذشته گفت: بارندگی‌های اخیر موجب قطع آب سه روستای پلدختر، یک روستا در کوهدشت و یک روستای دلفان شد که بلافاصله و با حضور نیرو‌های شرکت آبفا کمتر از ۲۴ ساعت آب این روستا‌ها وصل شد.

اکبریان به ورود دو سامانه بارشی قوی به استان در هفته اول فروردین ماه امسال اشاره و عنوان کرد: با توجه به تجربیات سیل گذشته، تمهیدات لازم در نظر گرفته شد که با کمترین چالش مواجه شدیم.

وی بیان کرد: البته بارندگی‌ها به تأسیسات شرکت آب و فاضلاب خساراتی وارد کرد که کارشناسان در حال برآورد میزان خسارت‌ها هستند.
سامانه بارشی اخیر عصر یک شنبه پنجم فروردین وارد جو لرستان شد که زیرساخت‌های چند شهرستان دچار خسارت شدند.

دیگر خبرها

  • دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف
  • رفع کدری آب شرب بیش از ۹۵ درصد مناطق خرم آباد
  • فعالیت های جهادی نوروزی در آرادان
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن و حزب الله لبنان
  • فوری/شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران در حملات آمریکا به سوریه
  • شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه
  • کامیون حامل ۲۵ تن شکر قاچاق در لرستان متوقف شد
  • برنامه جدید فرمانده سپاه در آستانه روز قدس
  • بسیجیان وطن همواره آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند